Hello mindenki egy fontos kérdésem lenne. Zetor K25 motorfelújítás új hüvelyek, dugók, gyűrűk, pakolás, olaj, stb. Jelenleg bejáratás folyik, 2/3-ad gázon 70 fokig és lehűl, majd újra.
Az első nap egész jó volt viszont ma olyan füsttel indult hogy szúnyogirtást is vállalhattam volna és olyan mértékben kezdett el csöpögni a kipufogón az olaj a járatásnál, hogy kb 30 mp 1 csepp semmi különös hang nincs, a karterből viszont van olajfogyás. Az olajban nem láttam vizet a vízben nincs olaj. Az olaj Re-cord MDC50 SAE 30 API CB lehet, hogy az olaj minősége nem jó?
Légyszi valaki segítsen, mert azért történt a felújítás, mert egy kicsit hordta fel az olajat és nagy volt a karter gáz, aminél be is igazolódott, hogy nem húztak le a gyűrűk, de jelenleg sokkal rosszabb a helyzet.
Az első nap egész jó volt viszont ma olyan füsttel indult hogy szúnyogirtást is vállalhattam volna és olyan mértékben kezdett el csöpögni a kipufogón az olaj a járatásnál, hogy kb 30 mp 1 csepp semmi különös hang nincs, a karterből viszont van olajfogyás. Az olajban nem láttam vizet a vízben nincs olaj. Az olaj Re-cord MDC50 SAE 30 API CB lehet, hogy az olaj minősége nem jó?
Légyszi valaki segítsen, mert azért történt a felújítás, mert egy kicsit hordta fel az olajat és nagy volt a karter gáz, aminél be is igazolódott, hogy nem húztak le a gyűrűk, de jelenleg sokkal rosszabb a helyzet.
Komment