Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    volt más fajta motortípus amibe már 1:20 kellett?
    A hajtókar felül-perselyes motorokba alapból több olaj kell,a tűgörgősők-höz képest.20-as keveréket túlzottnak tartom bejáratásnál is,de elképzelhető akármilyen olajból készített keverés esetén.Voltak hengerfúrók akik 25-ös keveréket ajánlottak az arol-os motorokhoz ,a mai olajak jobbak:én is 33-körülit teszek a gépeimbe és a motoromba is.Szerintem a fűrészem is érdemel annyit és olyat mint a motorom!
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


    • Gondolom a benzinbe való áztatás csak rosszabbítja a helyzetet a karbinál? Mert higító után elég büdös illetve benne hagytam 2 órát és eléggé elszíneződött így kivettem gyorsan áttöröltem

      Komment


      • holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Gondolom a benzinbe való áztatás csak rosszabbítja a helyzetet a karbinál? Mert higító után elég büdös illetve benne hagytam 2 órát és eléggé elszíneződött így kivettem gyorsan áttöröltem

        ??????????????

        - minek áztatod benzinbe , amikor eleve abban ázik ???
        - Szagolgatni akarod a karbit ???
        - 2 óra elég karcsú ...
        - elszineződött ???? miben is áztattad ???
        - a törölgetéstől mit vártál ???

        Áztasd legalább egy éjszakát normális nitróban , utána mosd el ecsettel , fúvasd ki sűrített levegővel , kaliberrel ellenőrizd a fúvókák méretét és szerelj be megfelelőt , kopott vagy deformált alkatrészeket javítsd vagy cseréld ki ! Összerakás után építsd vissza a gépre , és a korábban már kivesézett módon állítsd be a karbit a motorhoz .

        Komment


        • hol lehet ilyen "Modello Export" matricát, és sárga légszűrőházmatricát szerezni?
          szia,
          én a géptetőre az exportfelitatot egy szitaműhelyben készíttettem el, aprópénz volt (elvittem a géptetőt, hogy ilyen öntapadó kell...), az olajtükrösre a gyári sárga alapon fekete flexnyomat pedig egy olasz használtcikk-oldalról jött, azt hiszem
          Subito: compra e vendi vicino a te - Annunci gratuiti
          üdv

          Komment


          • Sziasztok. Ezer éve, vagyis jó 5 êve nem írtam ide. Ez nem azt jelenti, hogy nem nem is olvastam a hozzászólásokat , beirásokat.
            jelentem az MPM 10 tökéletesen muzsikál, vagyis dolgozik.
            Most têlen egy nagy ill. több projekbe vágtam, amit sajnos nem dokumentáltam, csak dolgoztam. Párat azêrt fényképeztem.
            Az MPM 10 hez csináltam egy sebesség csökkentőt. Most már vêgzek(végeztem vele)
            Pár kép:
            ​​​​​​

            Komment


            • Ezt muszály volt megcsinálnom, mert burgonya ültetêsnêl, töltêsnél az 1 fokozat (legkisebb sebesség) is gyors volt néha. Most így felére csökkenti a sebességet.
              A hajtó tengely kapott egy 14 fogas, 1/2" lap lánckereket, amit 27-es dugókulcsra hegesztettem fel.
              Az áttêtel szintên 27-es hatszög tengely, amin egy 28 fogas 1/2" laplánckerék van szintê 27-es dugókulcsra hegesztve.
              Az áttêtel házban hhelyet kapott 2 db. 6307 ZZ csapágy ami legolcsóbb kínai 1890,-ft (2 db) Ezen kívül a 1/2" láncot ês 2 db patentszemet kellett megvenni. A többi lényegében rêgebbről maradt vas anyag.
              ​​​​​​Esztergályozás, hegesztés, vágás, köszörülés.
              Elárulom. Nem magamtól találtam ki, hogy hogyan mit kell csináni.
              A youtuben láttam egy hasonlót csinálni (orosz, vagy ukrán) elégbrêszletesen mutatja, a többit átültettem magyar gyakorlatba.
              Most burgonya ültetőt csinálok, szintên a youtube bemutatása szerint.
              Üdv

              Komment


              • fabia189 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Most burgonya ültetőt csinálok, szintên a youtube bemutatása szerint.
                Üdv
                Tetszik a hozzáállásod!
                Remélem az ültetőt is bemutatod...
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                • Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék tölletek kérni. A napokban hozzájutottam egy mpm 210es géphez, állítólag 6 évet állt, azóta ha minden igaz egyszer volt be indítva 2 éve a gép. A problémám az, hogy ahogy hazahoztuk, kitakarítottam a karbit, ezután szépen be is indult, alapjáraton szépen ketyeg, de ha gázt adok neki akkor egy picit emelkedik a motorfordulat, de azután inkább le akar lassan hörögni, és durrog. Az idős hölgy akitől vettem, aztmondta hogy amég a férje élt, napi szinten használta, üzemképesen lett letárolva, de most ezt produkálja. Szerintetek merre keressem a probléma okát? Tanácstalan vagyok. Köszönöm előre is a segítségeteket.

                  Komment


                  • Misó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    akkor egy picit emelkedik a motorfordulat, de azután inkább le akar lassan hörögni, és durrog.
                    Szervusztok!
                    Szerintem a légszűrő, benzincsap, kipufogó tisztítást is meg kellene ejteni. Meg kimosni az üzemanyagtartályt. Én ezt teszem, ha ismeretlen állapotú géppel akad dolgom. Volt a kezemben Druzsba elátkozott fűrészgép, amit hasonló procedúra után észhez tért.

                    Komment


                    • Szevasz. Tavaly ősszel én is így (hasonlóan) jártam vele. Vedd ki a benzincsapot, pucold ki. A benzin csapon nálam van egy kis réz hálós szűrő. Na ez tökig belvolt koszolódva, zöldes lerakódással. Kipucoltam. A benzincsapon van egy gumi alátêt? Vagy micsoda. 3 kis lyukkal. Ez teljesen tönkre ment. Kodobtam. Nem folyik a benzin el nēlküle. Nálam így megy jól. A karburátorban a síber tűt max a közêpső állásba tedd.

                      Komment


                      • Ui. Ez amit kibír az nem semmi. Szerintem a mostani gépek fele ennyit nem fognak kibírni. Tök egyszerű szerkezet. Becsüld meg. Add meg neki ami kell, ; olajokat. A keverék max 35. Ja próbáld ki normál adalêkkal és sima 2 ütemühöz valóval. Meg látod mennyi a különbség. A kipufogót, ha mêgveredet van rajt, édemes szétszedni kipucolni. Nálam sok koksz lerakódás volt benn. A kipufogó és henger közé sörös dobozból vágtam ki alulemezt .

                        Komment


                        • Köszönöm a jótanácsokat, remélem hétvégén tudok időt szakítani rá és átnézem minden porcikáját. Egyik ismerősöm mondta h megérné a megszakítót és a kondit is megnézni azok jók e, lehet azok is a ludasak. A benzintank tiszta, benzincsap új, karburátor kipucolva, gyertya új. Remélem sikerül hamar rájönni mi lehet a gond, tavasszal lenne 2-3 mert amit művelni kellene vele.

                          Komment


                          • Szervusz Misó!

                            A kondik elöregednek,ezért a legjobb újat vásárolni.Nem érdemes felhalmozni a kondenzátorokból,mert a tárolási idő alatt is tönkremehetnek.A megszakító,ha jól összefekszik,szabadon mozog,nincs a működő felületein beégés,nem kráteres,akkor még használható.A kalapácsok közét,ha beégés van össze kell csiszolni,hogy hogyan azt már leírtuk itt többször,ezért feleslegesnek tartom ismételgetni.A gyertyát is érdemes újra cserélni,mert nem biztos,hogy nyomás alatt is leadja a szikrát,na és a gyertyapipa és a gyertyakábel is lehetséges,hogy csere érett!

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X