Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szép napot mindenkinek!
    Rég jártam erre, igaz minden héten rákattintok az oldalra.
    Kifogott rajtam a vas. Az elektromossághoz bevallom nem értek!
    A leállítógomb nem szuperál. Ha meg nyomom nem csinál semmit a gép. Vagyis , ha az irányítókart fogom (vas) nem a markolat gumit, úgy érzem mintha kicsit rázna, csipked.
    Mit lehet csinálni vele, hogy leállítsa a vasat (kapálógépet) ?
    Üdv!

    Komment


      Legegyszerűbb a motorblokk fémtiszta (alu)részéről:egy csavar,vagy anya alá vezetéket kötni(testszál) és elvinni a leállító tartócsavarjáig.Az igazi az lenne,ha minden váz-csavart kivennél és fémes érintkezést csinálnál....
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        A gombból kirázódhat a vezeték, egyszerűen vissza kell pakolni és kész is. Egy bilincs tartja csak a szarvhoz, amint lehajtod, szétesik, ha a tömítés (szigetelés) is gyatra, érdemes egyúttal azt is cserélni.
        üdv

        Komment


          Üdv Urak.
          Új vagyok a fórumon,tanácsra lenne szükségem.Került hozzánk egy MPM 210 -es gép,ami 4 évet állt. Beindítottuk,de ahogy melegszik be a motor egyre jobban fölpörög.Első tippem hogy főtengely szimmeringet kellene cserélni.Kérdésem az lenne hogy cserélt már valaki,nagy meló?

          Komment


            igen , fals levegőt szív . Simmerringek ,tömítések cseréjével tudod orvosolni . Így ne használd , mert a többletlevegő miatt elszegényedett keveréktől akár meg is ragadhat .

            Komment


              Grandis eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kérdésem az lenne hogy cserélt már valaki,nagy meló?
              Jó felszereléssel nem nagy munka,a szíjtárcsa jó lehúzót kíván könnyen törik.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Köszönöm a segítséget.Akkor majd nekikeseredek.

                Komment


                  Üdv Ismét.
                  Hát sajnos elég elszomorító a helyzet.Meg lett bontva a motor,a henger fala bemaródva,vagy fúrni kell vagy jó állapotú bontott fog kelleni,+dugattyú+gyűrű.
                  Kérdésem hogy valakinek esetleg bontott alkatrésze van e hozzá?
                  A motor adattábláján a "Brumit 10 " szerepel,204 ccm

                  Komment


                    Grandis eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hát sajnos elég elszomorító a helyzet
                    Mit vártál? Nem elszomorító! A jó gépeket használják, néha nem megfelelő keveréket használnak ,vagy nem törődnek a simering rossz állapotávalufog,csattog ,de dolgoznak vele megállásig,mert bírja!!!
                    Szerintem fúrasd meg olyan helyen ahol kapsz hozzá dugót,gyűrűt.Már elküldhető postán is ,felénk a motoalkatrész-boltos elküldi a megfelelő céghez ,jó munkákat láttam a visszakapott hengerekben...
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Komment


                        Sziasztok az lenne a kérdésem ez igaz nem az eredeti karburátor mivel az van ráirva cseszlovákia

                        Komment


                          Másik kérdésem most vettem a gépet a kuplungnál ki volt esve a csavar ami leszoritja levettem a segergyürűt visszaraktam egy inditás után ujra leesett most ujra visszaraktam még áll de nemtudom meddig hogy van e valami technikája vagy gyárilag nem e volt valami biztositó ott vagy miért tekeredhet ki? Gondolom tudjátok miről beszélek nem tudom máskép elmagyarázni

                          Komment


                            Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            ki volt esve a csavar ami leszoritja l
                            A leszorító alátét be van ablakolva ,hogy beakadjon a borda hornyába,a csavar hornyába pedig meghúzás után egy pontozóval kis dudort ütünk a kilazulás meggátolására. A karburátor az MF-70-es kisgépé,működik vele az MPM is...
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Köszönöm a választ akkor ha mégegyszer kitekeredik bepontozom

                              Komment


                                Viszont a karburátorral van egy kis gond a siber fedélen megvan szakitva a menet betekertem teflonnal igy megált de csak kicserélném egy másik karbira véleményed szerint érdemes gyárit keresgélni vagy inkább nézek valami mást ha mást milyet ami könnyeben beszerezhető

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X