Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok sikerűlt megcsinálni a gépet felső szimering csere megoldotta jól működik mindenkinek köszönöm a segitséget , a karburátor viszont amit kinából rendeltem nem jó mert 6 os furat van a felfogatásnál a gépé pedig 8 as de a falvastagság nem engedi hogy kifurjam nagyobbra , ha lessz időm még majd megprobálok 2db 8as tőcsavarra vágni 6os menetet , viszont ha esetleg valakinek van egy eredeti karburátor eladó ne tartsa magában nyugodtan jelezze felém

    Komment


      Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      t 6 os furat van a felfogatásnál a gépé pedig 8 as de a falvastagság nem engedi hogy kifurjam nagyobbra
      Na és nyisd ki a furatot oldalra egy reszelővel(nyitott ablakot készítesz)vastag alátéttel megszoríthatod. Készíttetsz egy esztergált csonkot és a karbi füleit is lekerekíted és egy gumicsővel összekötöd...,egyéb ötlet????
      Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 máj. 05, 15:59.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ,egyéb ötlet????
        Mindent mindenre (is) fel lehet szerelni. ... Kis furfang,s nincs akadály...

        Komment


          Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          viszont ha esetleg valakinek van egy eredeti karburátor eladó ne tartsa magában nyugodtan jelezze felém
          Szia,
          nekem van gyári bing, eredeti javítókészlettel lett felújítva...
          a porlasztó egy teljeskörűen brumital cuccal felújított alapgépen van (tégla dob, levegőszűrő, porlasztó, berántó), tehát alapvetően egy komplett egység.

          Komment


            sziasztok! 1 éve vettem egy mp10 es rotát és idén most akartam volna használni előtte olajakat cserélni benne és a felső hajtóműbe szinte semmi olaj nem volt. Neki álltam minimális tudásommal szét választani a felső hajtómű részt hogy a tömitést ki cseréljem addig jutottam hogy a hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől. Kérdésem a következő mennyire bonyolult a hajtóműkereket le venni? A keréknek a felső része le jött ami a kuplung része de tovább nem tudom mit kéne csinálni. Vagy inkább hagyjam most töltsem fel így és majd keressek valakit aki ért hozzá?

            Komment


              Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              a hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől.
              Gondolom a nagy szíjtárcsára gondolsz,emlékezetem szerint egy seiger-gyűrű rögzíti,valószínűleg rozsdás is ...lehúzó ajánlott,de lejön 2.egyforma jól irányított feszítővassal.Természetesen a kormánytartó szerkezetet is le kell venni a szereléshez.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Gondolom a nagy szíjtárcsára gondolsz,emlékezetem szerint egy seiger-gyűrű rögzíti,valószínűleg rozsdás is ...lehúzó ajánlott,de lejön 2.egyforma jól irányított feszítővassal.Természetesen a kormánytartó szerkezetet is le kell venni a szereléshez.
                Köszönöm akkor ezt még meg próbálom.

                Komment


                  Esetleg még abban tudnál segíteni hogy ha sikerül szét szedni a papír tömítés helyett olajteknő tömítő pasztával raknám össze az mennyire jó ötlet?

                  Komment


                    Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ezt még meg próbálom.
                    Tedd helyre magad,ne próbálgass semmit ! Igenis megcsinálom,vagy nem nyúlok hozzá,közép út nincs!
                    Rajzold le,fotózd le,rakd sorba,írd le mi következik darabonként,ha nem tudod megjegyezni.
                    Minden alkatrészt tisztíts meg:jó nem jó alapon cseréld .Az illesztőfelületeket finom reszelővel(shtil lapos pl.)igazítsd meg.Minden alkatrész súrlódó felületét kend be: olajjal vagy zsírral,beszerelés előtt.
                    Használhatsz pasztát is,de csak olyan rétegben,hogy összehúzáskor ne nagyon nyomódjon ki.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Sikerült szét szedni majdnem összes csapágyat meg szimeringet is ki cseréltem de viszont próba rotálás után a paszta el engedett. Most szét akarom ismét szedni de most papír tömítéssel próbálnám meg. Szerintetek kapok olyan tömítést ki vágva vagy csak úgy tudok szerezni ha ki vágom magamnak? Még azt nem tudom van a felső hajtómű be töltő csavarja amit itt úgy olvastam hogy "szuszogó" ki takarítottam magasnyomású mosóval is próbáltam szájjal levegőt át fújni rajta de nem tudtam ez normális? Másik dolog ami még idegesít hirtelen nem találok róla képet a kuplung tárcsa felső része amit felhúz a bowden azon van négy szegecs ami le fogja a védő lemezt. Na most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes. Azt hogyan tudnám le venni és vissza szegecselni?

                      Komment


                        Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Na most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes.
                        Ez azt jelenti,hogy elkopott a feradol a szíjtárcsában észre kellett,hogy vedd,mikor levetted.A lemez közelében sem lehet az alsó résznek,egyébként leszerelve: újra kell fejezni a szegecseket és nem zörög tovább...
                        Kuplungfelújítás menete: ki kell vésegetni a fékbetétet,kicsiszolni tisztára és beragasztani az új betétet,ezután esztergapadon fel kell szabályozni,ezután sokáig jó ismét...Szokás még trapéz alakú idegen feradolt is beragasztani darabokban,az is jó megoldás csak macerásabb.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Bocsánat hogy ennyit kérdezik tegnap még egyszer neki futottam össze raktam most hagyom egy napot száradni elvileg annyi a száradási ideje. De a felső hajtoműbe mennyi olaj kell pontosan? 400gr van a kézi könyvben amit itt találtam de az mennyi pontosan? 0.4l?

                          Komment


                            Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            0.4l?
                            Kb. .
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kb. .
                              Köszönöm a segítséget! ????

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Kb. .
                                Mocskosul régen tanultam de akkor 1L olaj 0,8kg volt kb vagyien 400g olaj 0,5l kb.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X