Sziasztok sikerűlt megcsinálni a gépet felső szimering csere megoldotta jól működik mindenkinek köszönöm a segitséget , a karburátor viszont amit kinából rendeltem nem jó mert 6 os furat van a felfogatásnál a gépé pedig 8 as de a falvastagság nem engedi hogy kifurjam nagyobbra , ha lessz időm még majd megprobálok 2db 8as tőcsavarra vágni 6os menetet , viszont ha esetleg valakinek van egy eredeti karburátor eladó ne tartsa magában nyugodtan jelezze felém
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MPM 210 kapálógép.
Collapse
X
-
Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéset 6 os furat van a felfogatásnál a gépé pedig 8 as de a falvastagság nem engedi hogy kifurjam nagyobbraUtoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 máj. 05, 15:59."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 6 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése,egyéb ötlet????
- 2 likes
Komment
-
Kákos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseviszont ha esetleg valakinek van egy eredeti karburátor eladó ne tartsa magában nyugodtan jelezze felém
nekem van gyári bing, eredeti javítókészlettel lett felújítva...
a porlasztó egy teljeskörűen brumital cuccal felújított alapgépen van (tégla dob, levegőszűrő, porlasztó, berántó), tehát alapvetően egy komplett egység.
Komment
-
sziasztok! 1 éve vettem egy mp10 es rotát és idén most akartam volna használni előtte olajakat cserélni benne és a felső hajtóműbe szinte semmi olaj nem volt. Neki álltam minimális tudásommal szét választani a felső hajtómű részt hogy a tömitést ki cseréljem addig jutottam hogy a hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől. Kérdésem a következő mennyire bonyolult a hajtóműkereket le venni? A keréknek a felső része le jött ami a kuplung része de tovább nem tudom mit kéne csinálni. Vagy inkább hagyjam most töltsem fel így és majd keressek valakit aki ért hozzá?1 kép
Komment
-
Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea hátsó hajtómű kerék nem engedi hogy szét jöjjön a felső résztől."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGondolom a nagy szíjtárcsára gondolsz,emlékezetem szerint egy seiger-gyűrű rögzíti,valószínűleg rozsdás is ...lehúzó ajánlott,de lejön 2.egyforma jól irányított feszítővassal.Természetesen a kormánytartó szerkezetet is le kell venni a szereléshez.
Komment
-
Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseezt még meg próbálom.
Rajzold le,fotózd le,rakd sorba,írd le mi következik darabonként,ha nem tudod megjegyezni.
Minden alkatrészt tisztíts meg:jó nem jó alapon cseréld .Az illesztőfelületeket finom reszelővel(shtil lapos pl.)igazítsd meg.Minden alkatrész súrlódó felületét kend be: olajjal vagy zsírral,beszerelés előtt.
Használhatsz pasztát is,de csak olyan rétegben,hogy összehúzáskor ne nagyon nyomódjon ki."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Sikerült szét szedni majdnem összes csapágyat meg szimeringet is ki cseréltem de viszont próba rotálás után a paszta el engedett. Most szét akarom ismét szedni de most papír tömítéssel próbálnám meg. Szerintetek kapok olyan tömítést ki vágva vagy csak úgy tudok szerezni ha ki vágom magamnak? Még azt nem tudom van a felső hajtómű be töltő csavarja amit itt úgy olvastam hogy "szuszogó" ki takarítottam magasnyomású mosóval is próbáltam szájjal levegőt át fújni rajta de nem tudtam ez normális? Másik dolog ami még idegesít hirtelen nem találok róla képet a kuplung tárcsa felső része amit felhúz a bowden azon van négy szegecs ami le fogja a védő lemezt. Na most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes. Azt hogyan tudnám le venni és vissza szegecselni?
Komment
-
Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNa most amikor rotálok közbe az szépen csörög mert már mozog az összes.
Kuplungfelújítás menete: ki kell vésegetni a fékbetétet,kicsiszolni tisztára és beragasztani az új betétet,ezután esztergapadon fel kell szabályozni,ezután sokáig jó ismét...Szokás még trapéz alakú idegen feradolt is beragasztani darabokban,az is jó megoldás csak macerásabb."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Kariber eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése0.4l?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKb. .
- 1 like
Komment
Komment