Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #76
    mivel nap mint nap nézegetem őket
    Hogyhogy? Milyen alapon? Vagy csak ami otthon van?
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


    • #77
      Nem rendőr vagyok csak autószervizben dolgozom és amikor a munkalapot töltjük ki néha elámulunk ám....

      Komment


      • #78
        Örülök,hogy segíthettem!
        Légy szíves írd meg a motorblokk párosító számokat, Click image for larger version

Name:	BIG_0011541716.jpg
Views:	1
Size:	31.7 KB
ID:	139275gyűjtöm őket!

        Mennyit használod 1 évben a Csepszit?
        kollarg kedvelte ezt.

        Komment


        • #79
          Szervusz Ricsi95D!


          Szeretném a gyűjteményed szaporítani egy Csepel motorblokk párosító számmal.Amióta az eszem tudom, a család tulajdonában van ez a motor (66 éves vagyok)..Apám vásárolta új állapotban,valamikor nagyon az ötvenes évek elején és elmondása szerint,az elöl-hátul teleszkópos típus első változatai közül való.A váz sajnos nagyon le van pakolva a padláson,-nem férek hozzá,ezért a vázszámot nem tudom most leírni,de a motorszám az hozzáférhető volt.

          Motorszám: BC 11298

          Blokk párosító szám:35489

          Az utolsó rendszáma:KM 95-58

          Sajnos Apám halálakor nem vetettem fel a hagyatékba,így most póthagyatétéki eljárás után kerülhet a nevemre,de egyenlőre semmilyen papírt nem találok róla.Talán fájdalmamban eszembe se jutott akkoriban,hogy felvetessem a hagyatéki leltárba,mert már régebben ki lett vonatva a forgalomból,de arra soha nem gondoltam,hogy kivigyem az ócskavasba,-nekem midig sokat számított.A kis Csepelen tanultam meg motorozni,azon vizsgáztam és egyáltalán,mindig is családtagnak számított.Van is lelkiismeret furdalásom,mert ifjú koromban jól leamortizáltam,amolyan téli motor lett,kint állt a szabad ég alatt,reggel lesöpörtem róla a nagyja havat,rúgtam rajta kettőt-hármat,-mindig indult és mentem vele dolgozni.A felfagyott jégbordás utakon szinte élvezet volt vele elcsúszni,sokszor még a kormányt sem engedtem el,csúszás közben,még a motornak sem volt ideje leállni,-felállítottam és már mentünk is tovább.

          Van még egy papírozható D Csepel vázam is motor nélkül,de ahhoz nem sok közöm van,nem kötnek hozzá élmények.

          Üdvözlettel:Che
          sepy, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


          • #80
            Szervusz Ricsi95D!


            Az előző hozzászólásomban említett D Csepel váz adatai,a következők:


            Hátsó teleszkóp felfogatás merevítő lemezén jobb oldal (menetirány szerint):18515

            Beütések a váznyakban (valószínű egy korábbi és az utolsó) rendszám: LV 334;KV 4635 és még egy B ,az alsó kormánycsapágynál.

            A vázhoz tartozó motor,nem került hozzám,azt már előttem valakinek elajándékozták.A váz is rengeteg hiánnyal került elő,most gyűjtögetek hozzá alkatrészeket.A motor eredetileg az egyik osztálytársam Édesapjáé volt,papírjai nem kerültek elő,de póthagyatékival lepapírozható,mert a barátom nem zárkózik el előle,sőt igen segítőkész.


            Üdvözlettel:Che
            Ricsi95D kedvelte ezt.

            Komment


            • #81
              Szervusztok! Látom gyűlik az infó tisztességgel.

              Légy szíves írd meg a motorblokk párosító számokat, gyűjtöm őket!
              Itt vannak a nálam lévő blokkok számai a gyűjteményedbe. Ha esetleg hozzáfűznéd melyikről mit sikerül megtudni belőlük azt megköszönném.

              1. blokk: 9/10 0890, párosítók: 109039
              2. blokk: 4/3692 (kerekded számok), párosítók: 72233
              3. blokk: M125 12539, párosítók: (7)4437 (az 1. hetes bizonytalan, lehet hogy valami más jel)
              4. blokk: 6/10 1291, párosítók: 33021
              5. blokk: 60/1 0140, párosítók: 115353
              6. blokk: 8/12 0670, párosítók: 82939

              Ezek csak blokkok, illetve az első 3 üres blokköntvény.
              Visszaolvastam, látom hogy az M125-ös valószínűleg 125/49 - a szomszéd faluból meg kaptam 3 éve egy teljesen ép lemezvillát, lehet egyben kellett volna tartani a kettőt... De a lemezvilla már másnál van, sajnos meg kell válnom ezektől is, most fogok hirdetést is feltenni. Ezért is jó lenne tudni, hogy mi micsoda.
              Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 febr. 10, 14:30.
              Ricsi95D és mátéapu kedvelte ezt.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


              • #82
                A telefonomba is beírtam a blokk párosító számát:47198
                Egyelőre semennyit, ez évtől erősítem a Csepelesek táborát végre!
                Utoljára szerkesztve a következő által: Natloz; 2014 febr. 10, 19:48.

                Komment


                • #83
                  Köszönöm a számokat, bővítettem a listámat!
                  Che! A D-Csepel váz vázszámát meg tudnád írni? Click image for larger version

Name:	2831d1320339431-mikori-evjaratu-lehet-ez-d-csepel-vaz-dsc07478.jpg
Views:	2
Size:	192.0 KB
ID:	139281

                  Kollarg!
                  1. blokk: 1959/10 havi Danuvia blokk
                  2. blokk: most hirtelen nem tudok mit mondani, a párosító alapján Danuvia a szám alapján viszont T-Csepel. Milyen a henger illetve a felömlő?
                  3. blokk: azt nemtudom
                  4. blokk: 1956/10 havi D-Csepel blokk
                  5. blokk: 1960/10 havi Danuvia blokk
                  6. blokk: 1958/12 havi Danuvia blokk
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2014 febr. 11, 10:07. Oka: precízitás :)

                  Komment


                  • #84
                    Ez az én Csepelem. BC11878, eredeti rendszáma KZ 95-10.

                    Komment


                    • #85
                      Hello! Az "M125" számozású lehet még korai T-Csepel, vagy 125/50 szerintem, vagy 125/49 ahogy Kollarg is írja. Tuti a legrégebbi blokk.

                      Komment


                      • #86
                        Ez az én Csepelem.
                        Üdv újra itt.

                        Komment


                        • #87
                          Üdv újra itt.
                          Köszönöm! Én is üdvözlök mindenkit!

                          Komment


                          • #88
                            Felraktam a képeket. Szeretnék véleményeket kérni.
                            1. Nekem úgy fest hogy ez bordó volt, s nem csak az alapozót találtam meg rajta, (kicsit megcsiszoltam, de látszólag mindenütt piros van a fekete alatt.
                            2. Ezen a helyen beütött vázszámról esetleg van e valaki aki tud valamit? Másnak is van ilyen helyen? (A képen nem biztos hogy egyértelmű, de ez a jobb oldalt a "szokásos teleszkóp tetejénél" fentebb van egy kicsivel a vázcsövön.
                            +egyéb észrevétel.

                            Album:
                            dott Albuma: D-Csepel 1957.10.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 máj. 01, 17:34.

                            Komment


                            • #89
                              Szia dott!
                              A D-Csepel vázszáma jó helyen van, a T Csepeleken szokott a jobb oldali bakteleszkóp tartóján lenni.
                              Az 57-es vázamon is ugyanott van(oldaldoboz fölött), meg pár másik D-Csepelen is amiket láttam.

                              A színben nem vagyok biztos, de ez a bordó nem valami fényes. A tank két oldalán lévő gumikat tartó lemezeket igen ritkán szerelik le átfestésekkor, nézd meg azok alatt mi van, talán így fény derülhet a titokra. De ahogy látom erről a tankról hiányzik a jobboldali, remélhetőleg a túloldalit nem mozdították ez elmúlt 60 évben.
                              A 7. képen az első sárvédőn látszik halványan egy fehér csík. Arról tudnál csinálni egy közelebbi felvételt?
                              dott kedvelte ezt.

                              Komment


                              • #90
                                Hello!
                                Köszi az infókat, legalább ennek a váznak jó helyen van a száma, mert nekem a három motoron három helyen vannak a számok. lefotózom a csíkot rajta, amennyi látszik.
                                A tanknak a gumi tartó mögött is piros maradékok vannak,
                                habár a tankot és a sárvédőket valaki már gittelte, mert fehér a fekete alatt.
                                Titus kedvelte ezt.

                                Komment

                                Working...
                                X