mivel nap mint nap nézegetem őket
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek
Collapse
X
-
kollarg kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
Szervusz Ricsi95D!
Szeretném a gyűjteményed szaporítani egy Csepel motorblokk párosító számmal.Amióta az eszem tudom, a család tulajdonában van ez a motor (66 éves vagyok)..Apám vásárolta új állapotban,valamikor nagyon az ötvenes évek elején és elmondása szerint,az elöl-hátul teleszkópos típus első változatai közül való.A váz sajnos nagyon le van pakolva a padláson,-nem férek hozzá,ezért a vázszámot nem tudom most leírni,de a motorszám az hozzáférhető volt.
Motorszám: BC 11298
Blokk párosító szám:35489
Az utolsó rendszáma:KM 95-58
Sajnos Apám halálakor nem vetettem fel a hagyatékba,így most póthagyatétéki eljárás után kerülhet a nevemre,de egyenlőre semmilyen papírt nem találok róla.Talán fájdalmamban eszembe se jutott akkoriban,hogy felvetessem a hagyatéki leltárba,mert már régebben ki lett vonatva a forgalomból,de arra soha nem gondoltam,hogy kivigyem az ócskavasba,-nekem midig sokat számított.A kis Csepelen tanultam meg motorozni,azon vizsgáztam és egyáltalán,mindig is családtagnak számított.Van is lelkiismeret furdalásom,mert ifjú koromban jól leamortizáltam,amolyan téli motor lett,kint állt a szabad ég alatt,reggel lesöpörtem róla a nagyja havat,rúgtam rajta kettőt-hármat,-mindig indult és mentem vele dolgozni.A felfagyott jégbordás utakon szinte élvezet volt vele elcsúszni,sokszor még a kormányt sem engedtem el,csúszás közben,még a motornak sem volt ideje leállni,-felállítottam és már mentünk is tovább.
Van még egy papírozható D Csepel vázam is motor nélkül,de ahhoz nem sok közöm van,nem kötnek hozzá élmények.
Üdvözlettel:Che
- 6 likes
Komment
-
Szervusz Ricsi95D!
Az előző hozzászólásomban említett D Csepel váz adatai,a következők:
Hátsó teleszkóp felfogatás merevítő lemezén jobb oldal (menetirány szerint):18515
Beütések a váznyakban (valószínű egy korábbi és az utolsó) rendszám: LV 334;KV 4635 és még egy B ,az alsó kormánycsapágynál.
A vázhoz tartozó motor,nem került hozzám,azt már előttem valakinek elajándékozták.A váz is rengeteg hiánnyal került elő,most gyűjtögetek hozzá alkatrészeket.A motor eredetileg az egyik osztálytársam Édesapjáé volt,papírjai nem kerültek elő,de póthagyatékival lepapírozható,mert a barátom nem zárkózik el előle,sőt igen segítőkész.
Üdvözlettel:CheRicsi95D kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusztok! Látom gyűlik az infó tisztességgel.
Légy szíves írd meg a motorblokk párosító számokat, gyűjtöm őket!
1. blokk: 9/10 0890, párosítók: 109039
2. blokk: 4/3692 (kerekded számok), párosítók: 72233
3. blokk: M125 12539, párosítók: (7)4437 (az 1. hetes bizonytalan, lehet hogy valami más jel)
4. blokk: 6/10 1291, párosítók: 33021
5. blokk: 60/1 0140, párosítók: 115353
6. blokk: 8/12 0670, párosítók: 82939
Ezek csak blokkok, illetve az első 3 üres blokköntvény.
Visszaolvastam, látom hogy az M125-ös valószínűleg 125/49 - a szomszéd faluból meg kaptam 3 éve egy teljesen ép lemezvillát, lehet egyben kellett volna tartani a kettőt... De a lemezvilla már másnál van, sajnos meg kell válnom ezektől is, most fogok hirdetést is feltenni. Ezért is jó lenne tudni, hogy mi micsoda.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 febr. 10, 15:30.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm a számokat, bővítettem a listámat!
Che! A D-Csepel váz vázszámát meg tudnád írni?
Kollarg!
1. blokk: 1959/10 havi Danuvia blokk
2. blokk: most hirtelen nem tudok mit mondani, a párosító alapján Danuvia a szám alapján viszont T-Csepel. Milyen a henger illetve a felömlő?
3. blokk: azt nemtudom
4. blokk: 1956/10 havi D-Csepel blokk
5. blokk: 1960/10 havi Danuvia blokk
6. blokk: 1958/12 havi Danuvia blokk"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Felraktam a képeket. Szeretnék véleményeket kérni.
1. Nekem úgy fest hogy ez bordó volt, s nem csak az alapozót találtam meg rajta, (kicsit megcsiszoltam, de látszólag mindenütt piros van a fekete alatt.
2. Ezen a helyen beütött vázszámról esetleg van e valaki aki tud valamit? Másnak is van ilyen helyen? (A képen nem biztos hogy egyértelmű, de ez a jobb oldalt a "szokásos teleszkóp tetejénél" fentebb van egy kicsivel a vázcsövön.
+egyéb észrevétel.
Album:
dott Albuma: D-Csepel 1957.10.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 máj. 01, 18:34.
Komment
-
Szia dott!
A D-Csepel vázszáma jó helyen van, a T Csepeleken szokott a jobb oldali bakteleszkóp tartóján lenni.
Az 57-es vázamon is ugyanott van(oldaldoboz fölött), meg pár másik D-Csepelen is amiket láttam.
A színben nem vagyok biztos, de ez a bordó nem valami fényes. A tank két oldalán lévő gumikat tartó lemezeket igen ritkán szerelik le átfestésekkor, nézd meg azok alatt mi van, talán így fény derülhet a titokra. De ahogy látom erről a tankról hiányzik a jobboldali, remélhetőleg a túloldalit nem mozdították ez elmúlt 60 évben.
A 7. képen az első sárvédőn látszik halványan egy fehér csík. Arról tudnál csinálni egy közelebbi felvételt?dott kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Hello!
Köszi az infókat, legalább ennek a váznak jó helyen van a száma, mert nekem a három motoron három helyen vannak a számok. lefotózom a csíkot rajta, amennyi látszik.
A tanknak a gumi tartó mögött is piros maradékok vannak,
habár a tankot és a sárvédőket valaki már gittelte, mert fehér a fekete alatt.Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment