Szevasztok !Utána jártam a csapágynak az skf- nél .Az skf nem gyártat semmit csak beszerez.Vagyis ha legyártottak valaha egy nem szabvány csapágyat vagy görgőt azt meg tudja szerezni.Ilyet már láttam hogy a tipusvédelem miatt extrém hülye méretűt Kellett szerezni, DAF turbóhoz.Szimmering, PÉCS, Szolnok mindent gyárt a Seal-Jet.Telefonszámot tudok adni.Pár méterre vagyunk egymástól.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
A mindennel megáldott főtengely
Collapse
X
-
Kicsit kúpol akkor a csapod vagy a hajtókar perselye.Kosár van? Hosszú vagy rövid görgő van benne? Elvileg nem lehet nagy gond(ha egyébként nem akad), nekem is passzosabb kissé a főtengelyem, amit felújítottam, mint a gyári. A bejáratásnál csak óvatosan akkor.stalker kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Szia!
Köszönöm válaszod!
A baj az, hogy az összes olaj hozzávezető rész az amit a képen látsz:-) Csupán a széleid a hajtókarnak vannak alul ilyen bemélyedések, alig látszódik... nem látok bele, hogy hogyan csinálták, csak elküldtem, felújították, visszaküldték...
Nincs rajta az a nagy hosszanti vájat, ami normális lenne, illetve eddig mindenhol láttam, így nem látok bele, hogy kosaras-e, most csinálták egy éve, de fogalmam nincsMinsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
Komment
-
stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseilletve eddig mindenhol láttam
Olajozd be és forgasd meg párszor. Amúgy ha összerakod a blokkot, nem utolsó az sem, hogy jól beolajozva mindent, akár még a forgattyús házba is valamennyi olajat töltve, egy villanymotorral visszahajtassz a kislánckerékre egy különálló állványban. Én váltót magában fúrógéppel szoktam megjáratni összerakás után(egy öreg szakitól kaptam a tippet). Ez esetben szépen le lehet próbálni mindent."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
Ismételten köszönöm alapos hozzászólásod!
Igyekszem majd iránymutatásod alapján a kellő óvatossággal eljárni az első próbák alatt...
Amúgy be van olajozva rendesen a hajtókar alsó csapjánál... de ezek szerint csak menet közben fog úgy bekopni, hogy ne jelentkezzen a szorulás a fura helyzetében?
Illetve az összes gyári hajtókarnak meg van alul a bevágása, azonban ennek a kisiparinak hiányzik. Véleményed szerint akkor ettől függetlenül elegendő olaj jut majd a görgőknek?Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
Komment
-
Üdv!Szerintem ha a főtengely alaphelyzetben szépen körbefordul akkor nem lesz gond .Fejen állva nem fogod beépíteni.
** A témához egyáltalán nem kapcsolódó hozzászólás-részletet áthelyeztem ide: http://veteran.forum.hu/elmelkedesek...html#post26657 (soveny)
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy villanymotorral visszahajtassz a kislánckerékre
ilyesmire gondoltam http://www.youtube.com/watch?v=-IhZWuY60YYUtoljára szerkesztve a következő által: Lai; 2013 jan. 14, 18:39.
Komment
-
Sziasztok. Engem is boldogít végre egy NZ 350 főtengelye. Végig olvastam a fórumot és azt szeretném kérdezni, hogy végül melyik megoldás lett a leg hatékonyabb? A másik gond, hogy a bal oldali blokkfélben a csapágyat a forgattyús ház felé megakasztó zégergyűrűnek a kis pereme kitört a blokkból. Tudom hogy nem azért tették bele azt a zégert mert túl sok volt raktáron, de okozhat valami problémát a hiánya?
Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2017 okt. 16, 14:54.
Komment
Komment