Közlemény

Collapse
No announcement yet.

A mindennel megáldott főtengely

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szevasztok !Utána jártam a csapágynak az skf- nél .Az skf nem gyártat semmit csak beszerez.Vagyis ha legyártottak valaha egy nem szabvány csapágyat vagy görgőt azt meg tudja szerezni.Ilyet már láttam hogy a tipusvédelem miatt extrém hülye méretűt Kellett szerezni, DAF turbóhoz.Szimmering, PÉCS, Szolnok mindent gyárt a Seal-Jet.Telefonszámot tudok adni.Pár méterre vagyunk egymástól.
    korompaiistvan, stalker és dino125ad kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Sziasztok!

      Az normális, ha a képen látható helyzetben(a főtengelycsap függőleges helyzetben van), ha forgatni akarom a hajtókat, akkor szorul?Egyébként sehogy máshogy nem teszi ezt... és szerintem nem ér hozzá a sonkákhoz, bár nem biztos....

      Click image for larger version

Name:	IMG_20130114_125230.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	134273
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #18
        Kicsit kúpol akkor a csapod vagy a hajtókar perselye.Kosár van? Hosszú vagy rövid görgő van benne? Elvileg nem lehet nagy gond(ha egyébként nem akad), nekem is passzosabb kissé a főtengelyem, amit felújítottam, mint a gyári. A bejáratásnál csak óvatosan akkor.
        stalker kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Szia!

          Köszönöm válaszod!

          A baj az, hogy az összes olaj hozzávezető rész az amit a képen látsz:-) Csupán a széleid a hajtókarnak vannak alul ilyen bemélyedések, alig látszódik... nem látok bele, hogy hogyan csinálták, csak elküldtem, felújították, visszaküldték...

          Nincs rajta az a nagy hosszanti vájat, ami normális lenne, illetve eddig mindenhol láttam, így nem látok bele, hogy kosaras-e, most csinálták egy éve, de fogalmam nincs
          Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

          Komment


            #20
            stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            illetve eddig mindenhol láttam
            Nyugodj meg, van ahol nincs. Azért kérdeztem a kosár dolgot, mert a kosár nélkül, a hosszú görgők, abban az esetben ha oldalra csúsznak, megfoghatják a hézagolólemezt, ami a hajtókar 2 oldalán van(ez okozhatja a szorulást, de ez csak teljesen eldöntött helyzetben van, akkoris egypár teljes fordulat után-ezt segíti elő egy kis kúpolás is).
            Olajozd be és forgasd meg párszor. Amúgy ha összerakod a blokkot, nem utolsó az sem, hogy jól beolajozva mindent, akár még a forgattyús házba is valamennyi olajat töltve, egy villanymotorral visszahajtassz a kislánckerékre egy különálló állványban. Én váltót magában fúrógéppel szoktam megjáratni összerakás után(egy öreg szakitól kaptam a tippet). Ez esetben szépen le lehet próbálni mindent.
            OdinHEM, Lai és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              Ismételten köszönöm alapos hozzászólásod!
              Igyekszem majd iránymutatásod alapján a kellő óvatossággal eljárni az első próbák alatt...




              Amúgy be van olajozva rendesen a hajtókar alsó csapjánál... de ezek szerint csak menet közben fog úgy bekopni, hogy ne jelentkezzen a szorulás a fura helyzetében?

              Illetve az összes gyári hajtókarnak meg van alul a bevágása, azonban ennek a kisiparinak hiányzik. Véleményed szerint akkor ettől függetlenül elegendő olaj jut majd a görgőknek?
              Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

              Komment


                #22
                Üdv!Szerintem ha a főtengely alaphelyzetben szépen körbefordul akkor nem lesz gond .Fejen állva nem fogod beépíteni.

                ** A témához egyáltalán nem kapcsolódó hozzászólás-részletet áthelyeztem ide:
                http://veteran.forum.hu/elmelkedesek...html#post26657 (soveny)

                Komment


                  #23
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  egy villanymotorral visszahajtassz a kislánckerékre
                  ilyet láttam már én is boxer motoron, de ott hátulról hajtották meg a kuplung felől egy az egyben. Ilyen estben nem kell valahogy leredukálni a fordulatot, vagy alacsony fordulatú villanymotor kell hozzá?


                  ilyesmire gondoltam http://www.youtube.com/watch?v=-IhZWuY60YY
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Lai; 2013 jan. 14, 18:39.

                  Komment


                    #24

                    Sziasztok. Engem is boldogít végre egy NZ 350 főtengelye. Végig olvastam a fórumot és azt szeretném kérdezni, hogy végül melyik megoldás lett a leg hatékonyabb? A másik gond, hogy a bal oldali blokkfélben a csapágyat a forgattyús ház felé megakasztó zégergyűrűnek a kis pereme kitört a blokkból. Tudom hogy nem azért tették bele azt a zégert mert túl sok volt raktáron, de okozhat valami problémát a hiánya?

                    Click image for larger version

Name:	image_31862.jpg
Views:	52
Size:	322.8 KB
ID:	206063
                    Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2017 okt. 16, 14:54.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X