Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szerelés

    Üdv mindenkinek Szerintetek melyikből jövök ki jobban? ha össze rakok egy Schwalbet vagy megveszek egy viszonylag olcsóbbat és felújítom?
    További szép napot

    #2
    petrosyan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintetek melyikből jövök ki jobban?
    ...ha veszel "drágának" látszó árért egy nagyon eredeti állapotút . (persze csak így vaktában mondom , mert nem derül ki mire kell neked a motor )

    Komment


      #3
      petrosyan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szerintetek melyikből jövök ki jobban? ha össze rakok egy Schwalbet vagy megveszek egy viszonylag olcsóbbat és felújítom?
      Teljesen mindegy. Előbb-utóbb úgyis szétszeded és rakhatod össze bármelyiket is választod.
      György Bognár és Titus kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ...ha veszel „drágának” látszó árért egy nagyon eredeti állapotút
        Ha anyagi szempontok nagy súllyal játszanak, akkor ez teljesen igaz!
        Ha megveszel egy olcsó, de felújításra szoruló darabot, hidd el hogy sokkal többre fog kijönni a végösszeg, mire felújítod.
        Ha viszont szerelésmániás vagy, ebben leled örömödet, akkor nem kérdés.
        Kinek mi... Én pl sokkal jobban szeretem magam megcsinálgatni, felújítani, nagyobb is az örömöm benne, jobban "hozzám nől" a gép, mintha vennék egy kész, más által újítottat. Még ha több pénzem és időm bánja is.
        Titus, sepy és ptm004 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ha arra gondolsz, hogy minden darabját külön veszed meg, es abból építész motort, akkor az a legdrágább.
          Az fontos, hogy mit szeretnél belőle, ha talicskat, kofi részert, vagy hasonlót, akkor jo darabokból is.
          Ha patent mocit, akkor olyat kell keresni ami nem esett at atalakitason, es az előző gazdái is vigyáztak ra. Ez jo alap a teljes szetszedes es osszerakas elkezdesenek.
          Lemezjáték és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            értem köszi akkor maradok az egybe motornál
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Jó estét mindenkinek!
              Új vagyok az oldalon, ezért nem biztos, hogy egyből jó Topicba írom ki a kérdésem, arról lenne szó, hogy találtam itthon egy 51-es Simson hengert, viszont a hengerpersely alsó részéről, ahol a dugattyút megvezeti, le van törve az egyik szárny, érdemes lenne újraperselyeztetni, ha igen honnan tudok venni olyan perselyt ami kopásálló, minimum annyira mint a gyári? mert a jelenleg újonnan kapható természetesen Taiwani hengerek kopásállóságáról nem beszélnék.
              A Segítséget előre is köszönöm
              Tóth Tamás.

              Komment


                #8
                Egy Danuiva felújításának története költségekkel és sok képpel
                Danuviafeltamasztas
                wsievers, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Szia!

                  Gratulálok! A végtermékhez is, meg az élvezetes leíráshoz is, tényleg jó volt olvasni...
                  Jó motorozást vele!!!

                  Ödvözlettel: Lemezjáték

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm,de nem én vagyok az elkövető

                    Komment


                      #11
                      honnan tudok venni olyan perselyt ami kopásálló, minimum annyira mint a gyári?
                      Sehonnan!
                      Fúrass meg egy gyári hengert!Egyébként nekem az után gyártott hengerrel sem volt bajom!

                      Komment


                        #12
                        Tóth eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        ha igen honnan tudok venni olyan perselyt ami kopásálló, minimum annyira mint a gyári?
                        http://www.belcord.hu/..............

                        Komment


                          #13
                          Sziasztok!

                          Van egy Pannonia T5H-m. Ami kicsit hiányos. Karburátor, ülés, komplett kormány tuti. Nem beszélve az apró alkatrészekről. Vettem utángyártott gumialkatrészeket tehát azok meg vannak. Kérdés az, hogy szerintetek érdemes lenne-e venni egy teljesen komplett T5H-t aminek minden alkatrésze megvan és üzemképes kb. 70-100 ezer forintért és arról lebontani a hiányzó alkatreszeket az enyémhez meg legalább látnám, hogy még is miből meg hogyan áll össze a motor(mivel sosem csináltam még motor felújítást). Vagy a hiányzó alkatérészeket külön külön vegyem meg és újítsam fel?

                          - - - Updated - - -

                          El is felejtettem , hogy az összes küllő hiányzik meg a kipufogóból csak a hollandik meg a könyökök vannak meg.

                          Komment


                            #14
                            Ha jól értem, akkor nem vitrin motor készül, hanem motorozni is akarsz vele?

                            Csak azért kérdezem, mert akkor fontos az, hogy van-e a motorodnak papírja.
                            (Ha van, az már nagy könnyebbség, akkor ehhez kell igazítani mindent.)

                            Fontos, hogy a jelenlegi blokkod, kerekeid, kipufogóid felújításra szorulnak-e?
                            (ezek kb. : blokk 50 eFt, kerekek: 2 x 25 eFt, kipufogó 50-70 eFt)

                            ...és ez még csak az érem egyik oldala, látni kellene, hogy a másik motor milyen - főleg az előzőek tükrében?

                            Ha a másik motor egy szintén felújítandó, papír nélküli állapotú átlagos használt T5H, akkor szerintem nem ér meg 70-100 eFt-ot.

                            Ha a mostani motorodnak nincsen papírja, akkor a helyedben vennék egy motorozható papírosat, még akkor is olcsóbban jössz ki vele, ha látszólag ez drágább (a mostani motorod meg lehet az alkatrész-bázis...)

                            Persze ez csak az én véleményem, nyilván más másként látja...
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2014 aug. 11, 21:17.

                            Komment


                              #15
                              70-100 szerintem is sok, de 50-ig ha találsz egyben lévő donort, akkor azzal nagyon sokat segítenél magadnak. Néha kézbe kerülnek a meglévők közül olyan alkatrészek, amiket felújított motorra nem, vagy csak kompromisszummal (nem lesz az igazi) lehet felszerelni, nem árt ha van alkatrészbázis szükség esetére.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X