Nem nagy feladat ezt megcsinalni. Isten igazabol a sok celszerszamot megcsinalni es kitalalni idő. Utana mar csak rogziteni kell a gépagyon kimerni es beleengedni a marot. A kipufogo persely is teljesen egyszeru, sajnos hegeszteni nem tudok szepen, ez latszik is majd a kepeken...kiturboztam amennyire tudtam de igy sem a legszebb.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
Nem nagy feladat ezt megcsinalni.Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMindig szerettem volna fémekkel babrálni
.....én is , Lajos aranyakat stócolgatni
- 8 likes
Komment
-
Mindig szerettem volna fémekkel babrálni, de sosem volt rá igazán lehetőségemUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 02, 11:56."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Kesz a ket hengerfejem. A hetvegen felhuzom a hengereket. A hengerfejeket egy mm es klingerittel fogom lezarni, anno a pannonianal jol mukodott. A valtomat amit vettem szetszedem a hetvegen. Kis elmelkedes a szaktarsaktol....ugy akarom felrakni a hovedo lemezt, hogy eloszor felcsavarozom a karbi adaptert, utana jon a hovedo lemez, majd bakelit es vegul a K 65. Van aki kozvetlenul a hengerfej es a kozositő közé teszi a lemezt, de az nekem nem igazan tetszik...
- 1 like
Komment
-
Kedves Pista! Az összesből egyedül a kapcsolási rajz jelenik meg. Egy felvetésem van mert a többi számomra ismeretlen, kép kellene a szép alkotásodról. Miért klingerit tömítést teszel a hengerfej alá hisz az hőszigetel. Jobb lenne pl. alu vagy réz az segítene a hővezetésben hisz a hengerfejen keletkezik a legtöbb hő és azt kellene minél jobban elvezetni és nem ott marasztalni. Bocs a kérdésért.
- 1 like
Komment
-
Elkészült a hátramenetes váltóm. Sajnos nem fért be a rövid vázamba, ezért ezt elcseréltem egy sima normál k750 váltóra, hátramenet nélkül.
Elkészült az acél persely a hengerfejbe a kipufogómenethez. A 2in1 közösítőelemről levágtam a menetes részt, vettem csövet 37mm es külső átmérővel amit felricniztem,beletoltam a korábban levágott menetes részbe,meghegesztettem,majd hegesztettem bele egy 5mm vastag acéllapot, amibe menetet vágtam. alulról megfurtam a hengerfejet, M6 os menetet furtam a korábban belehegesztett acéllapba, majd a hengerfej süllyesztése után csavarral rögzítettem. A kipufogó furatot 37mm re martam ki, az eredetileg 37mm atmérőlyű acélcső a ricnizés után 37,2 lett. a hengerfej felhevítése után Loctite 638 al préseltem be.
A szelepvezetőket szépen bepréseltem a helyükre, majd 8h7 dörzsárral kis fogásokkal szépen feldörzsáraztam. a szelepfészkeket szelepfészekmaróval 45 fokra kimartam, majd a szelepeket szépen becsiszoltam. Összeszerelés után a szelepek fölé benzint öntöttem, mindegyik tökéletesen zár. végül felraktam a himbákat.
Dugattyú és henger szerelés. Nagyon fontos! a dugattyú szerelés megkezdése előtt MINDIG ki kell derékszögelni a hajtókarokat mert olyanok mint az ökörhuggyozás! A dugattyúk szerelési irányára is oda kell figyelni, ne hagyatkozzunk a beütött nyilra. Nekem az egyik oldalon rendes nyil volt, viszont a masik oldalon <------> egy ilyen. gondolom elöször rosszul ütötte be, aztán rájött hogy nem jó, így beütötte a helyes irányt. De semmi pánik, ez az orosz motorok elengedhetetlen része. A dugattyú felmelegítése és a csapszeg fagyasztása után én személy szerint szalagos olajszűrőlfogóval gyors behuzatom a csapszeget. A gyűrűket is tessék szépen elforgatni 90 fokban. Majd olajjal és persze hengertalp tömítéssel mehet fel a henger.
A hengerfej felszerelés szerintem nem igényel magyarázatot. A szelephézagot én mindig úgy állítom, hogy amikor az egyik hengernél szelepegybenyitás van, akkor a másik hengert állítom, persze úgy, hogy a dugattyú FHP n legyen. a gyári értéket el kell felejteni. én a szívot 0,1 re, a kipufogót 0,15 re állítottam. Beszerelés előtt a szelepemelő rudakat kéretik ellenőrizni, mert van hogy olyan görbék mint a tiszaparti fűzfa.
A váltó ami a képen van majdnem új volt, csak a csapágyakat és a szimeringeket cseréltem ki, ill az alkatrészeket horganyoztattam. Itt már a kész blokk váltó egység látható, kuplung kiemelő rúd SOHA nem passzol új kuplung ill váltó felszerelése után. Nekem újat kellett gyártanom. Szép lett a blokk, nekem tetszik fekete hengerrel.
Itt tartok most. Eleje hátulja kész, az első kerék kész. hétvégén teszem bele a blokkot a vázba, de előtte ki kell hogy vegyem a hátsó hajtást, azt majd ha a blokk bent van, visszateszem. Még egy hónap és megy a moci. Csepptankot már megvettem, fényezésre vár. Kellett egy másik kereket vennem, mert az a kerék ami eredetileg hátul volt kuka. Az agyból már majdnem kiszakadtak a küllők. Nem szórakoztam a kerék ki és befűzéssel, vettem egy jó állapotút hátulra. A gumi majdnem új, szerintem passzol a motorhoz.
Ez a gyujtáskapcsolóm, és nem tudom melyik pontra mit kössek, mert a kapcsolási rajzon(http://www.goodkarmaproductions.com/...nepr_MT-10.gif) a gyújtáskapcsolónál nincsenek számok. ez is tipikus oroszos.
Hengerfej tömítésnek lágy 1mm es vörösréz tömítőgyűrűt használtam. A mai nap beraktam az első kereket, holnap kerül bele a blokk-váltó egység a vázba. viszont mivel váltós légszűrőm van, kell hogy a légszűrőcsöveket vágjam.
Remélem most már minden kép látszik. Ha nem akkor nem tudom mi a f*szom baj van.
Jó éjszakát az Uraknak
- - - Updated - - -Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2015 dec. 17, 21:17.
- 6 likes
Komment
-
Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAdtam szegeny wsieversnek munkát, mire mindent kitorol amit idebenaztam....
Pontosítok: -"hozzászólás módosítása" gombbal
Komment
Komment