Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nem nagy feladat ezt megcsinalni. Isten igazabol a sok celszerszamot megcsinalni es kitalalni idő. Utana mar csak rogziteni kell a gépagyon kimerni es beleengedni a marot. A kipufogo persely is teljesen egyszeru, sajnos hegeszteni nem tudok szepen, ez latszik is majd a kepeken...kiturboztam amennyire tudtam de igy sem a legszebb.

    Komment


      Nem nagy feladat ezt megcsinalni.
      Persze, mert értesz hozzá. A legtöbb ember - engem is beleértve - azt sem tudja hol kell bekapcsolni a marót. Mindig szerettem volna fémekkel babrálni, de sosem volt rá igazán lehetőségem, úgyhogy marad az olvasás - bár sok mindennek utána kell néznem, hogy megértsem.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mindig szerettem volna fémekkel babrálni


        .....én is , Lajos aranyakat stócolgatni

        Komment


          Mindig szerettem volna fémekkel babrálni, de sosem volt rá igazán lehetőségem
          Nem minkenkinek van szerdán készült Uralja, amikor még a pártdelegáció is a gyárban járt...
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 02, 11:56.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Az enyémet tuti husvet elotti nap kommunista szombaton gyartottak ejszakas muszakban mert az egesz motor ugy van osszeokádva...

            Komment


              Kesz a ket hengerfejem. A hetvegen felhuzom a hengereket. A hengerfejeket egy mm es klingerittel fogom lezarni, anno a pannonianal jol mukodott. A valtomat amit vettem szetszedem a hetvegen. Kis elmelkedes a szaktarsaktol....ugy akarom felrakni a hovedo lemezt, hogy eloszor felcsavarozom a karbi adaptert, utana jon a hovedo lemez, majd bakelit es vegul a K 65. Van aki kozvetlenul a hengerfej es a kozositő közé teszi a lemezt, de az nekem nem igazan tetszik...

              Komment


                Jó éjszakát az Uraknak
                Sajnos egy kép se látszik,pedig már a leírástól fél liter nyálat folyattam a billentyűzetre.

                Komment


                  En sem ertem mi a franc van. Mindent ugy csinaltam ahogy eddig...

                  Komment


                    Kedves Pista! Az összesből egyedül a kapcsolási rajz jelenik meg. Egy felvetésem van mert a többi számomra ismeretlen, kép kellene a szép alkotásodról. Miért klingerit tömítést teszel a hengerfej alá hisz az hőszigetel. Jobb lenne pl. alu vagy réz az segítene a hővezetésben hisz a hengerfejen keletkezik a legtöbb hő és azt kellene minél jobban elvezetni és nem ott marasztalni. Bocs a kérdésért.

                    Komment


                      Click image for larger version

Name:	20151024_162758.jpg
Views:	1
Size:	111.8 KB
ID:	147763Click image for larger version

Name:	20151024_162933.jpg
Views:	1
Size:	112.5 KB
ID:	147764Click image for larger version

Name:	20151024_165402.jpg
Views:	1
Size:	138.1 KB
ID:	147765

                      Elkészült a hátramenetes váltóm. Sajnos nem fért be a rövid vázamba, ezért ezt elcseréltem egy sima normál k750 váltóra, hátramenet nélkül.

                      Click image for larger version

Name:	20151101_130359.jpg
Views:	1
Size:	86.6 KB
ID:	147766Click image for larger version

Name:	20151101_130405.jpg
Views:	1
Size:	86.6 KB
ID:	147767Click image for larger version

Name:	20151101_130444.jpg
Views:	1
Size:	66.5 KB
ID:	147768
                      Elkészült az acél persely a hengerfejbe a kipufogómenethez. A 2in1 közösítőelemről levágtam a menetes részt, vettem csövet 37mm es külső átmérővel amit felricniztem,beletoltam a korábban levágott menetes részbe,meghegesztettem,majd hegesztettem bele egy 5mm vastag acéllapot, amibe menetet vágtam. alulról megfurtam a hengerfejet, M6 os menetet furtam a korábban belehegesztett acéllapba, majd a hengerfej süllyesztése után csavarral rögzítettem. A kipufogó furatot 37mm re martam ki, az eredetileg 37mm atmérőlyű acélcső a ricnizés után 37,2 lett. a hengerfej felhevítése után Loctite 638 al préseltem be.

                      Click image for larger version

Name:	20151101_130448.jpg
Views:	1
Size:	80.9 KB
ID:	147761Click image for larger version

Name:	20151101_130505.jpg
Views:	1
Size:	80.6 KB
ID:	147762Click image for larger version

Name:	20151101_130520.jpg
Views:	1
Size:	105.6 KB
ID:	147769

                      A szelepvezetőket szépen bepréseltem a helyükre, majd 8h7 dörzsárral kis fogásokkal szépen feldörzsáraztam. a szelepfészkeket szelepfészekmaróval 45 fokra kimartam, majd a szelepeket szépen becsiszoltam. Összeszerelés után a szelepek fölé benzint öntöttem, mindegyik tökéletesen zár. végül felraktam a himbákat.

                      Click image for larger version

Name:	20151204_180736.jpg
Views:	1
Size:	99.2 KB
ID:	147770Click image for larger version

Name:	20151204_180747.jpg
Views:	1
Size:	96.9 KB
ID:	147771Click image for larger version

Name:	20151204_183239.jpg
Views:	1
Size:	89.5 KB
ID:	147772
                      Dugattyú és henger szerelés. Nagyon fontos! a dugattyú szerelés megkezdése előtt MINDIG ki kell derékszögelni a hajtókarokat mert olyanok mint az ökörhuggyozás! A dugattyúk szerelési irányára is oda kell figyelni, ne hagyatkozzunk a beütött nyilra. Nekem az egyik oldalon rendes nyil volt, viszont a masik oldalon <------> egy ilyen. gondolom elöször rosszul ütötte be, aztán rájött hogy nem jó, így beütötte a helyes irányt. De semmi pánik, ez az orosz motorok elengedhetetlen része. A dugattyú felmelegítése és a csapszeg fagyasztása után én személy szerint szalagos olajszűrőlfogóval gyors behuzatom a csapszeget. A gyűrűket is tessék szépen elforgatni 90 fokban. Majd olajjal és persze hengertalp tömítéssel mehet fel a henger.
                      Click image for larger version

Name:	20151204_190858.jpg
Views:	1
Size:	100.8 KB
ID:	147773Click image for larger version

Name:	20151204_190906.jpg
Views:	1
Size:	102.4 KB
ID:	147774Click image for larger version

Name:	20151204_190933.jpg
Views:	1
Size:	93.3 KB
ID:	147775Click image for larger version

Name:	20151204_190940.jpg
Views:	1
Size:	73.2 KB
ID:	147776
                      A hengerfej felszerelés szerintem nem igényel magyarázatot. A szelephézagot én mindig úgy állítom, hogy amikor az egyik hengernél szelepegybenyitás van, akkor a másik hengert állítom, persze úgy, hogy a dugattyú FHP n legyen. a gyári értéket el kell felejteni. én a szívot 0,1 re, a kipufogót 0,15 re állítottam. Beszerelés előtt a szelepemelő rudakat kéretik ellenőrizni, mert van hogy olyan görbék mint a tiszaparti fűzfa.
                      Click image for larger version

Name:	20151216_174337.jpg
Views:	1
Size:	99.0 KB
ID:	147777Click image for larger version

Name:	20151216_174356.jpg
Views:	1
Size:	89.0 KB
ID:	147778
                      A váltó ami a képen van majdnem új volt, csak a csapágyakat és a szimeringeket cseréltem ki, ill az alkatrészeket horganyoztattam. Itt már a kész blokk váltó egység látható, kuplung kiemelő rúd SOHA nem passzol új kuplung ill váltó felszerelése után. Nekem újat kellett gyártanom. Szép lett a blokk, nekem tetszik fekete hengerrel.

                      Click image for larger version

Name:	20151216_174407.jpg
Views:	1
Size:	75.0 KB
ID:	147779Click image for larger version

Name:	20151216_174416.jpg
Views:	1
Size:	70.1 KB
ID:	147780Click image for larger version

Name:	20151216_183542.jpg
Views:	1
Size:	85.0 KB
ID:	147781

                      Itt tartok most. Eleje hátulja kész, az első kerék kész. hétvégén teszem bele a blokkot a vázba, de előtte ki kell hogy vegyem a hátsó hajtást, azt majd ha a blokk bent van, visszateszem. Még egy hónap és megy a moci. Csepptankot már megvettem, fényezésre vár. Kellett egy másik kereket vennem, mert az a kerék ami eredetileg hátul volt kuka. Az agyból már majdnem kiszakadtak a küllők. Nem szórakoztam a kerék ki és befűzéssel, vettem egy jó állapotút hátulra. A gumi majdnem új, szerintem passzol a motorhoz.

                      Click image for larger version

Name:	20151216_193213.jpg
Views:	1
Size:	63.3 KB
ID:	147782Click image for larger version

Name:	20151216_193217.jpg
Views:	1
Size:	62.9 KB
ID:	147783
                      Ez a gyujtáskapcsolóm, és nem tudom melyik pontra mit kössek, mert a kapcsolási rajzon(http://www.goodkarmaproductions.com/...nepr_MT-10.gif) a gyújtáskapcsolónál nincsenek számok. ez is tipikus oroszos.

                      Hengerfej tömítésnek lágy 1mm es vörösréz tömítőgyűrűt használtam. A mai nap beraktam az első kereket, holnap kerül bele a blokk-váltó egység a vázba. viszont mivel váltós légszűrőm van, kell hogy a légszűrőcsöveket vágjam.

                      Remélem most már minden kép látszik. Ha nem akkor nem tudom mi a f*szom baj van.

                      Jó éjszakát az Uraknak

                      - - - Updated - - -
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2015 dec. 17, 21:17.

                      Komment


                        Remélem most már minden kép látszik.
                        Nyugi,most már faca.

                        Komment


                          Adtam szegeny wsieversnek munkát, mire mindent kitorol amit idebenaztam....

                          Komment


                            Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Adtam szegeny wsieversnek munkát, mire mindent kitorol amit idebenaztam....
                            Szerintem a " módosítás" menűvel még Te is ki tudod törölni,ami nem kell: Engedi a rendszer.

                            Pontosítok: -"hozzászólás módosítása" gombbal




                            Komment


                              Köszönöm. Meg is tettem ami tolem tellik.

                              Komment


                                Gratulálok ,szép munka !

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X