Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Koszonom szepen. Wsievers nagy kiraly vagy, pont ezen tanakodtam hogy honnan a francbol szerzek hozzá alkatrészt. Kerdes nélkül megkaptam a valaszt. Ezert szeretem ezt a forumot! Itt nagykepuskodes es gőg nelkul! Emberek kik egy gondal kuzdenek es nem irigyek arra ha valami problema megoldodott, azonnal kozzeteszik. Anno az index forumon a pannonias es danuvias topicban volt par 'oktato' aki nagyon arogans es lekezelo volt. De a motorjan az oldaldoboz belulrol nem volt szinre fujva mert ugy olcsobb....mi lehetett akkor a blokkban. Jo ez a forum, jo kis csapat. Maradjon igy mig vilag a vilag!

    Komment


      Aki nem támogatott,az meg MTZ-t hézagol nagykalapácssal...
      Tegnapi program:MTZ nyomlap csere...minden sima(kb 8-órás)tulajjal indítunk kerregés????Már este éhesen kukucs a fedőlapon,alig vettem észre,egy csavar beleér a nyomcsapágy tengelyébe,csak egy fűrészlap fér be 100m/m mélyen 20-mili mozgástér,jó acél:három fűrészlap és közel egy óra.és utána ünneplés!!!! Hazakísértem a srácot.Nem értem a feleségem szerint sokáig voltam,pedig csak a szomszéd utca.
      Sokáig fogom átkozni,az alkatrészgyártók gondatlanságát....
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Anno nekem is Wartburg hátsó lengőkar tengelyt kellett elvágni fűrész lappal az üza. tank helyén benyúlva. Az sem volt kis öröm Nem volt emelő az akkori műhelyben.

        Komment


          Uhh ! Ez ismerős ... Én a Dacia Első futómű alsó lengőtrapéz tengelyét többször is megnyertem ! Sarokcsiszoló , "csápos"emelő , akkoriban még sehol , csak sima bak , fűrészlap , rongy , és hál' istennek az aknán !

          Komment


            Ezek az igazan szep emlekek. Soha nem felejtem el amikor a 6v os trabit atszereltuk 12v osra. Az ablaktorlo motor cserelye benthagyott muszerfallal jo nagy szopas volt. Mai esszel tettem volna ele egy ellenallast....

            Dnepr...

            Tegnap lefenyeztem pár alkatreszt. Pl hatso himba, sarvedo tarto vas, lpafej es lampakeret. Wsievers.....neked volt igazad, van helye a berugokar rugo elofeszito fulnek, ket csavar ki, en egy fordulatot tekertem rajta es szepen mukodik.

            Komment


              Nekem volt amúgy rükverces váltó a rövid vázamban:
              Click image for larger version

Name:	P101111_15.31_[01].jpg
Views:	2
Size:	194.8 KB
ID:	147482
              A kardánom volt rövidebbre vágva(M-72), a hardyvilla a tányéros M-72 volt(nincs olyan vastag a hátulja), a váltó és a kardán végéről le volt vágva a pozícionáló golyó, a hardyvilla pereme el volt esztergálva, a lengőkar szilentház oldala el van köszörülve. Miliméterekre forgott a hardy a váztól. Hozzátenném, hogy a korábban leírt méretektől eltérően nálam az Ahogysikerül szabvány még adott kb. fél cm plusszt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Talaltam váltót. De ural nem dnepr. Teljesen mindegy hogy melyiket teszem fel vagy van külömbség?

                Komment


                  Teljesen mindegy hogy melyik. A méretük egyforma.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Koszonom szepen. Akkor mar veszem is meg.

                    Komment


                      A valto uton van. Megcsinaltam a hatso telo celszerszamot. A CZ variáciot választottam. Ilyen gyorsan meg soha nem raktam össze lengescsillapitot. Köszönöm szépen wsievers, ez hatalmas segitseg volt. Már csak a valtora varok es mehet a blokk váltó egyseg a vazba. Szereztem lengőnyerges ülést , igy mar lassan ha a ket sarvedőt lefenyeztem johet az elektronika bekotese. A gazszektorral viszont bajban vagyok. Nem tudom mi akadalyozza meg, hogy kicsusszon. Nem hiszem hogy az a gyenge bovdenhuzó lánc lenne. Van egy markolatom amin a lanc van, egy lemez alatettel. Van egy alu hazam egy kis femlappal ami takarja a lancot. Neztem a gyari alkatrész abrakat de ott sincs több. ..

                      Komment


                        Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A gazszektorral viszont bajban vagyok. Nem tudom mi akadalyozza meg, hogy kicsusszon. Nem hiszem hogy az a gyenge bovdenhuzó lánc lenne. Van egy markolatom amin a lanc van, egy lemez alatettel. Van egy alu hazam egy kis femlappal ami takarja a lancot. Neztem a gyari alkatrész abrakat de ott sincs több. ..
                        Van egy vékony drótkarika(zégergyűrűnek nevezni nem lehet) ami az aluház beszúrásába megy. Két takarólemez van, a belső akadályozza meg a drótkarikával, hogy kiessen a gázkar, a külső, aminek kúpos a belselye, a takaró. Az tartja a cuccot a helyén.
                        Click image for larger version

Name:	AK-Gasgriff K750  K650 (2).jpg
Views:	1
Size:	73.5 KB
ID:	147512
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 29, 12:20.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Koszonom szepen a segitseget. Akkor nekiallok legyartom a gyűrűt is meg az alatetet is. A kupos alatetem megvan, a tobbi hianyzik.

                          Komment


                            Megjott a valto, kezzel lehet kapcsolni de labbal nem megy. A heten megnezem mi a baj..... Elkeszült a ket hengerfejem acel kipufogo menettel. Megoldas... befogtam a hengerfejet (celszerszamot csinaltam hozza) az egyetemes maróba, majd utőkéssel kivettem a kipufogócsonk belső atmerőjet 37mm re. Vettem vekonyfalú pilgerezett csovet 37mm es kulső atmérővel. Nem volt kedvem az M48x2 menetet koesztergalni, ezert a 2in1 kipufogo kozositő dobjarol levagtam a ket menetes csonkot. A kipufogo furatot 25 mm melyre martam ki. Megfogtam a varratmentes csovet, rahuztam a menetes lefureszelt csonkot ugy, hogy a csonk feleig toltam be a csovet. Kivul belul co val meghegesztettem, majd esztergaval szepen kiformaztam a varratot. Most jon a lenyeg... mivel a furat is 37 mm, es a cső is, ezert hegesztes utan szepen felricniztem, ez dobott rajta majd 2-3 tizedet. A kesz acel csonkba behegesztettem egy 5mm vastag acelllapot. Hengerfejet felmelegitettem, majd Loctite 638 al presgeppel belenyomtam a furatba. Azt hittem a majd 3 tizedes tulfedes miatt szetreped, de nem tette. Majd alulrol megfurtam 4 mm es furoval ( az egester iranyabol), es az 5 mm es korabban behegesztett acelba furtam egy m5 os menetet, amit alulrol besullyesztettem az alu hengerfejbe. A heten teszek fel kepeket.

                            Komment


                              Nemes Pista
                              A heten teszek fel kepeket.
                              Az nem baj veteránozásnál, ha egy komplett forgácsoló műhely és hegesztő műhely szerszámai rendelkezésre állnak és még profi módon értesz is hozzájuk, mert amiket leírtál, ha úgy akarnám megcsináltatni valahol, hát nem tudom , mibe kerülne...egyáltalán megértenék-e mit akarok tőlük...?

                              Komment


                                ...egyáltalán megértenék-e mit akarok tőlük...?
                                Ja, lehet, hogy egy videoblog formátumú bejegyzést még én is értenék.

                                - - - Updated - - -

                                Szerintem nálunk eleve nem kapni 37mm-es vékonyfalú csövet.
                                Everything is better when you decide you don't care.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X