Koszonom szepen. Wsievers nagy kiraly vagy, pont ezen tanakodtam hogy honnan a francbol szerzek hozzá alkatrészt. Kerdes nélkül megkaptam a valaszt. Ezert szeretem ezt a forumot! Itt nagykepuskodes es gőg nelkul! Emberek kik egy gondal kuzdenek es nem irigyek arra ha valami problema megoldodott, azonnal kozzeteszik. Anno az index forumon a pannonias es danuvias topicban volt par 'oktato' aki nagyon arogans es lekezelo volt. De a motorjan az oldaldoboz belulrol nem volt szinre fujva mert ugy olcsobb....mi lehetett akkor a blokkban. Jo ez a forum, jo kis csapat. Maradjon igy mig vilag a vilag!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
Collapse
X
-
Aki nem támogatott,az meg MTZ-t hézagol nagykalapácssal...
Sokáig fogom átkozni,az alkatrészgyártók gondatlanságát...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Ezek az igazan szep emlekek. Soha nem felejtem el amikor a 6v os trabit atszereltuk 12v osra. Az ablaktorlo motor cserelye benthagyott muszerfallal jo nagy szopas volt. Mai esszel tettem volna ele egy ellenallast....
Dnepr...
Tegnap lefenyeztem pár alkatreszt. Pl hatso himba, sarvedo tarto vas, lpafej es lampakeret. Wsievers.....neked volt igazad, van helye a berugokar rugo elofeszito fulnek, ket csavar ki, en egy fordulatot tekertem rajta es szepen mukodik.
- 1 like
Komment
-
Nekem volt amúgy rükverces váltó a rövid vázamban:
A kardánom volt rövidebbre vágva(M-72), a hardyvilla a tányéros M-72 volt(nincs olyan vastag a hátulja), a váltó és a kardán végéről le volt vágva a pozícionáló golyó, a hardyvilla pereme el volt esztergálva, a lengőkar szilentház oldala el van köszörülve. Miliméterekre forgott a hardy a váztól. Hozzátenném, hogy a korábban leírt méretektől eltérően nálam az Ahogysikerül szabvány még adott kb. fél cm plusszt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
A valto uton van. Megcsinaltam a hatso telo celszerszamot. A CZ variáciot választottam. Ilyen gyorsan meg soha nem raktam össze lengescsillapitot. Köszönöm szépen wsievers, ez hatalmas segitseg volt. Már csak a valtora varok es mehet a blokk váltó egyseg a vazba. Szereztem lengőnyerges ülést , igy mar lassan ha a ket sarvedőt lefenyeztem johet az elektronika bekotese. A gazszektorral viszont bajban vagyok. Nem tudom mi akadalyozza meg, hogy kicsusszon. Nem hiszem hogy az a gyenge bovdenhuzó lánc lenne. Van egy markolatom amin a lanc van, egy lemez alatettel. Van egy alu hazam egy kis femlappal ami takarja a lancot. Neztem a gyari alkatrész abrakat de ott sincs több. ..
- 1 like
Komment
-
Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA gazszektorral viszont bajban vagyok. Nem tudom mi akadalyozza meg, hogy kicsusszon. Nem hiszem hogy az a gyenge bovdenhuzó lánc lenne. Van egy markolatom amin a lanc van, egy lemez alatettel. Van egy alu hazam egy kis femlappal ami takarja a lancot. Neztem a gyari alkatrész abrakat de ott sincs több. ..
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 29, 13:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Megjott a valto, kezzel lehet kapcsolni de labbal nem megy. A heten megnezem mi a baj..... Elkeszült a ket hengerfejem acel kipufogo menettel. Megoldas... befogtam a hengerfejet (celszerszamot csinaltam hozza) az egyetemes maróba, majd utőkéssel kivettem a kipufogócsonk belső atmerőjet 37mm re. Vettem vekonyfalú pilgerezett csovet 37mm es kulső atmérővel. Nem volt kedvem az M48x2 menetet koesztergalni, ezert a 2in1 kipufogo kozositő dobjarol levagtam a ket menetes csonkot. A kipufogo furatot 25 mm melyre martam ki. Megfogtam a varratmentes csovet, rahuztam a menetes lefureszelt csonkot ugy, hogy a csonk feleig toltam be a csovet. Kivul belul co val meghegesztettem, majd esztergaval szepen kiformaztam a varratot. Most jon a lenyeg... mivel a furat is 37 mm, es a cső is, ezert hegesztes utan szepen felricniztem, ez dobott rajta majd 2-3 tizedet. A kesz acel csonkba behegesztettem egy 5mm vastag acelllapot. Hengerfejet felmelegitettem, majd Loctite 638 al presgeppel belenyomtam a furatba. Azt hittem a majd 3 tizedes tulfedes miatt szetreped, de nem tette. Majd alulrol megfurtam 4 mm es furoval ( az egester iranyabol), es az 5 mm es korabban behegesztett acelba furtam egy m5 os menetet, amit alulrol besullyesztettem az alu hengerfejbe. A heten teszek fel kepeket.
- 2 likes
Komment
-
Nemes Pista
A heten teszek fel kepeket.
- 3 likes
Komment
Komment