Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Üdv Urak.

    Ma megjottek az olasz dugattyúim. Nem néznek ki rosszul. 1g külömbség van közöttük. Majd meglátjuk milyen lesz. Tudja valaki a kipufogó menet milyen pontosan? Az enyém kopott, nem tudtam menetfésüvel megnézni...

    Komment


      #47
      Tud valaki a kipufogó menetben segiteni? Ha igen elore is köszönöm! !

      Komment


        #48
        Ural.HU - IZS-12
        sepy és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          No Uraim. Ismét porlasztó téma. Vegig olvastam a német fórumot ezen témával kapcsolatban. A tábor két fő részre oszlik. Jikov(Jawa 638), ill. K68. Az utobbiak tábora a nagyobb. A Jikov csodaszep alapjáratot produkál, viszont nagyobb fordulaton szegényebb a keverék. Átfuvókázás nem sokat segit..K68..jobb mint a Jikov. De csak eredeti Pekar. Könnyebben hangolható. Amit csinálnak idekint... egy rozsdamentes lapot tesznek a karbi és a hengerfej közé, mert ez védi a hűtés által rááramló forró levegőtól ( képes nagyon felmelegedni, az uszóházban a nyomás megnő és 'túleteti' a motort), és még ami jól bevált, egy bakelit közdarabot tenni a hengerfej és a porlasztó közé. Ma megrendeltem egy pár K68 at. Majd 30ezer ft ba átszámolva a pár, de a K301 az egy konstrukciós zsákutca. Ha valakinek tudtam segiteni..... Sok sikert!
          OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            Én maradok a Jikovnál, K-750 re elég lessz az is.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #51
              A k750 topicot nem olvastam, vagyis részben. Ott mindenki a PZ28 at használja. Nekem Mt van. Bár régen anno kb 5 éve restauráltam egy M72 t de arra Graezin került. Kb ugyanaz mint a PZ28. Draga cucc, itt olcsobb mint a K68. ..kb 25ezer a pár. A hangolása nem egyszerű, de ha sikerul belőni problémamentes. AAnno en azthiszem ket hetet jatszottam vele mire nagyjabol minden ment( a vezermű tengely eket fel kell hozzá hrgeszteni, rendesen belőni a vezérlést, majd ujra a pontos pozicioban kimarni!!!! Enelkul nincs alapjárat hisz nincs pontos gyujtás sem!!!!). Röviden ennyi...
              OdinHEM, Igor és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Valamelyik oldalon láttam hogy hirdetnek úgy pz-t, hogy felülszelepeltekhez... hogy mi a különbség nem tudom, az én csomagom most jött meg... nagyon jónak tűnnek! Mint a régi jawa, csak kicsit nagyobb Az a k68 (mármint a régi, nem az új) az 2 komámnak is nagyon bevált! Ha összelapátolom a motort, akkor lehet előbb kerülök én feléd, úgy is kell járatni a motort majd!
                wsievers és OdinHEM kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  No ez nagyon jol hangzik. Varlak szeretettel! Augusztusban hozom ki a mocit, most hengereket meg hengerfejeket veszek ebayen ezerrel. Talaltam jo olasz dugattyut 650 hez. Az olaszok csinálják. Valami Lambretta stabilmotorhoz keszül, picit drága, de jól néz ki. 113€ t fizettem egy párért, komplett szettben. Vegig olvastam a német fórumot. Az almot is szar, még az indiai Ambika cegtől várok választ. Anno volt több Pannoniám, azokban jol bevált. Majd meglátom. Ha jossz szolj elötte, ossze dobok egy gulyást, meg van pálinka is. A sárgaréz szelepülékeket egyszeruen egy multi géppel kifűrészeltem a fészekből, sima automata acél megy helyette bele. Szelepvezető szintén, nem csak kifurtam hanem kidörzsáraztam és ráhonoltam. Ha a szelepet beolajozom nem csúszik ki a szelepvezetőböl. Ami most jon az a kipufogó menet javitás. A kipufo furat mélyen be van marva a hengerfejbe. A furatot tovább marom, a regi menetcsonkot levágom, a furatba belepréselem az uj menetes perselyt. Alulrol sullyesztett csavarral rogzitem. Ha valakit erdekel csinálok pár képet.
                  Igor, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Uralos ismerősöm a szekszárdi dugattyúkat dícsérte: dugattyubolt.hu

                    Komment


                      #55
                      Uralos ismerősöm a szekszárdi dugattyúkat dícsérte
                      Felejtsd el hamar, én tudom hogyan készülnek...

                      Komment


                        #56
                        No, ebből menjek ki akkor...

                        Komment


                          #57
                          Hehe..... gondolom dugattyúnként 4 előszoba kilincs és két selejtes dugattyú. Az ötvözet be is van állitva. Homokba öntik gondolom jó magas beöntő nyilással hogy ne legyen lunkeros.....
                          sepy, wsievers és zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            Én gratulálok Nektek csak nem értem miért nem tesztek egy saját emblémát hiszen Ti csináltok belőle igazán motort!. Ezt ne vegyétek bántásnak csak szinte csoda, hogy 45-ben evvel harcoltak!, vagy azok még jobb koppintások voltak?. Nekem is tetszenek ne értsétek félre csak szinte hihetetlen mennyit kell görcsölni velük,hogy hallható legyen a számomra is csodálatos hangjuk.
                            Titus, dongos78 és Fergusson kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Hát faragni van mit rajtuk. Már egy hete faragom a hengerfejeket hogy a sok öntési hiba, sorja eltünjön és úgy nézzenek ki ezek az alkatrészek ahogy ki kell. Borzasztó az öntés és a megmunkálás minősége. Ez Valószinűleg csak az én rigolyám, hisz a működést nem befojásolja.
                              sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Üdv Urak. Fék téma. Vettem egy duplex első féklapot karokkar fékkulcsokkal mindennel együtt 20€-ért. Kérdésem a következő....érezhető e a külömbség a sima és a duplex fék között? Gyári szegecselt szürke fékferodol van rajta, hullámos mint az euró árfolyam. Van valakinek tapasztalata hogy hol tudnám magyarban a pofákat felferodoroztatni? Azt (Pannoniánál tapasztaltam), hogy a fékdobot szabályozni csak kerékbefűzés után szabad, ami nem is gond mert kiveszem az ágyat a gepbol es azt meg tudom csinalni....de milyen anyag vált be fekpofánál?

                                - - - Updated - - -

                                No megint én. Ukrán dugattyú. Vettem kiváncsiságból egy párat bagóért. Lemértem. Katasztrofa. A kerdésem a következő.....ha áttolom a cs͹cs nélküli köszörűn ugy, hogy kb fél századot le veszek belőlük hogy egyforma legyen a méretük, akkor a dugattyú csapszegnél lévő aláköszörülést mennyivel kell a külső átmérőhöz illeszteni?
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2015 márc. 12, 21:33.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X