Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Robogó elektromosság veteránra

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De mi az a soros port ott?

    Biztos a tuning dobozhoz a csatlakozás

    Komment


      #17
      Programozható előgyujtás vezérlés? Valaki megcsinálta?
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Ha Izsremegoldható, én is megvenném a hozzá valókat!
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Programozható előgyujtás vezérlés? Valaki megcsinálta?
          A leírás szerint igen - feltéve hogy jól értelmezem:

          IMFsoft, Ltd. - Jawa - CZ - Trabant Ignition

          111 EUR van a lap aljára kiírva.
          Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 okt. 23, 22:08.
          korompaiistvan és wsievers kedvelte ezt.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #20
            Találtam egy videót, ez lenne az, amiről írsz?
            Ilyesmi de nincs rajta az a soros port és a jeladó is másmilyen. Majd csinálok róla holnap fényképet. Én egy sima keletiautó alkatrész kereskedésben vettem 10000 Ft ért. A röpsúly bent marad ezt meg fel kell csavarozni. 20 perc alatt menetkész.




            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Programozható előgyujtás vezérlés? Valaki megcsinálta?
            Én ilyenről tudok. Eddig jót hallottam róla. Van olyan is amit MAP szenzorral is meg lehet bolondítani, és akkor terhelésfőggően is tud szabályozni.
            wsievers, CZsolti és kollarg kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én ilyenről tudok. Eddig jót hallottam róla. Van olyan is amit MAP szenzorral is meg lehet bolondítani, és akkor terhelésfőggően is tud szabályozni.
              Az IGC-60 állítólag tényleg jó, mondjuk 18000 HUF.

              Más: kíváncsi lennék a MAP szenzor mit reagálna a kétütemű szívócsövének a nyomásváltozásaira. Lehet kellene mellé egy szívómembrán is - aminek a beépítésén egy Pannonia blokkba én régóta gondolkozom, de mindig arra jutok, hogy felesleges, mert így is alig bírják az iramot a mindenféle utángyártott cuccok, pl. dugattyú.
              korompaiistvan kedvelte ezt.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #22
                Ezt a linket most találtam és szorosan idevág. Átnézni sem volt időm, de beszúrom ide, hogy meglegyen. Hátha tényleg működik.
                keleti motorker
                Kakas kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  elektronikusan változik majd az előgyújtás
                  Szeretném megkérdezni, hogy a Pannónia lendkereke balra, a Yamaha pedig jobbra forog eredetileg. Ez nem kavarja meg az előgyújtás szabályzást?

                  Komment


                    #24
                    sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    lendkereke balra, a Yamaha pedig jobbra forog eredetileg. Ez nem kavarja meg az előgyújtás szabályzást?
                    Remélem nem haragszol, hogy én is belebeszélek: próbáltam utánanézni/utánakérdezni, úgy tűnik az 50-es robogóknál is a fix gyújtásidőpontú gyújtásban bíznak a japán gyártók, nem verik magukat többletköltségbe az előgyújtás vezérlésével.
                    sricsi70 kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #25
                      kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Remélem nem haragszol, hogy én is belebeszélek
                      Egyáltlán nem. Sőt, örülök.
                      Csak azért kérdeztem mert gilersx fórumtársunk írásából én arra következtettem, hogy van előgyújtás szabályozás.

                      Komment


                        #26
                        sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        gilersx fórumtársunk írásából én arra következtettem, hogy van előgyújtás szabályozás
                        Igen van, Tony Tranter: Motorkerékpárok villamos rendszerei című könyvben 144-150 oldalakon, részletezve van mindkét módszer, hogy hogyan is történik. Holnap beszkennelem és feltöltöm.
                        wsievers és sricsi70 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Holnap beszkennelem és feltöltöm
                          Köszönöm! Kíváncsi vagyok a leírásra.

                          Komment


                            #28
                            Tessék, itt vannak az ígért oldalak.
                            Click image for larger version

Name:	cdi 0.jpg
Views:	1
Size:	203.5 KB
ID:	137327Click image for larger version

Name:	cdi 1.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	137328Click image for larger version

Name:	cdi 2.jpg
Views:	1
Size:	201.7 KB
ID:	137329Click image for larger version

Name:	cdi 3.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	137330Click image for larger version

Name:	cdi 4.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	137331Click image for larger version

Name:	cdi 5.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	137332Click image for larger version

Name:	cdi 6.jpg
Views:	1
Size:	153.4 KB
ID:	137333
                            wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tessék, itt vannak az ígért oldalak.
                              Egyszer nekifutottam, de nyilván párszor még át kell olvasnom.

                              Mindenesetre, köszönöm a fáradozásodat!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 máj. 06, 19:34.

                              Komment


                                #30
                                sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                párszor még át kell olvasnom
                                Szivesen, Nyugi az én szakmám autóelektronikai műszerész, de én is nekifutottam vagy négyszer mire tiszta lett.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X