Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Egy biztosító drót híja, de ez csak egy apróbb gond.
A fő gond az orsóház tetején lévő horonyban van, aminek a feladata a felverődött olaj főorsócsapágyakhoz való juttatása lenne...
Ezek után én asszem szedném is ki azokat a csapágyakat. Kíváncsi lennék mennyire szárazak.
Ami rögtön szembetűnő,a főorsóház felső síkján kialakított olajnútba elhelyezett tömítőcsík,ami elzárja a főorsó csapágyak kenésére feljutó olaj útját.Azonnal kidobni!Remélem nem használták így,mert azt a csapágy nagyon megsínyli.
A kerekeket nem látom jól,mert csillog rajtuk az olaj,de a norton lehajtás kerekei nem fekszenek egy síkban,ami azért lehet a beállítókar nem megfelelő pozíciójától is,-nem nagy hiba.
Igen , nekem is a tömítés láttán egyenesedett a hajam . Egyépként a gép egy tanműhelyben szolgált---90 ben " felújították " amit egy tábla bizonyit . Felszögelve . Aztán azóta nem nagyon használták csak hányatott volt a sorsa . kicsit rozsdapíros itt -ott ........ A felújítás meg olyan állami , céges...... de sima ,egyenes , orsóknak van holtjátéka , befestették úgy , hogy az előtolás kikapcsoló ütköző meg se mozdul . Mint mikor a szobafestő befesti az ajtózárat . De a srác is csak egy amatőr , asztalos-veterános . Majd belejön . Új a vonóorsó , lakatanya meg az a másik rúd is ( nem tudom a nevét ) . Csapágys a villanymotor és az felső teng is ami a képen látható . ( ezek nem problémák . ) Kb . ennyi
3.Kapcsoló orsó (bár ez vitatható,mert semmit nem hajt,funkcióját tekintve az indítás,leállítás és az irányváltáshoz szükséges mozgást adja át egy 3 fázisú kapcsolónak)
3.Kapcsoló orsó (bár ez vitatható,mert semmit nem hajt,funkcióját tekintve az indítás,leállítás és az irányváltáshoz szükséges mozgást adja át egy 3 fázisú kapcsolónak)
Az enyémben egy kicsi, 24V-os 3 állású kapcsolót kapcsolgat. Az pedig a reléket.
A 340-esen (kocka,8 fordulatszámos főorsó) az enyémen is úgy van,az öreg 1000-sen,különböző mechanizmusokon át egy három fázisú kapcsolót kapcsol,ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.
A 340-esen (kocka,8 fordulatszámos főorsó) az enyémen is úgy van,az öreg 1000-sen,különböző mechanizmusokon át egy három fázisú kapcsolót kapcsol,ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.
Üdvözlettel:Che
Gond akkor van ha a kapcsoló érintkezői elfogynak
Annó amikor meglett a gép pár hónap használat után már kapcsolásoknál rendszeresen kihagyott egy fázist. Akkor kiszedtem a mágneskapcsolót, hát, igazából nem tudom hogy mi a fenével kapcsolt
Az összes érintkező vége hiányzott már. Az egyik meg már annyira el volt égve hogy épphogy elérte a másik érintkezőt. Az a fázis hagyott ki rendszeresen.
Az egyik meg már annyira el volt égve hogy épphogy elérte a másik érintkezőt. Az a fázis hagyott ki rendszeresen.
Az csak azért volt mert a tanulóknál:nem számított a villanyszámla és "kontrázással"égettük el idő előtt a kapcsolókat!!!!
Nekem 220v-ot kapcsolt a háromfázisu kapcsoló a kondis ráadást egy tulbillenő csinálta(két kapcsoló)soha nem égett be pedig dolgoztam eleget már egy mili hiányzik a ágyazatból.....
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2016 okt. 02, 18:24.
ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.
Ez nagy igazság ! Nekem néhány napja ,a lámpa kábelzárlata miatt elszállt a 24 voltos bizti az EU-400 ason. Emiatt nem megy a gép, mert a 24 es rellék nem húznak. A baj csak az, hogy a gépet beépítettem a sarokba, a kapcsolószekrény meg hátul van.
Komment