Közlemény

Collapse
No announcement yet.

EAN esztergák szerelése, karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    https://www.facebook.com/sajben.jano...74577109255031 vettünk a cimbinek egy EAN vasat . A födő levételekor ezt láttuk . Kinek mi fura ??


    Mir-mur nem játszhat
    OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      Mir-mur nem játszhat
      ................................
      OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        Nem nyílik meg,hiába kattintok rá!

        Komment


          másnak se nyílik ?
          csak nekem ?

          Komment


            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            másnak se nyílik ?
            csak nekem ?
            Asszem valamit elszúrtatok, mert nem nyit meg semmit.

            Komment


              na talán most...............
              heeegany kedvelte ezt.

              Komment


                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                na talán most...............
                Egy biztosító drót híja, de ez csak egy apróbb gond.
                A fő gond az orsóház tetején lévő horonyban van, aminek a feladata a felverődött olaj főorsócsapágyakhoz való juttatása lenne...

                Ezek után én asszem szedném is ki azokat a csapágyakat. Kíváncsi lennék mennyire szárazak.
                Che és joker kedvelte ezt.

                Komment


                  Ami rögtön szembetűnő,a főorsóház felső síkján kialakított olajnútba elhelyezett tömítőcsík,ami elzárja a főorsó csapágyak kenésére feljutó olaj útját.Azonnal kidobni!Remélem nem használták így,mert azt a csapágy nagyon megsínyli.

                  A kerekeket nem látom jól,mert csillog rajtuk az olaj,de a norton lehajtás kerekei nem fekszenek egy síkban,ami azért lehet a beállítókar nem megfelelő pozíciójától is,-nem nagy hiba.

                  Üdvözlettel:Che
                  OdinHEM, heeegany és joker kedvelte ezt.

                  Komment


                    Igen , nekem is a tömítés láttán egyenesedett a hajam . Egyépként a gép egy tanműhelyben szolgált---90 ben " felújították " amit egy tábla bizonyit . Felszögelve . Aztán azóta nem nagyon használták csak hányatott volt a sorsa . kicsit rozsdapíros itt -ott ........ A felújítás meg olyan állami , céges...... de sima ,egyenes , orsóknak van holtjátéka , befestették úgy , hogy az előtolás kikapcsoló ütköző meg se mozdul . Mint mikor a szobafestő befesti az ajtózárat . De a srác is csak egy amatőr , asztalos-veterános . Majd belejön . Új a vonóorsó , lakatanya meg az a másik rúd is ( nem tudom a nevét ) . Csapágys a villanymotor és az felső teng is ami a képen látható . ( ezek nem problémák . ) Kb . ennyi
                    OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      Az orsókról felülről lefele:

                      1.Vezérorsó

                      2.Vonóorsó

                      3.Kapcsoló orsó (bár ez vitatható,mert semmit nem hajt,funkcióját tekintve az indítás,leállítás és az irányváltáshoz szükséges mozgást adja át egy 3 fázisú kapcsolónak)
                      OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                        3.Kapcsoló orsó (bár ez vitatható,mert semmit nem hajt,funkcióját tekintve az indítás,leállítás és az irányváltáshoz szükséges mozgást adja át egy 3 fázisú kapcsolónak)
                        Az enyémben egy kicsi, 24V-os 3 állású kapcsolót kapcsolgat. Az pedig a reléket.
                        OdinHEM és Che kedvelte ezt.

                        Komment


                          Szervusz Heeegany!


                          A 340-esen (kocka,8 fordulatszámos főorsó) az enyémen is úgy van,az öreg 1000-sen,különböző mechanizmusokon át egy három fázisú kapcsolót kapcsol,ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.

                          Üdvözlettel:Che
                          OdinHEM, joker és mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Szervusz Heeegany!


                            A 340-esen (kocka,8 fordulatszámos főorsó) az enyémen is úgy van,az öreg 1000-sen,különböző mechanizmusokon át egy három fázisú kapcsolót kapcsol,ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.

                            Üdvözlettel:Che
                            Gond akkor van ha a kapcsoló érintkezői elfogynak

                            Annó amikor meglett a gép pár hónap használat után már kapcsolásoknál rendszeresen kihagyott egy fázist. Akkor kiszedtem a mágneskapcsolót, hát, igazából nem tudom hogy mi a fenével kapcsolt
                            Az összes érintkező vége hiányzott már. Az egyik meg már annyira el volt égve hogy épphogy elérte a másik érintkezőt. Az a fázis hagyott ki rendszeresen.

                            Komment


                              Az egyik meg már annyira el volt égve hogy épphogy elérte a másik érintkezőt. Az a fázis hagyott ki rendszeresen.
                              Az csak azért volt mert a tanulóknál:nem számított a villanyszámla és "kontrázással"égettük el idő előtt a kapcsolókat!!!!

                              Nekem 220v-ot kapcsolt a háromfázisu kapcsoló a kondis ráadást egy tulbillenő csinálta(két kapcsoló)soha nem égett be pedig dolgoztam eleget már egy mili hiányzik a ágyazatból.....
                              Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2016 okt. 02, 18:24.
                              heeegany, OdinHEM és Che kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                ott nincs semmi relé meg fity-f@sz,ami azért jó,mert ami nincs beépítve az nem romolhat el.
                                Ez nagy igazság ! Nekem néhány napja ,a lámpa kábelzárlata miatt elszállt a 24 voltos bizti az EU-400 ason. Emiatt nem megy a gép, mert a 24 es rellék nem húznak. A baj csak az, hogy a gépet beépítettem a sarokba, a kapcsolószekrény meg hátul van.
                                OdinHEM, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X