Közlemény

Collapse
No announcement yet.

EAN esztergák szerelése, karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A_László eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi okozhatja?
    Mindegy milyen gép,ha kopott a szán és az állítóléc utána van állítva akkor ahol nem járt, szorul.Semmi nagyobb gond nincs belőle,idősebb szerkezeteknél így van ,trükközni kell,ha azon a részen akarsz dolgozni :akkor a szükséges ideig meglazítod az állítólécet és utána vissza.

    Végleges megoldás a szánok felújítása,gondolom a többi rész is kapott az idők folyamán...
    movisz és Kopasz 1 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Gondolom gépkönyved sincs hozzá. Ha adsz egy e-mail címet, elküldöm az enyémet. Benne vannak például fogaskerékadatok és sok más.
      Szia!
      Voltam olyan balfék,hogy véletlen töröltem az üzeneted,kérlek küld el újra a telefonszámmal együtt.
      Nagyon szépen köszönöm!

      Komment


        Sziasztok!
        Kérdeznék a tudás birtoklóitól:
        EAN 170/1000-nél a jobb oldali "láb"on található ajtó mögött mi található?
        A gépet még csak megvettem,nincs nálam. Próbálok ismereteket szerezni.
        A szállítás is megérne egy misét,hogy milyen lehúzós árajánlatot kaptam....

        Komment


          Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          véletlen töröltem az üzeneted
          Küldtem. Helyileg hol laksz? Lehet, hogy innen "messziről" telefonon nem nagyon tudok segíteni, de megpróbálhatjuk.

          Komment


            Szia!
            A telefonszám megjött,a gépkönyvet is kérném újra,ha lehet.
            A Dunakanyarban lakom,csak azért kértem a számod,hogy legyen valaki akit felhívhatok végső esetben,ha a kérdésemre sehol sem találok választ.
            Köszönöm a bizalmat.

            Komment


              Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              legyen valaki akit felhívhatok végső esetben,ha a kérdésemre sehol sem találok választ.
              Küldtem a gépkönyvet. Itt a fórumon szinte minden esetben kapsz kielégítő választ. Nagyon segítőkész a társaság. Amiben tudunk, szívesen segítünk.
              Mr.X. kedvelte ezt.

              Komment


                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mindegy milyen gép,ha kopott a szán és az állítóléc utána van állítva akkor ahol nem járt, szorul.Semmi nagyobb gond nincs belőle,idősebb szerkezeteknél így van ,trükközni kell,ha azon a részen akarsz dolgozni :akkor a szükséges ideig meglazítod az állítólécet és utána vissza.

                Végleges megoldás a szánok felújítása,gondolom a többi rész is kapott az idők folyamán...
                Köszönöm a segítséget!
                Kopasz 1 kedvelte ezt.

                Komment


                  Üdvözletem mindenkinek!
                  EAN1000-hez keresnék meghajtó ékszíjakra való gyári fém burkolatot.
                  Akinek van szóljon.
                  A gép jelenleg revízión van,és kiderült hogy nincs meg ez a borítás,mivel egy nagyobb motort kapott valamikor.
                  Köszönöm előre is.

                  Komment


                    Üdvözlök Mindenkit!
                    A napokban vettem egy EAN1000 esztergapadot és szeretném a használatbavétel előtt lecserélni az olajat benne.
                    Tudnátok segíteni, hogy milyen olajat használjak illetve hol lehet leereszteni, feltölteni?
                    Autószerelő vagyok, de ezen nem találtam nívócsavart sem...
                    Segítségeteket előre is köszönöm
                    mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      Szép napot mindenkinek!
                      EAN1000 gyári késtartóba keresnék 3-4db használt,vagy esetleg 8+2 új négylapfejű csavart.
                      Meg esetleg tokmány hátlapot 200-as tokmányhoz.
                      Köszönöm.

                      Komment


                        Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Szép napot mindenkinek!
                        EAN1000 gyári késtartóba keresnék
                        Szép napot neked is!
                        Szerintem azért vetted a gépet,hogy használd...Esztergáld meg a hátlapot és a csavarokat,,a csavaroknak legjobb a hegesztett-lapkáskés szára alapból c-45-ös anyag,gyakorolni is jó meg büszkén mondhatod ,hogy te készítetted.a fúrótokmány,ütköző,metsző-vezető,szegnyeregbetéteket,főorsóba való kúpos ütközőt is érdemes elkészíteni,több db-ot és majd mikor gyorsan kell:csak méretre kell szabályozni.
                        Mr.X. kedvelte ezt.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Hát ez még kicsit odébb van. Szerencsére tisztában vagyok a képességeimmel.
                          Az lenne még a kérdésem,hogy a főorsón a tokmány hátlapot a trapéz menet mögötti tengely rész,vagy az az utáni váll pozicionálja?
                          Elnézést,ha nem pontosan,vagy érthetően fogalamzok.

                          Komment


                            Az a váll az illesztőperem a menet pedig nem trapéz,hanem éles menet(ekkora emelkedésnél az éleket már kerekíteni kell)
                            Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            odébb van. Szerencsére tisztában vagyok a képességeimmel.
                            Nincs odébb :más képességét akarod fejleszteni?A tanulótársaim velem köszörültették a késeket"neked könnyebben megy"(igen és egyre,egyre könnyebb volt)

                            Ne hagyd magad,ha akarsz:mindenből tanulsz,ha kikerülöd az alapokat a tudásod másokétól függ majd.......
                            Kopasz 1 és movisz kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Köszönöm,már most sokat tanultam.
                              Mai utolsó kérdésem,hogy mi a trükkje a tokmány tárcsa meghúzásnak,meglazításnak?

                              Komment


                                Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                tokmány tárcsa meghúzásnak,meglazításnak?
                                Úgy tanultam:kis fordulatkevéssé kitekert tokmánypofa(érdemes egy anyagot befogni fixé teszi a pofákat)Ágyazatra támasztott tömör fa a központ közeli magasságig és ütés-szerúen hátramenetbe kapcsolgatni.Véleményem szerint ugyanezt biztonságosabban elérjük,ha egy "asztalláb vastagságú fát 2kg-os vagy nagyobb kalapáccsal megütünk,szerintem elegendő a lazításhoz a meghúzás az ellentéte!
                                Miért kell a tokmányhátlapot levenni?Nem veszem le akkor sem,ha tokmányt tisztítok esetleg cserélek.Ha négypofás kell néha,akkor befogom a másikba. A pontosság miatt nem érdemes levenni,minden leszerelés után újra kell központosítani.A bajonettzárasok pontosabbak ,de én akkor sem ajánlom,csak ha muszáj!!!
                                Kopasz 1, és kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X