Ha megtalálom akkor a tiéd ! Egyébként nem képvisel számomra olyan értéket , hogy pénzt kérjek érte .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kispolski(és más Fiatok) hibái és javításuk
Collapse
X
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs most Zsoltinak felcsillan a szeme, és nekiáll heggeszteni, kispókpól hókotrót .
Az az ajtó, pontosabban annak eltüntetése vajon a Hazárd megye lordjai nyomán készülhetett?
A beszállás lehet hogy nem olyan menő, mint annak idején a filmben
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBocs Zsolti , nem találtam , csak Skodára valót... lehet hogy azzal kevertem össze ! ... (mea culpa !)
Azért ma rámhozta a szívbajt. Egy nagy tócsán hajtottam át. Probléma semmi. Utána a cégnél leálltam vele kb 2 óra hosszra. Indítanék, semmi. Lámpák égnek, akksi rendben. Hosszúnyelű kalapács nyélvégével behúzótekercsre határozottan ráütök és láss csodát: szó nélkül indul. Ettől szép a veteránozás.
- - - Updated - - -
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
- 3 likes
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
Komment
-
Kedves Zsolti!
Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük.Úgy vélem van egy garnitúra,dísztárcsa szerű valami is,igaz rongy állapotban,-illetve foglalkozni kell velük,de nem menthetetlenek,-ha a kezembe kerülnek félre teszem neked,azokat is.Nem várok értük semmi ellenszolgáltatást,csak jó kezekbe kerüljenek.
Üdvözlettel:Che
- 3 likes
Komment
-
Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük
- - - Updated - - -
Az olajnyomás problémád ? Ha igen, hogyan?
A szerelőtől kapott friss olaj persze lehűtötte, ismét kialudt a lámpa, de csak addig, amíg újból forró nem lett. Akkor ismét lecsökkent annyira, hogy a lámpa halványan égjen.
Arra jó volt az egész, hogy levettem az olajteknőt és szétbontottam a blokkot a szivattyúig. Megtakarítottam a szűrőt és az olajteknőt. Volt ott kotú kérem rendesen. Dolgozott a Brigéciol, meg az ecset-vízsugár kombó.
Ezután szétszedtem a nyomáscsökkentő szelepet. Ezen volt némi kopásra utaló nyom, amit 1200-es olajos polírpapírral simítottam el. Összeszereltem, beindítottam és azóta is jól érzi magát, és teszi a dolgát.
Most éppen porlasztó és gyújtás beállítás után vagyok. Pöccre indul és igazi kispolszkis hangja van.
- 7 likes
Komment
-
Ennek nagyon örülök.
Én is hasonló tünetek miatt kezdtem bele a zöld kocsi motorjának rendbetételébe. Igaz, párszor produkálta a jelenséget. Érdekes módon a nyári találkozó hibamentesen lement. Szóval a motor szétbontása után én is találtam csodát. Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. Tisztára takarítva kíváncsi leszek rá, milyen lesz.
- 2 likes
Komment
-
Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. TUtoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 nov. 26, 12:20.
- 3 likes
Komment
-
A lerakódás remélem csak kívülről volt rajta.
A kocsinak friss műszakija volt egyébként, de a tulaj úgy ítélte meg (láttam rajta, csak nem merte kimondani), hogy egy pénztemető.
Volt pár gond vele, mindent orvosoltam. A legnagyobb gond mindössze annyi volt, hogy lyukas volt az úszó... Csere után a tavaszi találkozót megcsináltam 4,5l-es fogyasztással.
Visszatérve a szakértő szerelőhöz... Én februárban vettem meg a kocsit, láttam a motoron, és a váltón az olajfolyás nyomokat, így mindenképpen azzal terveztem, hogy a motor kijön, és kap egy tömítéscserét, takarítást, és ha szükséges, további karbantartásokat. A motor a nyári találkozó után kikerült, nem is cseréltem olajat addig. Nem történt gond szerencsére, de én sem számítottam arra, amit odabent találtam. Látványra azt mondanám, a kocsiban nem volt még olaj cserélve, és igen, lerakódás volt a blokk belsejében. Egy napi benzines- brigéciolos takarítással sikerült mindenét kimosni. Az a szerencsém, hogy nem kopott a motor, és nem sínylette meg az olajcsere hiányát. Azt hozzáteszem, hogy a megbontás előtt tökéletesen járt, erős volt.
- 5 likes
Komment
-
Nálunk az egyik srácnak volt egy ilyen hasonló gépe. Abban egy 2500-as motor volt a hátsó ülés helyén menni nem láttam de szépen meg volt csinálva, Német autó volt csak a szélesítések árulkodtak első ránézésre meg az első löklap alatti olajhűtő. A belső tükörből hátra pillantva okoznak gondot az ilyen gépek.
- 5 likes
Komment
Komment