Ha megtalálom akkor a tiéd ! Egyébként nem képvisel számomra olyan értéket , hogy pénzt kérjek érte .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kispolski(és más Fiatok) hibái és javításuk
Collapse
X
-
Azért megnézném hogy azon az ablakon hogy préseli be magát egy jól megtermett emberdongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs most Zsoltinak felcsillan a szeme, és nekiáll heggeszteni, kispókpól hókotrót
.
Az az ajtó, pontosabban annak eltüntetése vajon a Hazárd megye lordjai nyomán készülhetett?
A beszállás lehet hogy nem olyan menő, mint annak idején a filmben
Komment
-
Semmi baj. Keresek tovább. Nagyon snassz így dísztárcsák nélkül.zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBocs Zsolti , nem találtam , csak Skodára valót... lehet hogy azzal kevertem össze ! ... (mea culpa !)
Azért ma rámhozta a szívbajt. Egy nagy tócsán hajtottam át. Probléma semmi. Utána a cégnél leálltam vele kb 2 óra hosszra. Indítanék, semmi. Lámpák égnek, akksi rendben. Hosszúnyelű kalapács nyélvégével behúzótekercsre határozottan ráütök és láss csodát: szó nélkül indul. Ettől szép a veteránozás.
- - - Updated - - -
Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
- 3 likes
Komment
-
Szerintem a fordulóköre vetekszik egy smartévaldongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
Komment
-
Kedves Zsolti!
Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük.Úgy vélem van egy garnitúra,dísztárcsa szerű valami is,igaz rongy állapotban,-illetve foglalkozni kell velük,de nem menthetetlenek,-ha a kezembe kerülnek félre teszem neked,azokat is.Nem várok értük semmi ellenszolgáltatást,csak jó kezekbe kerüljenek.
Üdvözlettel:Che
- 3 likes
Komment
-
Éppen csak annyira,hogy a beégéstől,kefeportól fennakadt alkatrészek elmozdulnak egy olyan helyre ahol még.....van egy kisAzért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
kontaktus.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm szépen Józsi bátyám! Valamikor év végén csak lesz egy szabad napunk a látogatásra. Legalábbis bízom benne. Újabban kötetlen a munkaidőm, ami azt jelenti, hogy reggeltől estig. Sajnos az este nem egyenlő a naplementével. De érdekel minden, ami Kispolski.Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük
- - - Updated - - -
Nem mondom, hogy könnyen, de megoldódott. Az az igazság, hogy majdnem megfőztem, illetve kisütöttem a motort. Nagyon meleg volt, én pedig nem ellenőriztem a nívót. A Ladába mindig az alsó nívó fölé kellett önteni egy kicsivel, különben kinyomta az olajat. Ezért itt kevés és forró volt az olaj, aminek ali volt nyomása. Nagy szerencsém volt, hogy megúsztam komoly hiba nélkül.Az olajnyomás problémád ? Ha igen, hogyan?
A szerelőtől kapott friss olaj persze lehűtötte, ismét kialudt a lámpa, de csak addig, amíg újból forró nem lett. Akkor ismét lecsökkent annyira, hogy a lámpa halványan égjen.
Arra jó volt az egész, hogy levettem az olajteknőt és szétbontottam a blokkot a szivattyúig. Megtakarítottam a szűrőt és az olajteknőt. Volt ott kotú kérem rendesen. Dolgozott a Brigéciol, meg az ecset-vízsugár kombó.
Ezután szétszedtem a nyomáscsökkentő szelepet. Ezen volt némi kopásra utaló nyom, amit 1200-es olajos polírpapírral simítottam el. Összeszereltem, beindítottam és azóta is jól érzi magát, és teszi a dolgát.
Most éppen porlasztó és gyújtás beállítás után vagyok. Pöccre indul és igazi kispolszkis hangja van.
- 7 likes
Komment
-
Ennek nagyon örülök.
Én is hasonló tünetek miatt kezdtem bele a zöld kocsi motorjának rendbetételébe. Igaz, párszor produkálta a jelenséget. Érdekes módon a nyári találkozó hibamentesen lement. Szóval a motor szétbontása után én is találtam csodát. Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. Tisztára takarítva kíváncsi leszek rá, milyen lesz.
- 2 likes
Komment
-
A lerakódás remélem csak kívülről volt rajta. A leghúzósabb a duplafalú olajteknő két lemeze közül kimosni a ramatyot. Brigéciol, radiátorecset (vékony) és rengeteg türelem kell hozzá. Ne sajnálj egy kis petróleumot önteni hozzá, mert akkor jobban szedi le a mocskot. Megéri megcsinálni, mert az olajnak nincs helye máshol rendesen lehűlni.Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. TUtoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 nov. 26, 12:20.
- 3 likes
Komment
-
Hát sajnos nem csak. A kocsit finoman szólva bagóért kaptam meg. Sokat fogyasztott, rendszeresen megállt az egyik hengere, mindig cserélgették a gyertyákat, de a nagytudású számítógépes hibafeltáráshoz szokott autószerelő nem tudta kiolvasni a hibakódot...A lerakódás remélem csak kívülről volt rajta.
A kocsinak friss műszakija volt egyébként, de a tulaj úgy ítélte meg (láttam rajta, csak nem merte kimondani), hogy egy pénztemető.
Volt pár gond vele, mindent orvosoltam. A legnagyobb gond mindössze annyi volt, hogy lyukas volt az úszó... Csere után a tavaszi találkozót megcsináltam 4,5l-es fogyasztással.
Visszatérve a szakértő szerelőhöz... Én februárban vettem meg a kocsit, láttam a motoron, és a váltón az olajfolyás nyomokat, így mindenképpen azzal terveztem, hogy a motor kijön, és kap egy tömítéscserét, takarítást, és ha szükséges, további karbantartásokat. A motor a nyári találkozó után kikerült, nem is cseréltem olajat addig. Nem történt gond szerencsére, de én sem számítottam arra, amit odabent találtam. Látványra azt mondanám, a kocsiban nem volt még olaj cserélve, és igen, lerakódás volt a blokk belsejében. Egy napi benzines- brigéciolos takarítással sikerült mindenét kimosni. Az a szerencsém, hogy nem kopott a motor, és nem sínylette meg az olajcsere hiányát. Azt hozzáteszem, hogy a megbontás előtt tökéletesen járt, erős volt.
- 5 likes
Komment
-
Nálunk az egyik srácnak volt egy ilyen hasonló gépe. Abban egy 2500-as motor volt a hátsó ülés helyén menni nem láttam de szépen meg volt csinálva, Német autó volt csak a szélesítések árulkodtak első ránézésre meg az első löklap alatti olajhűtő.
A belső tükörből hátra pillantva okoznak gondot az ilyen gépek.
- 5 likes
Komment
Komment