Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kispolski(és más Fiatok) hibái és javításuk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sziasztok!
    Tudtok valakit a 20. kerület környékén, aki komolyabb szinten ért a Polski motorokhoz?
    A tünet az, hogy nagyon nehezen indul, le is fullad, általában el lehet vele indulni, de gázadásnál le-le fullad.
    Gyertyát, szikrát néztünk, karburátort kitisztítottuk, elvileg levegőt, benzint kap, ac pumpa frissen lett cserélve.
    És nagyjából az én tudományom meg is állt.
    Előre is köszönöm a segítséget.

    Komment


      Szelephézag állítás sűrűn:mert nem tankolható bele az ólommentes benzin hacsak nincs átalakítva a szelepfészek !

      Másik sűrű tünet a hengerfejtömítés sérülése:ami a sípolós csavaron kifújva,jellegzetes hangot ad.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        kallodani eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        nagyon nehezen indul, le is fullad, általában el lehet vele indulni, de gázadásnál le-le fullad.
        Én továbbra is a porlasztó környékén kereskednék, ha a szelephézaggal lenne baj, akkor csak melegen nem indulna, és a gázadásra nem fulladna.

        Komment


          Valószínűleg az úszód lyukadt ki. Nekem is csinálta. Vigyázz, ha teljesen megtelt, akkor csak a súlyáról érzed.

          Javítás: pici lyukat fúrni egy könyen forrasztható helyre és kifolyatni. Hajszárítóval kipárologtatod, ami benne van, és beforrasztod.

          Komment


            Kicsit állítanod kell utána az úszó szinten mert megváltozik a súlya az úszónak.

            Komment


              Nagyon köszönöm a válaszokat! Próbálkozom

              Komment


                A fiat126.hu oldalra regisztrálj. Ott kaphatsz segítséget bőven. Pesti is van közöttük egy pár.

                Én is ezt tettem.

                Komment


                  FIAT cinquecqnto 900 s

                  Csak címszavakban ! Lassan olvassátok , hogy érezzétek ..

                  Dél elött 10 óra , indulás ( simán ) kb 7 km ügyintézés , jól megy .
                  Aztán onnan munkahely irányba ( szól a rádió ) mint ha torpant volna néhányat ? ! -vagy nem ?
                  Asszony jóváhagyta , hogy még elintézzek valamit -a város másik felén ( Ferihegy ) ---- jó , nagyon sietek !
                  Pongrác úton , rángat lassul , mászik , megáll ......kétségbe esett telefonok , haveroknak .....
                  Megpróbálom ..?? indul ! irány haza .... 1 km után rángat , lassul , mászik , megáll .....
                  Aztán két zeneszám a rádióban !!??--- indul és megy ......
                  Így kb 10 zene számszám segítségével hazaérek ......
                  Melóst vissza , aláfekszik , szűrőt cserél ........indul
                  Rendes ruha fel ... megy mint állat ...
                  Asszony , beszél -menjél ------sietek .......
                  Éles sarok , 2 teli gáz , csúszik , megy ------kanyarközepén elkezd rángatni .....
                  Bzmeganyád..... de csak a Maglódi úti lidliig megy .....

                  Nem fordulok meg !! zene ... indul , megy ----gyorsforgalmin pihhi , zene , megy ...
                  Elintézem , jövök ... Zuglóig CSAK ! 3 zene .....
                  Melóhely , pihi , ...17 kor haza .....1 zene ...
                  Udvar , sötét , hideg - lámpa , hideg ...
                  Üzemanyag szivattyú tankból ki, szám tátva , --- szidok mindent és mindenkit aminek és akinek neve van .....
                  Tegnap tankoltam ....... tele , könyékig bele , darabokat kiszedem , a morzsát szivaccsal próbálom összeszedni ....úgy fázik a kezem ,hogy .......

                  Komment


                    Vannak kérdések: mikor volt cserélve az üza. szivattyú?, és mikor volt takarítva a tank? műa. vagy fém a tank? és egy nem lényegtelen üres volt a tank mikor tankolták utoljára! Persze ez tűnhet okoskodásnak és csupán nagyképűség nélkül eszme futtatásnak szántam

                    Komment


                      Szervusztok! Hát ez faint! Meg ette az alkoholos adalék a mi a benzinben van?

                      Komment


                        Zene.. frekvencia.. rezgések.. így együttesen. Én ezt szűrtem le.. Meg a birset. Kibszott bosszantó.. nekünk + tanulságos. Mennyit dolgoztak a "tudósok" hogy a kis ac-t a blokk oldaláról betegyék a tankba... persze azóta több a kiégett autó is... (amíg van áram nyomja a sérült motortérbe) No mindegy.. Lassan olvastam..éreztem. hasonló dolgoknál kb az jár az eszemben mint Neked akkor..

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Vannak kérdések: mikor volt cserélve az üza. szivattyú?, és mikor volt takarítva a tank? műa. vagy fém a tank? és egy nem lényegtelen üres volt a tank mikor tankolták utoljára! Persze ez tűnhet okoskodásnak és csupán nagyképűség nélkül eszme futtatásnak szántam
                          minden stimmel !!!!!!!!!!--- de csak később bontom ki a gondolatom batyuját......

                          Komment


                            Úgy tudom,hogy lemeztartály ürítőcsavar nélkül,mint az napjainkban szinte minden gyártmányon és típuson alkalmazott.Hasonló esetekben,bár az is kínlódás,egy másik benzinszivattyúval,természetesen a szívó oldala egy üzemanyagcsővel,a végén szűrővel,megtoldva leszívni a benzint a tankból az előzőleg kiszerelt,szintjelző,szivattyú,előszűrő nyílásán keresztül.Nagy szerencse,hogy ebben a fagyos időben az a sok műanyag fityfasz,csonkok,peremek nem törtek szét.

                            A Cinquecentó,gondolom a 900-as OHV motoros,nem rossz autó,eltekintve az ilyen hibáktól,megy mint a varrógép és keveset fogyaszt,fenntartása viszonylag olcsó és ráadásul még a szélvédők sem ragasztottak.A hidrotőkés hengerfejjel szokott még probléma lenni,de le lehet cserélni egy 127-es himbás hengerfejre és akkor ez a gond is rövidre zárva.

                            Valószínű a szerves adalékolt üzemanyagok miatt adódnak ilyen elmállós problémák és természetesen nem fiatal autók már ezek,mindig előjön valami apróság amit meg kell javítani,de legalább olcsón javítható,mert tele van velük a bontó.

                            Nagyon meg tudom érteni a dühödet,mert az ilyen "munkaautóknak",egyszerüen nincs joga elromlani,akár egy kerékpárnak,vagy egy mosógépnek,meg most hideg is van a üzemanyagban vájkáláshoz és a talajszinten való fetrengéshez és ráadásul nem is vagyunk már fiatalok annyira.

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              Annak a cuccnak nem szabadna elromlania.. de ha mégis.. akkor nem így.

                              Komment


                                pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Meg ette az alkoholos adalék a mi a benzinben van?
                                Á dehogy csak rémeket látunk! Megmondták, nem minden járműbe szabad tankolni:nem az elárusító:hanem a TULAJ dolga kinyomozni mit tankolhat(ha nincs arra olyan kút,költözhet)....!!!!!!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X