Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Amennyiben szeretnél hasonló ventilátort a Polskiba,mint a Zsoltiéban van,szívesen adok neked is egy darabot.Azt viszont nem tudom,hogyan jut el hozzád.A Zsoltéban 323-as Mazda vízhűtő ventilátor van.
Amennyiben szeretnél hasonló ventilátort a Polskiba,mint a Zsoltiéban van,szívesen adok neked is egy darabot.Azt viszont nem tudom,hogyan jut el hozzád.A Zsoltéban 323-as Mazda vízhűtő ventilátor van.
Üdvözlettel:Che
Köszönöm szépen a felajánlást, de nálam az autó nagyon ritkán kerül használatba, így nincs rá szükség a gyakorlatban. Viszont az ötlet nagyon elmés, ezért is írtam, hogy feljegyeztem.
Az év zárásaként 30-án felszereltem Józsi bátyám ajándék gyújtáselosztóját, egy alig futott eredeti Magnetti Marellit. Hagyományos elosztófedeles, ahogy illik. Pontos illesztések, lógásmentes forgás. Az eredmény: zsebóra-szerű ketyegés és remek összhang a Dellorto-porlasztóval.
Köszönjük Józsi bátyám, hogy ilyen élményben lehet részünk.
Zsolti! Tudnál feltenni fotót a porlasztóról? Kíváncsivá tettél. Miven más, mint a gyárija?
Nekem zöldiben egy lengyelből behozott, felújított van. Szintén lógásmentes, hatalmas különbséget jelent.
Egyébként, minden fórumtársnak veteránozásban gazdag újévet kívánok!
Örülök,hogy nem a szekrényben porosodnak az alkatrészek és beszerelve jól működnek.Remélem hosszú ideig szolgálnak Titeket!
A porlasztó gyártmányára vonatkozóan én Weberre emlékszem.Az új alkatrészeken kívül (tömítések,apróságok),az összes Németországból származik,egy Olaszországban gyártott FIAT 126 (bambínó) bontása kapcsán,de lehet,hogy ezt már elmondtam Nektek.
Igen, elmondtad. Valóban Weber. Újévi hangulatban írtam véletlen Dellortot.
Szia Uz! Neked is boldog új évet! A különbség belül van. A keverőcső furatosztása más, de ezt most nem tudom lefényképezni, mert ahhoz szét kéne szedjem. Azt pedig most nem szeretném.
Segítséget kérnék Fiat Albea, vagy Palio Weekend generátor szereléséhez. Csapágycsere lesz, de nem akarok benne semmit elrontai. Ha esetleg szerelt valamelyikőtök ilyet akkor mondja meg, hogy mire figyeljek. Gépkönyvi ábrát szͬvesen fogadok.
Egy-két kép jó lenne az Albea generátorról,hogy valamiből ki tudjunk indulni!Sajnos az utóbbi évek autóinak generátorai,mechanikailag eléggé alulméretezettek,-nagyon óvatosan kell szerelni őket,mert még a szíjtárcsa eltávolítása is nagy figyelmet kíván némely típusnál,pedig ennek kellene az első lépésnek lenni.
Azért írtam ide a témával kapcsolatban,mert a kis Polskis téma valamilyen okból le van zárva,-nem tudtam a helyén hozzászólni.
Üdvözlettel:Che
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 03, 17:59.
Oka: Javítottam a hibát, és kinyitottam újra,mivel valamelykünk véletlenül lezárta a témát. (csavar került a gépezetbe :) )
Igazad van Demeter. Ez valóban az 1.6-é nekem pedig 1.2 16v-be kell. Nem klímás. Remélem, hogy a csapágycsere miatt nem kell a fedélzeti számítógéppel újból a rendszerbe illeszteni. Nem jut eszembe a szakkifejezés.
Komment