Közlemény

Collapse
No announcement yet.

"A mi autónk" - ha elromlik

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Én is kölcsön adtam az enyémet és valószínű hidegen megforgatták és a szokványos " dugótörés" lett. Mikor visszahozták hallottam , hogy bele költözött a falu széli @igó kovács de havernak mit mondjon az ember. Nem mai darab volt 40.000-ért kaptam egy egészben lévőt csak az injektort vették ki a karbiból. Ha veszel egészben lévőt érdemes venni nem Csak ezt vették ki meg hasonlókat. ez még nem volt olajsaras sem pedig nem mosogatták és olaj volt benne nem " pakura".Nem szomorítalak de ez már a kár rá költeni tipus lett. Most télen érdemes keresgélni ezt a márkát csak jó állapotút találsz már 300 ért. Nem azért mert az kevés de bele ülsz és használhatod ezt meg még soká és sokból lehet feltámasztani ami már nem éri meg rákölteni hisz nem lenne egy értékes Veterán!
    apacsavo és bokor28 kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      de pár hét után átlépett a vezérlés motor tropa,csere 80000!
      Ha 1.3-as,8 szelepes volt akkor csúnyán átverték, ugyanis az nem üt össze. Új szíjat fel kell akasztani oszt gyíí!
      sepy, apacsavo és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Ha 1.3-as,8 szelepes volt akkor csúnyán átverték, ugyanis az nem üt össze. Új szíjat fel kell akasztani oszt gyíí!
        Nem tom átverték-e?!De furcsa lenne mert abba a szervízbe javították ahol mint fényező dolgozik évek óta!Szerény csendes fiú,nem hiszem hogy át akarták verni!DE minden lehetséges a mai világban!Átvizgálták a motort és megmondták hogy ennyi!Eszi nem eszi?!Így egy másik motort raktak bele!A nagy fiam az Opeljára a közös nyomócső körüli bajokkal kb fél-egy évente költ ennyit!Egy akkora cuccra amit egy reklámszatyiba elvisz!Mondtam hogy agja el a fenébe és vegyen egy jó kis Suzukit!De neki ,,játékautó" nem kell!Ez van!

        Komment


          #34
          HAH! Ma végre a párom oda engedett az autómhoz 23perc 32mp időre hogy megjavítsam a döglődő járművemet!A leírtak szerint kezdtem a művelethez(gumisapka meg van és sértetlen!)gumi le ajtókapcsoló kitép(eddig kb:1 perc!)Most bölcs szemlélődés jött,előbb okosan szemüveg nélkül.......aztán bölcsen szemüveggel!Végül földre ülve csak a szürke ködös égboltot nézve és zsibongó gondolatokkal,zúgó fejjel próbáltam megfejteni hogy mi a frászkarikát kell megcsiszolni?!(ez kb 19perc32mp)Aztán mivel nem találtam semmi csiszolni valót,kitéptem a két madzagot belőle és lőn világosság!!!!!!!!!Ott a csüszkölni való!!!!!Csiszolás,visszadugás!Eredmény:CSIPOGÁS,SÍPOLÁS!!!!!Le is telt az időm!Jött a büszke feszítés hogy milyen ügyes vagyok míg a nejem ,,Na végre!"szavak kíséretében elfoglalta a vezér állást(bocsi:ülést!) és elviharzott!Még egy darabig álldogáltam ott büszkén aztán már kevésbé büszkén........aztán végül is a ,,MI autónk!" zárszóval be oldalogtam megírni e rövidke beszámolót!.........hogy minek is?Na ez jó kérdés!
          Tanulság:Minnél többen néznek madárnak a végén csak elszállsz!

          Komment


            #35
            A két madzag már rosszul kezdődik. Ibuki san tanult az esetből. Nálam egy madzag van és az áramkör a kasztnin keresztül záródik. Mivel a kis kapcsoló egy vékony lemezkarikán ül fel, ami hetek alatt kirohad, mindig csiszolni kell. A kasztnin a lyukat. Illetve nem a lyukat, mert az levegő, hanem a fémet.

            Komment


              #36
              A két madzag már rosszul kezdődik. Ibuki san tanult az esetből
              Azért még is csak a ti irány mutatásotok alapján renováltam meg e jármű fenomént!Nekem ez mint korábban említém,KB,akkora feladat lett volna mint egy Hold(Mars,Vénusz....stb!Tetszés szerint!)jármű vezérmű szíj csere!Valahogy leragadtam az IZS-nél,Pannóniánál...stb!Már az ETZ is örök talány lesz nekem!Ezért nem is merek hozzányúlni a madzagjaihoz!Csak úgy hogy fel cimkézem és mindent vissza a helyére!De így sem mindig sikerül! No akkor jön a .....Ba..+!

              Komment


                #37
                Nálam egy madzag van és az áramkör a kasztnin keresztül záródik.
                Én a helyedbe már rég behúztam volna még egy madzagot és odaforrasztottam volna a kapcsoló házára, utána meg a másik végét lekötöttem volna direkt testre olyan helyen ahol nem eszi meg a rozsda...

                Komment


                  #38
                  Most ajánlottam máshol a réz pasztát mely itt is segít megelőzni a bajt és a jó állapotú gumi a kapcsolón. Vagy egy újat kell alá vágni, hogy víz ne csurogjon a kapcsoló alá!.

                  Komment


                    #39
                    Tisztelt nagyérdemű tanult kollégák!Elérkezett az a helyzet hogy már nem ildomos halogatni a Vezérmű szíj cserét!Suzuki 1.0-ról van szó!Ezzel a szíjjal 110ezer km-t tett meg a ,,MI? autónk" úgy tudom 100ezernél kell cserélni!?????Na most(!) mivel utoljára vagy 25 évvel ezelőtt cseréltem Zsigulin vezérmű láncot(!) ...mondhatni hogy nem vagyok képben!Nem húzom a dolgot!Van-e olyan a T.társaságban aki csinált már ilyet és nagyjából leírná a dolog esetleges kényes pontjait szükséges spéci szerszámokat.Esetleg tanácsolna valamilyen szíjat!????Mert nézegettem a neten itt 6000ft-tól 30000ft-ig mindenféle van!Természetesen én a 6000ft-ost szeretném....(a nejem azt kérdezte 600 ft-os nincs-e?)
                    Előre is köszönöm hozzáértő mondataitokat!

                    Komment


                      #40
                      Burkolatlevétel után jelölésekre állítani. Feszítőgörgő lazítása után szíjcsere. Az észíjtárcsát a főtengely végéről levenni. A feszítőgörgőket minimum ellenőrizni,de illő lenne a csere. Visszarakás után a jeleket ellenőrizni. Mindenképp jó lenne ha látná valaki hozzáértő,mert nem kell túlfeszíteni...de az sem jó ha lóg. A típus nincs képben,ez általános info. Plusz ha a vízszivattyút is vezszíj hajtja akkor általában az is csere.

                      Komment


                        #41
                        Ez engem is érdekelne. Nem tudom hogy apám mikor cserélte legutóbb, de nem emlékszem rá hogy az elmúlt néhány évben csinált volna ilyet.

                        - - - Updated - - -

                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Plusz ha a vízszivattyút is vezszíj hajtja akkor általában az is csere.
                        Asszem az külön van.

                        Komment


                          #42
                          Külön van, de szettben lehet kapni. Anno 100ezerért cserélték a szervizben. Tehát megéri otthon próbálkozni.

                          Komment


                            #43
                            Anno 100ezerért cserélték a szervizben. T
                            Mult évben még pár aprósággal 8 ezerért csináltam.

                            Komment


                              #44
                              Nem mindegy, melyik tipusról van szó. A régi tipusú swiftben valóban nem túl költséges a mutatvány.
                              Nekem is épp most lenne aktuális, több mint 100ezret lefutott. 12-15 ezer körül csinálja meg a szerelő, ahová én hordom.
                              Nekem is megfordult a fejemben hogy kicserélem magam, de a feszítés miatt lemondtam róla.
                              Szerintem ahhoz csak kell "némi" gyakorlat.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 okt. 12, 13:56.

                              Komment


                                #45
                                Nem mindegy, melyik tipusról van szó.
                                2003-as kiadású 1.0 Silver!Valami limitált széria de a mocija szerintem ugyan az mint a normál 1.0-é!Csak ebbe van pár extra tartozék!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X