Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D Csepel motorblokk felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Hello! Mucsom jól mondja! Egy motort ha szétszednek, s nem tudnak összerakni az a legrosszabb!!! Nagyon sokszor van hogy az "ifjú titán" nekiugrik szétszedi, utána meg elfelejti hogy is kell összerakni. Ugyan így jártam a Simson blokkjával először, szétszedtem s fél év múlva tudtam újra foglalkozni vele, csak hogy nem emlékeztem hogy is kell összerakni. (de azért sikerült) Venni kéne v*teráról (szoktam látni) blokkot, egy "játszósat" s azon megnézni a szerelést. Utána kezdenék neki ahhoz ami hozzátartozik a vázhoz.
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Van egy Danuvia blokkom, azt szétszedhetem, de azt is sajnálom mert meg van hozzá a komplett váz. (Váltókart kerestem, és ugyanannyiért vettem egy komplett Danuviát mint amennyiért a váltókart kaptam volna.)
      Elvileg konyítok valamit a gépészeti dolgokhoz de nem tudom mire kell figyelnem.

      Komment


        #48
        Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        nem tudom mire kell figyelnem.
        Ternai "A motorkerékpár" c. könyvében a 190. oldaltól kezdve leírja azt, amire szükséged van.
        http://veteran.forum.hu/letoltesek/k...orkerekpar-58/

        Ja és jó műszaki érzékre. Érezni kell, hogy mit bír el a cucc deformáció nélkül. Amit javasolhatok feltétlenül, hogy a két blokkfelet összefogó csavarokat minden lazítási kísérlet előtt "noszogtasd meg" kalapáccsal úgy, hogy a horonyba pontosan illeszkedő csavarhúzó végét keményen megütöd. Ütés közben lazító irányba próbáld elforgatni a csavarhúzót.
        Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2013 jún. 18, 12:20.
        Titus kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          de nem tudom mire kell figyelnem.
          sose fogyjon el a sör! :-) nincs annál bosszantóbb mikor ebben a melegben el kell kutyagolni a bótba!
          gesszti, ficcero és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            Kis keresgélés után levettem a polcról a könyvet
            Tizenéves koromban jobban képbe voltam. Mikor a padlásról levettük a bátyámmal a járóművet simán nekiestem és működőképessé varázsoltam. Mondjuk született egykét tuning megoldás: odahegesztett váltókar ...

            Komment


              #51
              Szakmai kérdés:
              Jól csinálom?
              Click image for larger version

Name:	foto2.jpg
Views:	1
Size:	30.1 KB
ID:	137700
              gesszti kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Szakmai kérdés:
                Jól csinálom?
                foto2.jpg
                Ha Jokert kérded igen szerintem hibás a projekt (nem iszom sört)Egy metaxa sorozat megmozgatná az izlelőbimbóimat.
                CZsolti kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #53
                  Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Szakmai kérdés:
                  Jól csinálom?
                  Hibátlan! Ebben a hőségben csak így lehet!

                  Komment


                    #54
                    Az imént a garázsban eltűnődtem, vajon az eredeti dugómon miért van három gyűrű, az újon pedig csak kettő!

                    Komment


                      #55
                      Ha már a felújítás a téma, véleményem szerint szerelhetőség szempontjából hasznos kicserélni az úszóház fedelének csavarjait imbuszos fejűre, hiszen sokkal könnyebben odafér egy imbuszkulcs, mint egy csavarhúzó

                      Tudom, hogy nem eredeti megoldás, de nagyon megkönnyíti a szerelést (szerintem)
                      És az imbuszkulcs akár a tartalék-gyertya mellett is elfér

                      Komment


                        #56
                        Eredetileg 3 gyűrűs egy Csepel dugattyú. A most kaphatók mind 2 gyűrűsek, talán a spórolás miatt, talán mert Danuviáról másolták. A szoknyán a bevágás is szélesebb elvileg.
                        Click image for larger version

Name:	csepel robb abra kat (6).jpg
Views:	1
Size:	191.4 KB
ID:	137721

                        Komment


                          #57
                          És az újon az az ablak sincs a furat körül.
                          mostmár csak az a kérdés, hogy vissza tegyem-e az eredetit, vagy kicseréljem az újra. Lehet meg kéne mutatnim valakinek aki már látott ilyet.

                          Komment


                            #58
                            A gyürüvel a kompressziót próbálták növelni ,de szerintem a mai napig nincs eldöntve a surlódás magyarul a (fékezőerő)nagyobb vagy a tömitő.
                            Igy az olcsóbb és egyszerübb maradt megoldásként.
                            Az ablak a hőtágulás miatt,volt bemarva,a mai dugók sokkal jobb minőségüek a gyárinál és ezért nem,fárasztják a gépeket a bemarással.
                            Titus kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #59
                              üdv van egy Csepel -T motorom amit szétt szereretnék szedni a homokfúváshoz de a hétsó bakteleszkópot nem tudom hogy kell kiszedni ha valaki tudna segíteni hogy hogyan kell kivenni azt megköszöném

                              Komment


                                #60
                                Szervusz Skari!

                                Találsz valahol a fórumon,a letöltések rovatban képekkel illusztrált szakirodalmat,hogy pontosan hol nem tudom,-de dolgozz meg érte!

                                Üdvözlettel:Che

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X