Sziasztok,
Egy Csepel motorblokk felújítását tervezem, jelenleg gyűjtöm az ötleteket, praktikákat.
Eredetileg én a csapágyak és a szimeringek cseréjét terveztem. Ha szükséges hengerfúrás...
Azonban egy cikkben találkoztam azzal, hogy egy rutinos veterános kicserélt 1-2 dolgot a blokkban, ezzel napi használatra alakítva a motort.
Pl: tűgörgősre alakította a hajtókart, vmilyen Yamahából származóra cserélte az eredetit, a dugót is cserélte egy 125-ös MZ-ére (mert az állítólag jobb minőségű).
Van esetleg valakinek bármilyen tapasztalata, hasznos ötlete... bármi amit érdemes cserélni, ami trükkös dolog, spéci fogás...
Előre is köszönöm a segítséget!
Birci
Egy Csepel motorblokk felújítását tervezem, jelenleg gyűjtöm az ötleteket, praktikákat.
Eredetileg én a csapágyak és a szimeringek cseréjét terveztem. Ha szükséges hengerfúrás...
Azonban egy cikkben találkoztam azzal, hogy egy rutinos veterános kicserélt 1-2 dolgot a blokkban, ezzel napi használatra alakítva a motort.
Pl: tűgörgősre alakította a hajtókart, vmilyen Yamahából származóra cserélte az eredetit, a dugót is cserélte egy 125-ös MZ-ére (mert az állítólag jobb minőségű).
Van esetleg valakinek bármilyen tapasztalata, hasznos ötlete... bármi amit érdemes cserélni, ami trükkös dolog, spéci fogás...
Előre is köszönöm a segítséget!
Birci
Komment