Csak a hajtókar valamint fötengely elég keskeny
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
D Csepel motorblokk felújítás
Collapse
X
-
Nem tudom a szélességet,mostanában pihen a Csepel projektem.A h.bihari a Hegany féle változat...tudtommal egyre több veteránba készül szett! Egyébként Kínai...viszont többek szerint megbízható.Én csak halogatom a Pannóniámba..nekem megbízhatóan működik...viszont irigylem a fényerejét."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.Én csak halogatom a Pannóniámba..nekem megbízhatóan működik...viszont irigylem a fényerejét.
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA h.bihari a Hegany féle változat...tudtommal egyre több veteránba készül szett!
Vajon készít olyat is, ami csak a gyertyához állít elő áramot ? ( versenygépnél nem annyira kell az egyéb áramforrás ... )
- 3 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVajon készít olyat is, ami csak a gyertyához állít elő áramot ? ("Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem akkor ki kell hagyni a generátort,tudtommal a gyújtás külön egység.
Tudtommal a CDI gyujtásoknak (ez is az ) két fajta változata létezik ,
Az egyik amelyik közvetlenül a lendítő kerék alatti tekercsről kapja a megfelelő áramot a gyujtáshoz (ilyen a VAPE is , és sztem ez is) , a másik pedig az akkumulátorről kapja a naftát , a tekercsek csak az akksit táplálják a fesszabon keresztül , így az akku nem hagyható ki a rendszerből (nagyobb motorok)
Az előbbi verzió esetén elegendő egy tekercs a gyujtáshoz , így kevesebb energia megy veszendőbe a főtengelyen .az áram előállítására.
Sikerült egy Dv főtengelyt kölcsönbe kapnom a méretek pontosításához ...A hajtókar hossza egész pontosan 100 mm ... 54 -es lökrthez .... elég rövid ... (A P20 105 mm az 50-hez , az RD yam. 110 az 54 hez )
A dugattyú pedig R70 sugárral bír a tetején ... ez meg túl kicsinek tűnik . már nem hiszek magamnak sem gyűrű vastagság 2,5 mm ... nem kicsi ... had surlódjon ...
A ftg elég vékonyka , tükrözi a teljesítményt. Eredetileg 3db 6203-as mhg csapágyon "sereg" , ami szintén gyengécske . (17x40x12 ) főcsap 17 mm ...
Állítólag létezett erősített kivitel is 20 mm -es csappal 6204-es csapágyakkal .
Ebben az esetben kérdés hogy lehet -e 20 mm-es cserélhetős főcsaposra (mint az 1 hengeres -pannonia) átalalakítani a főtengelyt . és a csapágyház kibírja-é a 3,5 mm-es bővítést .
- 2 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehetőségek szerint szükségünk van egy nagyobb teljesítményű . nyomatékű erőforrásra .Jankó51 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenémi átalakítás azért történt ...
Képről nehéz megítélni, de maradtak a 17 mm-es csapok? A hajtórúd viszont talán hosszabb lett ahogy tervezted.
Komment
-
Igen, hosszabb , a 17-es csapok pedig más anyagból . De a " sonka maradt a gyári ...sajnos ...
A kar hossza 110-112-vel lett volna az igazi ... lökethossz x 2-2,1 volna ideális az irodalom szerint . Gyárilag csak Lh x 1,85 ...
A hajtókar alsó csap BNCMo2-ből ( a fiatalabbak kedvéért kb 14NiCrMo13-4 )
Sajnos ólommal kellett balanszírozni , mert nehezebb latt a kar .
Majd kiderül .
- 5 likes
Komment
Komment