Hello! Mucsom jól mondja! Egy motort ha szétszednek, s nem tudnak összerakni az a legrosszabb!!! Nagyon sokszor van hogy az "ifjú titán" nekiugrik szétszedi, utána meg elfelejti hogy is kell összerakni. Ugyan így jártam a Simson blokkjával először, szétszedtem s fél év múlva tudtam újra foglalkozni vele, csak hogy nem emlékeztem hogy is kell összerakni. (de azért sikerült) Venni kéne v*teráról (szoktam látni) blokkot, egy "játszósat" s azon megnézni a szerelést. Utána kezdenék neki ahhoz ami hozzátartozik a vázhoz.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
D Csepel motorblokk felújítás
Collapse
X
-
Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem tudom mire kell figyelnem.
http://veteran.forum.hu/letoltesek/k...orkerekpar-58/
Ja és jó műszaki érzékre. Érezni kell, hogy mit bír el a cucc deformáció nélkül. Amit javasolhatok feltétlenül, hogy a két blokkfelet összefogó csavarokat minden lazítási kísérlet előtt "noszogtasd meg" kalapáccsal úgy, hogy a horonyba pontosan illeszkedő csavarhúzó végét keményen megütöd. Ütés közben lazító irányba próbáld elforgatni a csavarhúzót.Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2013 jún. 18, 13:20.Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede nem tudom mire kell figyelnem.
- 4 likes
Komment
-
Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzakmai kérdés:
Jól csinálom?
foto2.jpgCZsolti kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Vasember eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzakmai kérdés:
Jól csinálom?
Komment
-
Ha már a felújítás a téma, véleményem szerint szerelhetőség szempontjából hasznos kicserélni az úszóház fedelének csavarjait imbuszos fejűre, hiszen sokkal könnyebben odafér egy imbuszkulcs, mint egy csavarhúzó
Tudom, hogy nem eredeti megoldás, de nagyon megkönnyíti a szerelést (szerintem)
És az imbuszkulcs akár a tartalék-gyertya mellett is elfér"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
A gyürüvel a kompressziót próbálták növelni ,de szerintem a mai napig nincs eldöntve a surlódás magyarul a (fékezőerő)nagyobb vagy a tömitő.
Igy az olcsóbb és egyszerübb maradt megoldásként.
Az ablak a hőtágulás miatt,volt bemarva,a mai dugók sokkal jobb minőségüek a gyárinál és ezért nem,fárasztják a gépeket a bemarással.Titus kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment