Közlemény

Collapse
No announcement yet.

csilingelő motor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    csilingelő motor

    Sziasztok! Sport hengerfejes motor, erő van benne, de érdekes csilingelő, cirpegő hang jön kifejezetten a hengerből. Nem a súber zörög, hanem valami a hengerben.
    De mi?

    #2
    Dugattyú ha kicsi a káros tér,esetleg gyürü.Kevés anyag,gyujtás.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Köszönöm! 1:20 as keverék, jó minőségű olajjal, súber tűszelep a 2. fokozatban, szikra hatalmas, gyújtás jó helyen...
      Akkor elkezdek kísérletezni, hátha több nafta kell vagy az előgyújtáson állítok, remélem megszűnik a cirpegés.
      Az mit jelent hogy kicsi a káros tér?

      Komment


        #4
        Üdv!Ha kicsi a káros tér akkor kopog .Dugó felső holtpont,hengerfej,itt ég a kakaó.A kopogás abból adódik hogy valami beleér a dugóba.

        Komment


          #5
          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          káros tér?
          = égéstér?

          Bocs de én sem értem. Ha az égéstérről beszéltek, akkor érthető. Írd meg kérlek, hogy milyen típusú motorod van? Lehet, hogy a motorhoz képest túlzott mértékű a sűrítési viszony és emiatt olyan igénybevételnek van kitéve szegény, hogy ciripel kínjában. De az is lehet, hogy nem tömít jól a hengerfej. Ha esetleg a hengerfejből volt leesztergálva (gyakran "sportosítják" így a gépeket), akkor ez okozhatja a bajt. A kompressziót ebben az esetben hengerfejtömítéssel tudod csökkenteni. Lehet, hogy ez is elég a boldogsághoz.

          Még egy tipp: gyertya mellett kifúj egy picit, vagy a dugattyú beleér a gyertyába.

          Javaslat: vedd le a hengerfejet, takarítsd meg a dugattyútetővel együtt és rakd össze. A helyzetnek javulnia kell. Az acetonos foltbenzin nagyon jól lehozza a kokszot a dugattyúról és a hengerfejről.
          barna, wsievers és mucsom kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            vagy azért ciripel mert jön a tavasz, esetleg párját keresi

            Hengerfejtömítésnél is lehet bibi, nekem is volt P10-nél, hogy feltettem a hengerfejet, eleinte nem vlt semmi baj, aztán a rázkódástól meg a hőtől helyreállt a tömítés és lett egy kis hézag, ott először ciripelt aztán, köpte a kormot is, utána ellet húzni a hengerfejcsavarnak és azóta nincs semmi baja.

            Vagy ha esetleg hónolva, fúrva lett a henger, és új a dugógyűrű akkor az összekopást hallhatod, bár ennek nagyon nem kéne hallatszania.

            Komment


              #7
              El kelle tudnod dönteni hogy kifúj-e valahol, 20-as keverékkel jó taknyos lesz azon a helyen. Hallhatsz mehanikai ciripelést, hasonló hangja van ha gyújtás felől főtengelyszimeringes, vagy máshol farsot szív. Lehet szegény keverék, ahogy előttem is írták. Sőt a farsszívás eleve szegény keveréket idéz elő. Gyárilag 20-as benzin kell bele? Nekem a jawa-m csörgött a sok olajtól, meg leállításnál utórobbanásai voltak. Mondjuk az agyonkomprimált motorban jobban ciripel a kopott hajtókarcsapágyazás, dugattyúcsapszeg, dugattyúszoknya, gyűrűhorony meg minden.......
              mucsom kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                köszönöm a válaszokat! Ez egy 125 D Csepel amibe danuvia blokk van sport (vagy cross) hengerfejjel)
                Click image for larger version

Name:	danuvia 125 dkeszi4.jpg
Views:	2
Size:	28.8 KB
ID:	134912
                A káros teret azért sem értettem mert az igazából a hasznos tér (égéstér) ahol maga a reakció végbemegy! Nem fúj ki sehol, de hogy kompresszió van benne az biztos mert olyat visszarúg hogy ihaj. Ma lekapom a hengerfejet és megnézem tényleg nem ér e bele valami. Maga a motorhang, a kipufogó hang szép szabályos a járása egyenletes nem dadog nem hagy ki, csak ez a cirpelés! kifejezetten alapjáraton hallható, de ha ráhúzom akkor is bezörög. Na lesz mit csinálnom, de ha rájövök közzéteszem mi lett a megoldás!
                CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ez egy 125 D Csepel amibe danuvia blokk van sport (vagy cross) hengerfejjel)
                  Közben megnéztem a profilodnál a fényképalbumokat is. Nagyon szép kis motor. Elmondásod szerint én kifejezetten a hengerfej tömítetlenségre gondolok. A Rigákon volt dekompresszor. Az, ha nem zárt jól - és általában így volt - szintén ciripeléshez hasonló hangot hallatott. Jó bütykölést kívánok.

                  Komment


                    #10
                    Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    vagy máshol farsot szív
                    * falsot! (Bár önmagában ez sem egy szép szóalak)
                    Beagle kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      farsot szív
                      De ebben legalább van valami perverz.

                      Komment


                        #12
                        Vagy arsch-ot Németül.
                        UK és CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          de ha ráhúzom akkor is bezörög.
                          Lehet a tuningolás miatt 100-feletti oktánszámú benzinért könyörög a motor!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #14
                            Megkínálom vele, a shellnél lehet kapni! Aztán legyorsulok vele egy babettát

                            Komment


                              #15
                              Szerintem nagy az előgyújtásod. A csilingelő hang általában erre utal,a Danúviák és Csepelek gyári előgyújtás értéke 3,5-4mm a felső holtpont előtt,de ez az érték csak a gyári 1 : 6,5-ös kompresszió viszonyhoz megfelelő.Mivel a Te gépeden sport hengerfej van gondolom a kompresszió viszony is nagyobb,ez kissebb előgyujtást igényel,szerintem próbáld meg 2,5-2,8mm előgyújtásra állítani,ha így sem szűnik meg a csilingelő hang akkor valami mechanikus hiba lesz.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X