Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Meg talán a Bakony is gyártott a „kislányos” verzióból (csoda -e hogy keverem a szezont a fazonnal ! )
Van egy eredeti rózsaszin Bakonyom, dobozos-zsírpapíros, soha nem volt használva, apám tankönyvei közt találtam, az olajszivattyúsába vette 1976-ban. Még nem volt okom, hogy kipróbáljam.
A 260-as Isolatorral egyszer nagyon megjártam. Megolvadt a középelektróda egy meleg napon, tempóssabb szakasz közben. Soha többé(valamikor 225 ös Isolatorral kezdtem, de fura mód egyre magasabbra kellett menni vele, mert az új nem tudta ugyanazt, mint az előző évi). Brisk N15YC, ezt használok mindenbe(vagy PAL N9 ha találok még valahol újat).
Izst, Dneprt is bírja, pedig ezek gyorsan szoktak végezni pár fajta gyertyával. Pl. a Boscht nem bírják. Vagyis a germán Bosch nem bírja az orosz technikát...bár erről szólt a 20. század történelme is...
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 22, 15:31.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Majdnem minden motoromban NGK gyertya van, kivéve a Babettát....na, az nem szereti csak a Brisk-et vagy, ha van még valahol PAL szikracsiholó. Régen, a CZ-m szerette a Championokat... ráadásul u.olyan gyertyapipa volt hozzá....pöpec volt a vas....akkoriban
Simson Stáros időmben készültünk a Balatonra gyergyát cseréltem a nagyon régi Shampion ki új Isolátor be gyújtás ellenörzés próba út 10 km akkor még cigiztem újra indítanák szikra semmi.! A régi gyertya be ennyi volt az akkor még eredeti DDR gyertya siker története.A Varnyúmba mikor hozzám került állandóan ha leesett a fordulat 1 hengerrel kevesebb lett abban a Pal- volt a nemkívánatos. Miután már a másodikat cseréltem ki kérdeztem a pipától nem látva a sampon boltban / így csúfoltuk mert a nincsen kartárs volt a főnök hatalmas hozzáértéssel!/ az ismerős srácot ki közölte vegyél bele Densót! Nem dicsekvés de elment vele 50.000 km-t gyertya és gyújtás állítás nélkül! Mindíg meglévő 3 hengerrel!! A 353 -as motorja egy csoda volt! Én Lada után szálltam bele, miután megszoktam a billegését és tudtam is kezelni kuplung nélkül raktam a sebességet/ nem az első héten!!/ mivel nagy távokat mentem anyagért okoztam meglepetést.
Az az előnye, hogy oldódik a vízben neked nem előny, ellentétben a hátrányával, hogy jóval drágább.
Az tény, ha esőben az útra csöppen a benzin nem hagy szivárványos foltot. De szerintem relatív környezetvédelem, mert a vízből nem tűnik el.
Igazából a hajóm 2 ütemű motorjához használtam de most eladom, gondoltam a maradék olaj jó a babihoz.
A keverési arány alatt a babetta keveres arányát érted?
A keverési arány alatt a babetta keveres arányát érted?
Igen a benzin és a 2-t arányára értettem!
Az unokaöcséim mindenféle olajat használtak,étolaj,motorolaj,hajtómüolaj ami a kezükbe akadt. A 2-t árából is benzint vettek,különösebb gond nélkül motoroztak.
Nem értem miért félsz egy minőségi anyagtól?
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Amúgy már nem bírtam tovább ma kivittem egy körre a babit első rúgásra indult 2-3 hónap állás után és vígan szalad pár kilométert a gazdája nem kevésbé boldog
Visszatérve a fenti olajra: 3 év a szavatossága, ez van ráírva. El kell ezt hinni, úgy értem számít vmit ha még használom 1-2 évet?
Hallottál olyat,hogy egy több évre kirakatba állított motorban olajat cseréltek:mert valaki meg akarta venni?
Olyanról hallottál,hogy valakinek megromlott az olaj:és ezért tönkre ment a motor?
Egy dolgot érdemes azért átgondolni,ha a keverék sokat áll:érdemes újra összerázni!!!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment