Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250 559 karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 250 559 karburátor

    Üdv. A probléma a következő a motor szívatóval megy csak ha visszaveszem a szívatót akkor felpörög és leáll.A karburátor típusa Jikov 2926sd-2769. A karburátort kitisztítottam állitottam a levegőcsavaron, alapjáraton is de mindig ugyan azt csinálja.
    Pityu kedvelte ezt.

    #2
    Pedig a hangjelenség hirtelen elszegényedő, majd megszűnő benzin-levegő keverékre utal. Valami nagyon akadályozza a folyamatos ellátást. Ternai könyvében van vagy tíz oldalnyi hibajelenség-elhárítási javaslat. Először azokat olvasd el. Többet mi sem tehetünk innen, legfeljebb abból szemezgetünk.

    Lehet a géped szimmeringes is, és szívhat falsch-levegőt is. A témával kapcsolatosan több tanácsot is adtunk már a fórumon. Keress rájuk, mert ez másoknál is előforduló probléma volt.
    taluga kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Karburátor beállítás, hogy van ? A gyári elvileg: tűn a legfelső rovátka, levegő csavaron fél fordulat kifelé de nem biztos.És még az lenne a kérdésem, hogy lehet-e benzin szintet állítani vagy bizonyos menyiségnél csak lezár az úszó ?

      Komment


        #4
        tbarni, nem tudod megúszni, hogy kiművelődj az alapvető működési elvek megtanulásából. szikra-benzin-levegő és már megy is a moci. No de ez a bermuda 3 szög számtalan variációt rejt. Olvass, tanulj, kisérletezz, amit lehet segítünk de Neked magadnak kell ügyesen megoldanod a dolgokat.
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia!
          Nekem is úgy tűnik, mintha falsch levegőt szívna. Akkor produkál hasonlót! Ellenőrizd le a tömítéseket, csatlakozásokat, levegő szűrőt, stb. Mindent, ahol levegő juthat a rendszerbe. Ha nincs ilyen hiba, akkor állíts az üzemanyag adagoláson.

          A gyári karburátor beállítások új, kopás mentes motorra vonatkoznak, nem biztos, hogy jók a mi öreg gépeinknek is. Ezeket inkább kiindulási alapnak kell tekinteni és onnan elindulva kísérletezni a beállításokkal.




          tbarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          És még az lenne a kérdésem, hogy lehet-e benzin szintet állítani vagy bizonyos menyiségnél csak lezár az úszó ?
          A Jawa karbikat nem igazán ismerem, de majd minden karburátor úszója állítható, ezáltal a benzin szint is.
          Na! Azt viszont célszerű a gyári értékre beállítani!
          Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 02, 21:09.

          Komment


            #6
            Üdv tbarni!

            A tűszelep nem állítható, a többi állítási adatot helyesen írtad,de az üresjárati csavart a gázreakció függvényében kell hangolni.
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Még jó hogy a Jawanál nem kell foglalkoznunk olyan futurisztikus dolgokkal, mint a benzinszint, a cseh mérnökök megoldották nekünk
              zsíráf és taluga kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Még jó hogy a Jawanál nem kell foglalkoznunk olyan futurisztikus dolgokkal, mint a benzinszint, a cseh mérnökök megoldották nekünk
                Köszi a kiigazítást! Azóta utána néztem és valóban... legközelebb ezt írkálás előtt teszem!
                Bár kissé üres lehet az életetek úszó hajlítgatás nélkül...
                wsievers és OdinHEM kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Tudom hogy az Mz-seknél az első favorit téma a benzinszint
                  taluga kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Kedves Olvtársak!

                    A Jawa 638-as benzinszintje állítható,és érdemes is a gyári értékre szabályozni.

                    Komment


                      #11
                      St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A Jawa 638-as benzinszintje állítható,és érdemes is a gyári értékre szabályozni.
                      Szerencsére ez a porlasztó a fejlett nyugatnak szólt és a lazuló szocialista blokknak. Az ez előtti Jawa-porlasztókban a klasszikus úszó volt: Jawa 250/350 úszó - Futármotorosbolt

                      Ezen valóban nem lehet szintet állítani.
                      taluga kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Üdv.: Kezd alakulni lejjebb tettem a tűt mintha jobb lenne már,jó lenne ha csak ennyi lett volna a baja de érdekes eddig meg jó volt.

                        Komment


                          #13
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          tudom hogy az mz-seknél az első favorit téma a benzinszint
                          Század milliméterre pontosan!!!




                          tbarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          de érdekes eddig meg jó volt.
                          Sajnos a jól működő dolgok szoktak elromlani...

                          Komment


                            #14
                            Üdvözlök mindenkit, ma csatlakoztam, és egyből volna egy kérdésem, problémám!A téli leállítás után a tavalyról benne hagyott keverék bedöglött, ezért leengedtem a maradékot és kitisztítottam a porlasztót.Ezután be is indult és tökéletesen működött, csak a tolattyú a gáz teljes ráhúzásánál kiakad, de amint a karburátor takaró fedelét leszorító hollandit egy kicsit visszalazítom egyből visszaugrik, sajnos az nem maradhat lazán mert akkor menet közben fellazul és szétver mindent. A tűn nem állítottam, a tolattyú érezhetően feszesen mozog, nem lötyög, a rugó a helyén van, a bowden új. Ha valakinek volna ötlete azt szívesen venném, köszönöm előre is!

                            Komment


                              #15
                              Üdv Hegyekura!

                              Szerintem a porlasztó tetejét nem csavartad ütközésig,ezért a tűsfuvóka tűje nem ugrott a helyére.Jártam már így a "gyors" szerelésnek köszönhetően.Rendesen ,ütközésig kell tekerni a porlasztó felső záró részét.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X