Üdv. A probléma a következő a motor szívatóval megy csak ha visszaveszem a szívatót akkor felpörög és leáll.A karburátor típusa Jikov 2926sd-2769. A karburátort kitisztítottam állitottam a levegőcsavaron, alapjáraton is de mindig ugyan azt csinálja.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250 559 karburátor
Collapse
X
-
Pedig a hangjelenség hirtelen elszegényedő, majd megszűnő benzin-levegő keverékre utal. Valami nagyon akadályozza a folyamatos ellátást. Ternai könyvében van vagy tíz oldalnyi hibajelenség-elhárítási javaslat. Először azokat olvasd el. Többet mi sem tehetünk innen, legfeljebb abból szemezgetünk.
Lehet a géped szimmeringes is, és szívhat falsch-levegőt is. A témával kapcsolatosan több tanácsot is adtunk már a fórumon. Keress rájuk, mert ez másoknál is előforduló probléma volt.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
-
tbarni, nem tudod megúszni, hogy kiművelődj az alapvető működési elvek megtanulásából. szikra-benzin-levegő és már megy is a moci. No de ez a bermuda 3 szög számtalan variációt rejt. Olvass, tanulj, kisérletezz, amit lehet segítünk de Neked magadnak kell ügyesen megoldanod a dolgokat.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia!
Nekem is úgy tűnik, mintha falsch levegőt szívna. Akkor produkál hasonlót! Ellenőrizd le a tömítéseket, csatlakozásokat, levegő szűrőt, stb. Mindent, ahol levegő juthat a rendszerbe. Ha nincs ilyen hiba, akkor állíts az üzemanyag adagoláson.
A gyári karburátor beállítások új, kopás mentes motorra vonatkoznak, nem biztos, hogy jók a mi öreg gépeinknek is. Ezeket inkább kiindulási alapnak kell tekinteni és onnan elindulva kísérletezni a beállításokkal.
tbarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs még az lenne a kérdésem, hogy lehet-e benzin szintet állítani vagy bizonyos menyiségnél csak lezár az úszó ?
Na! Azt viszont célszerű a gyári értékre beállítani!Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 02, 21:09.
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég jó hogy a Jawanál nem kell foglalkoznunk olyan futurisztikus dolgokkal, mint a benzinszint, a cseh mérnökök megoldották nekünk
Bár kissé üres lehet az életetek úszó hajlítgatás nélkül...
- 2 likes
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Jawa 638-as benzinszintje állítható,és érdemes is a gyári értékre szabályozni.
Ezen valóban nem lehet szintet állítani.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésetudom hogy az mz-seknél az első favorit téma a benzinszint
tbarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede érdekes eddig meg jó volt.
Komment
-
Üdvözlök mindenkit, ma csatlakoztam, és egyből volna egy kérdésem, problémám!A téli leállítás után a tavalyról benne hagyott keverék bedöglött, ezért leengedtem a maradékot és kitisztítottam a porlasztót.Ezután be is indult és tökéletesen működött, csak a tolattyú a gáz teljes ráhúzásánál kiakad, de amint a karburátor takaró fedelét leszorító hollandit egy kicsit visszalazítom egyből visszaugrik, sajnos az nem maradhat lazán mert akkor menet közben fellazul és szétver mindent. A tűn nem állítottam, a tolattyú érezhetően feszesen mozog, nem lötyög, a rugó a helyén van, a bowden új. Ha valakinek volna ötlete azt szívesen venném, köszönöm előre is!
Komment
Komment