Sziasztok!
Tegnap két év és teljes felújítás után meglett a motor műszakija és újra forgalomba helyezése.
De sajna az örömben üröm is van.
Mentem vele egy próbakört. A falun belül nem volt semmi említésre méltó, bár egyszer kilökte a negyediket.
Aztán kimentem vele az útra. Sajnos bár a váltó jól kapcsolható a negyediket pár száz méterenként kidobálja.
Kicseréltem a felújításkor mindkét léptetővillát öntöttvasra a lemez helyett pont azért hogy ezt elkerüljem.
Gondolom kezdhetem elölről mert "összekopni" a büdös életben nem fog.
A másik gondom az volt hogy menet közben leállt. Mivel egy hosszú jobbos kanyar után csinálta és elég kevés benzin volt a tankban gondoltam kifogyott a karbiból a benzin. Ezért menet közben átraktam tartalékra, de nem kapta el és megállt.
Félretoltam és kis várakozás után még is beindult.
A leállást betudom a kevés benzinnek de sajnos a váltóra semmi ötletem nincs mint a blokk széthúzás és másik váltóalkatrészek megpróbálása.
Összerakásnál három váltóból lettek a legjobb állapotúnak vélt alkatrészek beépítve.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata?
Tegnap két év és teljes felújítás után meglett a motor műszakija és újra forgalomba helyezése.
De sajna az örömben üröm is van.
Mentem vele egy próbakört. A falun belül nem volt semmi említésre méltó, bár egyszer kilökte a negyediket.
Aztán kimentem vele az útra. Sajnos bár a váltó jól kapcsolható a negyediket pár száz méterenként kidobálja.
Kicseréltem a felújításkor mindkét léptetővillát öntöttvasra a lemez helyett pont azért hogy ezt elkerüljem.
Gondolom kezdhetem elölről mert "összekopni" a büdös életben nem fog.
A másik gondom az volt hogy menet közben leállt. Mivel egy hosszú jobbos kanyar után csinálta és elég kevés benzin volt a tankban gondoltam kifogyott a karbiból a benzin. Ezért menet közben átraktam tartalékra, de nem kapta el és megállt.
Félretoltam és kis várakozás után még is beindult.
A leállást betudom a kevés benzinnek de sajnos a váltóra semmi ötletem nincs mint a blokk széthúzás és másik váltóalkatrészek megpróbálása.
Összerakásnál három váltóból lettek a legjobb állapotúnak vélt alkatrészek beépítve.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata?
Komment