Szó esett már a különféle célszerszámokról. Tegnapi tapasztalat, hogy néha egészen jól használhatóak a fiók mélyén lapuló " jó lesz még valamire " dolgok.
A km-óra meghajtót raktam be. Erre ugye előre fel kell rakni a 16x8x7-es szimmeringet, és úgy betolni a helyére. De a szimmering ugye nem tolható csak úgy be, azt be kell ütni. De a spirált meghajtó vég kb 3 mm-t áll ki a szimmering síkjából, tehát speckó beütő kéne neki.
A megoldás egy M10x90-es hengeresfejű-bkny (imbusz)-csavar. A fejátmérő 15,6 ami pont jó, a sarkok lekerekítettek és a hatszögsüllyesztékben szépen elfér a spirálvég.
Kicsit mókolós volt, mert a csavarfejjel kb 3 mm-t lehet egyszerre haladni, utána fordítás és csavar végével beljebbtolni a csapágyházat, miközben forgatod az előtéttengelyt. Ha a fogaskerék végre a helyén van, akkor már csak azért kell szurkolni, hogy az M5-ös hernyócsavar biztosítófurata jól álljon
A km-óra meghajtót raktam be. Erre ugye előre fel kell rakni a 16x8x7-es szimmeringet, és úgy betolni a helyére. De a szimmering ugye nem tolható csak úgy be, azt be kell ütni. De a spirált meghajtó vég kb 3 mm-t áll ki a szimmering síkjából, tehát speckó beütő kéne neki.
A megoldás egy M10x90-es hengeresfejű-bkny (imbusz)-csavar. A fejátmérő 15,6 ami pont jó, a sarkok lekerekítettek és a hatszögsüllyesztékben szépen elfér a spirálvég.
Kicsit mókolós volt, mert a csavarfejjel kb 3 mm-t lehet egyszerre haladni, utána fordítás és csavar végével beljebbtolni a csapágyházat, miközben forgatod az előtéttengelyt. Ha a fogaskerék végre a helyén van, akkor már csak azért kell szurkolni, hogy az M5-ös hernyócsavar biztosítófurata jól álljon
Komment