Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 350 634 felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Oerdie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni. Már a bontás végén járok, de a hátsó lengővillát nem tudom leszerelni. Stiftet nem találok, a menetet pedig nem akarom szétpüfölni. Tudnátok segíteni, mi a trükk?
    Ezek szerint, nem csak a CZ-k lengővillája rohad be úgy Istenigazából, hanem a Jawa-é is! Sajnos, keményen összeállt a villatengelyed...egy kis lazítóval, pihentetéssel és az anya rátekerésével, majd azt ütve (vagy bronzkalapáccsal vagy valamilyen könnyűfémből készült pogácsával)kell -szerintem- megpróbálni! Nem lesz egyszerű, az biztos!!!
    Oerdie kedvelte ezt.

    Komment


      Ne felejtkezzetek meg ilyen helyeken a Petróleumról mely a lazítók csodatévő összetevője csak azok sokkal drágábbak. Én inekciós tűvel szoktam a legkisebb helyekre is eljuttatni. Érdemes pár napig áztatni és mozgatni előtte.Nagyméretű gumikalapács, akácfa . Az anyát rajta hagyva mert sajnos ezen is látszik, hogy demulálódott már a menet. Majd ha megmozdult leveheted róla.
      supermax, Oerdie és St.Z.350 kedvelte ezt.

      Komment


        Tudnátok segíteni, mi a trükk?
        Az a trükk, hogy nincs trükk:Click image for larger version

Name:	125.jpg
Views:	1
Size:	84.1 KB
ID:	143555
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 08, 20:52.
        Oerdie kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Ez a csodálatos fordítás valószínűleg egy magyarul is értő orosz tolmács munkája, akinek a botanika lehetett a szakterülete. Azt hittem csak a Cezetét cezte el.

          Próbáld meg a másik végéről bronztüskével és nagykalapáccsal megütni, miután petróval jól megáztattad. Ha ebben műanyag perselyek vannak, akkor ezek jól bedagadhattak. A menet felől egy méretes crovafejre támasztott nagykalapáccsal tarts ellent. A crova a vázra támaszkodik a csövön kívül.

          Ettől remélhetőleg megroppan az ellenállása, és utána a menet felől ki tudod ütni. Sajnos jó eséllyel lesz egy új csőcsapszeged.
          Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 jan. 08, 21:26.
          supermax, sepy és Oerdie kedvelte ezt.

          Komment


            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az a trükk, hogy nincs trükk:
            A "trükköd" úgy járt,mint az enyém...Nem jelenítődik meg...

            Vagy, csak nálam?

            A frissítés sikerrel járt...igaza van CZsoltinak...komoly, orosz vagy szlovák fordítás...

            - - - Updated - - -

            CZsolti: Főtengelyt bontani csak akkor kell, ha a középső csapágyad beállt, vagy kiverődött. Ha ez fennáll, akkor az elég gáz.
            Az "elég gáz" nálam bejött, sajnos...a középső csapágyam olyan,mintha önbeállós lenne. Kézzel tudom mozgatni (oldal irányba is) így aztán most gondolkodom, hogy gépmunka vagy vegyek másikat!
            Mit tudnátok tanácsolni!
            Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 08, 21:20.

            Komment


              Oerdie eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              [ATTACH=CONFIG]26134[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26135[/ATTACH]
              Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni. Már a bontás végén járok, de a hátsó lengővillát nem tudom leszerelni. Stiftet nem találok, a menetet pedig nem akarom szétpüfölni. Tudnátok segíteni, mi a trükk?
              Ha berohadt a kalapácsot fejeld el!
              Csőből, alátétekből és M12 csavarral (menetes szár) sérülés mentesen kihúzható.
              joker, sepy és Oerdie kedvelte ezt.

              Komment


                Mindenkinek nagyon köszönöm! Az alátétes - menettel lehúzós tecnikát már próbáltam, de nem akartam széttépni a menetet, azt hittem, van valamilyen bohemian titkos mechanizmus. Most már tudom, csak berohadt. Hajrá petróleum, remélem sikerül.
                Fergusson és sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  Az „elég gáz” nálam bejött, sajnos...a középső csapágyam olyan,mintha önbeállós lenne. Kézzel tudom mozgatni (oldal irányba is) így aztán most gondolkodom, hogy gépmunka vagy vegyek másikat!
                  Mit tudnátok tanácsolni!
                  Véletlenül nem hengergörgős,az a csapágy?Nekem úgy dereng,és akkor viszont nem biztos ,hogy baja van.
                  Fergusson kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Véletlenül nem hengergörgős,az a csapágy?Nekem úgy dereng,és akkor viszont nem biztos ,hogy baja van.
                    Kedves mateapu!

                    Igazából nem tudom, hogy hengergörgős-e? Az alkatrész-jegyzékből nem derül ki...ott (mintha) normál csapágyat írtak volna...ez rémlik.
                    Itt a jegyzék, róla:
                    Click image for larger version

Name:	jegyzék.jpg
Views:	1
Size:	181.2 KB
ID:	143556
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 09, 08:16.

                    Komment


                      Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az "elég gáz" nálam bejött, sajnos...a középső csapágyam olyan,mintha önbeállós lenne. Kézzel tudom mozgatni (oldal irányba is) így aztán most gondolkodom, hogy gépmunka vagy vegyek másikat!
                      Mit tudnátok tanácsolni!
                      Középen sima egysoros golyóscsapágy van.
                      Ha veszel másikat, akkor lehet az se lessz jobb. Ha meg felújítod, akkor meg 2 új hajtókarra is áldozhatsz, kb 8ezer/db.
                      A főtengelyt 2 darab méretre vágott M12 es csavarral szét lehet préselni, összerakáshoz lehet készüléket csinálni, de ha nincs indikátorórád, és minimum egy két csúcsos ütésmérő pad(vagy esztergagép), akkor hozzá se kezdj. Elég bonyolult szétpréselni, kiállítani, ha nem muszáj, nem térek ki rá.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Véletlenül nem hengergörgős,az a csapágy?Nekem úgy dereng,és akkor viszont nem biztos ,hogy baja van.
                        6306 C jelű csapágy van ott a gépkönyv szerint. A C-s csapágy viszont valóban olyan érzetet kelt, mintha ki lenne kopva. A vadiúj sarokcsiszolómban (csak a tisztánlátás kedvéért: 1992-ben még nem volt kínai) is ilyen volt a tányérkerék alatt. Kis híján kicseréltem azzal, hogy lóg.

                        Azonban radiális mozgása nem lehet. Ha ilyet érzel, akkor sajnos cserés.

                        Komment


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Középen sima egysoros golyóscsapágy van.
                          Ha veszel másikat, akkor lehet az se lessz jobb. Ha meg felújítod, akkor meg 2 új hajtókarra is áldozhatsz, kb 8ezer/db.
                          A főtengelyt 2 darab méretre vágott M12 es csavarral szét lehet préselni, összerakáshoz lehet készüléket csinálni, de ha nincs indikátorórád, és minimum egy két csúcsos ütésmérő pad(vagy esztergagép), akkor hozzá se kezdj. Elég bonyolult szétpréselni, kiállítani, ha nem muszáj, nem térek ki rá.
                          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          6306 C jelű csapágy van ott a gépkönyv szerint. A C-s csapágy viszont valóban olyan érzetet kelt, mintha ki lenne kopva. A vadiúj sarokcsiszolómban (csak a tisztánlátás kedvéért: 1992-ben még nem volt kínai) is ilyen volt a tányérkerék alatt. Kis híján kicseréltem azzal, hogy lóg.

                          Azonban radiális mozgása nem lehet. Ha ilyet érzel, akkor sajnos cserés.
                          OK Fiúk, értem mindkettőtöket.
                          Wsievers!
                          Semmilyen lehetőségem nincs az általad leírtak véghezvitelére (ennyire, azért nem vagyok/voltam felkészülve)
                          Forduljak egy gépműhelyhez, akik ezzel foglalkoznak, ugye? (Ezt akartad a végére írni, jobb esetben)

                          CZsolti!
                          Kissé bizonytalanná tettél,mert -valóban- oldalra elmozdul, de radiálisan nem...

                          - - - Updated - - -

                          Uraim!
                          Valaki ismerős Mikófalván?
                          Volna ott egy 350/634-es fötengely ( OLX-en hirdetve) 18 ezerért.
                          A fotón nem néz ki rosszul, de az relatív...
                          http://olx.hu/hirdetes/jawa-fotengel...tml#ad6d68194d

                          Komment


                            Nehéz választás lehetséges az is szétszedős hiszen a csapágya annak is megsinylette az eladó szerinti tárolást és akkor minek kettő rossz.A futógyűrűbe nem látsz bele és esetleg a vakrozsda mit nem lehet kitakarítani?. Lehet,hogy egy személyes találkozást megérne vásárlás előtt. Így igazán nem reménytelennek tűnik de látatlanban megvenni?!.

                            Komment


                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nehéz választás lehetséges az is szétszedős hiszen a csapágya annak is megsinylette az eladó szerinti tárolást és akkor minek kettő rossz.A futógyűrűbe nem látsz bele és esetleg a vakrozsda mit nem lehet kitakarítani?. Lehet,hogy egy személyes találkozást megérne vásárlás előtt. Így igazán nem reménytelennek tűnik de látatlanban megvenni?!.
                              Így van, Kedves Sepy!

                              Azért érdeklődtem volna, hogy ki ismerős arra? Egyenlőre nem kaptam választ, de még várok, hátha ?!
                              CZsolti egyébként azzal a sarokköszörűs csapágyával elbizonytalanított, mivel csak oldal irányba van elmozdulás, radiálisan nem. Arra is választ várok még a többiektől is, mit lehet tudni?!
                              zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                Tőlünk KB 20-25 km-re van Mikófalva , szeretnéd hogy megnézzem neked ? Vagy mi a szándékod ?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X