Ne végy rá mérget )) Egyébként sokkal rosszabb mégegyszer szétszedni , mint rendessel összerakni ...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 350 634 blokk tömítés
Collapse
X
-
Ez így igaz is , de nem tudom mivel pótolhatnál mással egy korábbi szakszerűtlen szerelésből adódó felületi benyomódást mondjuk MZ blokk közép összetételnél ?
A szilikon kaucsuk alapú tömítő masszák felejtősek a olajtól való oldódás veszélye miatt , síkba köszörülés pedig , mindamellett hogy macerás , a későbbi vastag papírtömítés alkalmazásával sem biztos ,hogy meghozza a várt eredményt! Előfordulhat hogy hézagolhatósági gondok lesznek .(és még nem is beszéltünk az elköszörülés problémájáról) De a felhegesztést követő utánmunkálásnak is megvannak a deformító hatásai .Próbáltam már a felcérnázást is de nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket .
Úgyhogy ha lehet ,én is a narancssárga 574-et favorizálom , csak a legutolsó esetben használnám a másikat .
De ha visszagondolok a Hermetic-es időszakra ami szerintem nem csak büdös volt , de nem mindenhol állta meg a helyét ))
Komment
-
Részemről az FBS-el semmi gondom. Sőt elmondhatom hogy kimondott blokk tömitő úgynevezett vegyszer és benzinálló hőálló csoda tömítőktől többet ér. Minden motorom blokkját ezzel rakom össze, és amellett hogy tömítő még ragasztó funkciója is van. Ez csak a saját tapasztalatom és eddig bevált.
- 3 likes
Komment
-
Nézzétek milyen videot találtam. Több szempontból is figyelemre méltó
A lakkozott körmű szerelő csaj (mindemellet le a kalappal) , de legjobb a blokk komplettálásának helyszine. Ha én a dohányzóasztalon fejezném be a blokkszerelést a nappaliban, asszem nyithaték it egy "kiadó albérletet keresek" topicot
Jawa 350 - CZ 472 engine build with kings of leon - "Aerosmith-I Don't Want To Miss A Thing" - YouTube
- 5 likes
Komment
-
dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFBS-el semmi gondomwsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A lakkozott körmű szerelő csajsepy kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Nagyon jópofa , hogy rávette a spinét a mutatványra -de kamu videó nézzétek kritikus szemmel , nem csinál semmi igazi mozdulatot . A kuplung megfogó, lenyomó az jó-lehet lemintázni . De azt az ótvar dugót minek teszi be ? Koszosan?
Az ötletet lehet ellopom , ha sikerül rávenni az asszonyt .kvaga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Aki szabad kézzel felteszi így a gyűrűket, és a henger súlyával illeszti helyre a gyűrűket törés nélkül, az tud valamit..
Nekem egyébként a mélyhűtött főtengely laza beemelése tetszik a legjobban.
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz így igaz is , de nem tudom mivel pótolhatnál mással egy korábbi szakszerűtlen szerelésből adódó felületi benyomódást mondjuk MZ blokk közép összetételnél
Ez persze csak az én véleményem, lehet másnak a heggesztés szimpatikusabb, megint másnak a szilikonpaszta.
- 2 likes
Komment
-
Nekem egyébként a mélyhűtött főtengely laza beemelése tetszik a legjobban.CZsolti kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Húúú , de régen láttam már a diamant alu . ragasztót ... nekem legalábbis ez jutott rögtön az eszembe . Na nem rossz gondolat ez spec. bennem valamiért fel sem merült ... )) Egyébként a fene tudja ,mit képesek egyes "szerelők " művelni a tömítő felülettel , de a motorszám miatt viszont muszáj megőrizni a blokkot ! közé ütnék a blokkfeleknek csavarhúzót , laposvágót , ... utána persze szivárog az olaj . Ez az epoxigyantás megoldás nem reped el a felülettől a későbbiekben ? Milyen anyagot használsz ? Hőtágulásra nem érzékeny a kétféle anyag összetételénél ? egyébként mi a tapasztalatod a szilikonkaucsuk jellegű anyagokról ? (nincsenek jó tapasztalataim ...)
Komment
-
Nemsemmi.;-) ügyes kisjány. Komolyabban, én a soudal márkátol használom a hőálló szilikont (vörös színű) . Eddig bevált, 285 celsiuszig hőálló, kifejezetten ajánlott fémalkatrészek közötti hőálló tömítésnek. Valamint akár 1,5mm vastagságban is kiköt 24 óra alatt.Bónuszként nem is drága. A papír tömítéseket én is magam vágom. Ha szükséges a klingerit, azt is. Négyzetméteres formában kapható felénk a mezőgazdasági műszaki boltban. Kiméretek ott egy darabot ami bően fedi a szükséges alkatrészt, otthon pedig szabad alakítás.
- 2 likes
Komment
Komment