Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ez így igaz is , de nem tudom mivel pótolhatnál mással egy korábbi szakszerűtlen szerelésből adódó felületi benyomódást mondjuk MZ blokk közép összetételnél ?
A szilikon kaucsuk alapú tömítő masszák felejtősek a olajtól való oldódás veszélye miatt , síkba köszörülés pedig , mindamellett hogy macerás , a későbbi vastag papírtömítés alkalmazásával sem biztos ,hogy meghozza a várt eredményt! Előfordulhat hogy hézagolhatósági gondok lesznek .(és még nem is beszéltünk az elköszörülés problémájáról) De a felhegesztést követő utánmunkálásnak is megvannak a deformító hatásai .Próbáltam már a felcérnázást is de nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket .
Úgyhogy ha lehet ,én is a narancssárga 574-et favorizálom , csak a legutolsó esetben használnám a másikat .
De ha visszagondolok a Hermetic-es időszakra ami szerintem nem csak büdös volt , de nem mindenhol állta meg a helyét ))
Részemről az FBS-el semmi gondom. Sőt elmondhatom hogy kimondott blokk tömitő úgynevezett vegyszer és benzinálló hőálló csoda tömítőktől többet ér. Minden motorom blokkját ezzel rakom össze, és amellett hogy tömítő még ragasztó funkciója is van. Ez csak a saját tapasztalatom és eddig bevált.
Nézzétek milyen videot találtam. Több szempontból is figyelemre méltó
A lakkozott körmű szerelő csaj (mindemellet le a kalappal) , de legjobb a blokk komplettálásának helyszine. Ha én a dohányzóasztalon fejezném be a blokkszerelést a nappaliban, asszem nyithaték it egy "kiadó albérletet keresek" topicot
nekem sem, és én is csak ajánlani tudom, mert ha tiszta felületen van használva akkor hálásan tömít, még kipufogót is, csak hagyni kell száradni 24 órát.
Nagyon jópofa , hogy rávette a spinét a mutatványra -de kamu videó nézzétek kritikus szemmel , nem csinál semmi igazi mozdulatot . A kuplung megfogó, lenyomó az jó-lehet lemintázni . De azt az ótvar dugót minek teszi be ? Koszosan?
Az ötletet lehet ellopom , ha sikerül rávenni az asszonyt .
Ez így igaz is , de nem tudom mivel pótolhatnál mással egy korábbi szakszerűtlen szerelésből adódó felületi benyomódást mondjuk MZ blokk közép összetételnél
Ha nem arról van szó, hogy a még összecsavarozott blokkot akarták mondjuk hidegvágóval szétszedni - de nem jött, hanem pl. csavarhúzóval ujjhegynyi sérüléseket okoztak, akkor epoxygyantával (lehetőleg alu vagy acél por töltésűvel) simán ki lehet póolni, és utána elég egyszerűen be lehet csiszolni egy tusírlapon vagy vastag üveglapon, ezután már a jöhet a Loctite 574 vagy hasonló.
Ez persze csak az én véleményem, lehet másnak a heggesztés szimpatikusabb, megint másnak a szilikonpaszta.
Húúú , de régen láttam már a diamant alu . ragasztót ... nekem legalábbis ez jutott rögtön az eszembe . Na nem rossz gondolat ez spec. bennem valamiért fel sem merült ... )) Egyébként a fene tudja ,mit képesek egyes "szerelők " művelni a tömítő felülettel , de a motorszám miatt viszont muszáj megőrizni a blokkot ! közé ütnék a blokkfeleknek csavarhúzót , laposvágót , ... utána persze szivárog az olaj . Ez az epoxigyantás megoldás nem reped el a felülettől a későbbiekben ? Milyen anyagot használsz ? Hőtágulásra nem érzékeny a kétféle anyag összetételénél ? egyébként mi a tapasztalatod a szilikonkaucsuk jellegű anyagokról ? (nincsenek jó tapasztalataim ...)
Nemsemmi.;-) ügyes kisjány. Komolyabban, én a soudal márkátol használom a hőálló szilikont (vörös színű) . Eddig bevált, 285 celsiuszig hőálló, kifejezetten ajánlott fémalkatrészek közötti hőálló tömítésnek. Valamint akár 1,5mm vastagságban is kiköt 24 óra alatt.Bónuszként nem is drága. A papír tömítéseket én is magam vágom. Ha szükséges a klingerit, azt is. Négyzetméteres formában kapható felénk a mezőgazdasági műszaki boltban. Kiméretek ott egy darabot ami bően fedi a szükséges alkatrészt, otthon pedig szabad alakítás.
Komment