Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Túlvagyok a 300 adik kilóméteremen most az utóbbi páron minden ok, volt. Bár... gázadásnÍ l amikor megrántom a gázt akkor van eny hangyányi "bőöö" hangja amíg el nem éri a fordulatot.. A karbin a benzin levegő csavar az csak alapjáraton szabájoz vagy gáznál is?
    Most egy kissé bolondos jawas ismerősöm említette, hogy 4 százados a gyári illesztés a hengernél és hogy az én 6-7 századom sok, valaki 5-6 századot mond... Hol az igazság.... Így biztos nem szorzl meg, de kisebbnél meg igen, hát valaki mindíg elültet az emberben egy kétséget....


    Üdv: Adrián!

    Komment


      Most érdeklodtem a mesternél aki anno a fotengelyemet GO-zta.
      Azt irta 0,05-0,06 a megadott érték.
      www.skutermanet.sk-ezen az oldalon elérhrto.-igaz nem tudom a szlovák nyelven kivul kommunikál-e másképp.
      Jo áron kaphatok nála alkatrészek is.
      sepy és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        Ezek szerint a 7 század nem gáz...?


        Üdv: Adrián!

        Komment


          Az elektromos nemtom mért nem működott, pedig lónagy sikra volt és az előgyújtás is jóhelyre állítottam, de mégse akart indulni... Többször durrant akkorát, hogy azthittem leszakad a kipufogó.
          Szerintem csak az a baja, amit itt is látunk. Nagyon sietsz, kapkodsz. Az pedig nem jó. Íráskor sem, szereléskor sem. A "lónagy síkra" miatt gondolom így!

          Komment


            Há ja lónagyszikra. Igen általában vezetés közben telefonról tudok írni és elég rosszul sikeredik olyankor.... Amúgy türelmesen fél napig álogattam azz a sza...t de hiába, a megszakítóval me pöccre! De ha valami jólesz utánna más kerül elő....


            Üdv: Adrián!
            zahi és CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              Akkor nálad is működik a kéretlen lektor. Engem is idegesít. Valaki mondja meg, hogyan lehet kikapcsolni.

              Komment


                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Valaki mondja meg, hogyan lehet kikapcsolni.
                Okostelefonon?
                Erőteljes földhöz csapással. Hidd el, onnantól ez a funkció n(/s)em él
                Nálam eddig csak kipróbálásra volt ilyesmi készülék, és eddig mindet sikerült épp ezen mozdulat előtt, remegő kézzel visszaadni a tulajnak
                madorka, CZsolti és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Én úgy vélem, a hagyományos, gyári villanyrendszerrel sincs olyan óriási gond, nyilván mindenki törekszik az üzembiztos megoldásokra (pl. e-gyújtó stb.). Az én 360-asamon inkább megmaradt a gyári elv, azonban alaposan meg lett erősítve számos ponton. (itt az alaplap csavarjaitól kezdve a polírozott körhagyón át spéci szénkefékig, szóval minden a folyamatban részt vállaló alkatrészig) Meg egy negatív testű 75 wattos dina...
                  Jól megy, nem kínlódik.
                  sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Na uraim mindíg tanulok.... Nemtudom hogy de olyan rosszhelyen volt a gyújtásom, csoda hogy ment a motor...
                    Legalább 5mm volt és ezért nem vol erő. Pedig tolómérőztem, nade most... Megy mint a szél, bár még hangyányi állítás kell de nemgondoltam azt hogy az alaplap mozdítása vagy hatalmasat állít vagy semekkorát és utánna a hézag állítása miatt is csúszott mmeket... Nagyon sokat szenvedtünk mivel nem fért oda az indikátor óra, így levett hengerfej levétele után, az órát kézzel fogtuk a tőcsavarhoz.... De talán sikerült, és nagyon megy most


                    Üdv: Adrián!

                    Komment


                      Van külömbség ha a gyújtást nem próbalámpával nézem hanem berakva a gyertyát a szikrát veszem alapul?


                      Üdv: Adrián!

                      Komment


                        Legalább 5mm volt
                        Ez a jó a Jawaban, akkor is megy mikor nem is gondolnád. Én egyszerűen a csavarhúzót dugom be a gyertyanyílásba, és úgy állítom szemre, nem vacakolok, hogy most éppen 3.1, vagy csak 2.9.

                        Komment


                          Hát most jól átna....ott


                          Üdv: Adrián!

                          Komment


                            Érthető a mondat, de'különbség'.
                            Gyújtás.....először a megszakító hézagot kell beállítani és csak utána a gyújtást.
                            A vizsgálat direkt a szikrával jó módszer, de az igazi a fokértékre állítás stroboszkóppal. Ehhez persze kell egy elforgó alkalmatosság a generátorra (lásd P20), és hangolható strobi esetén egy felsőholtponti jel, sima strobi esetén pedig 5 fokonkét legalább 6 jel.

                            Komment


                              Strobi? Az már a sörétessel a céllövöldében eset. Szerintem felesleges. Úgy is minden üzemanyag-levegő arányhoz, hengerfejhez, dugattyúhoz, kipufogóhoz, vezetési stílushoz stb más gyújtás kell. Bőven elég egy 22°-os sablon, vagy egy hosszú M6, vagy M8 csavar egy anyával az alapbeállításhoz. Ennél pontosabban (motorhoz illőbben) csak fülre-seggre lehet beállítani.


                              ...de én nem értek a lovakhoz, nem szólok bele, csak hangosan gondolkodtam.
                              madorka és nandg83 kedvelte ezt.

                              Komment


                                Nem. A gyújtás értéke egy konstrukciós kérdés amit a gyártó szépen meg is határoz. Vezetési stílushoz, másnapossághoz, egyéb körülményekhez nem állítgatjuk.
                                A beállitást mindenki úgy hajtja végre ahogy akarja. Viszont én megpróbálok egy kérdésre szakszerű választ adni. Ha nekem kellene beállítani (inkább igy mondom) stroboszkóppal csinálnám. Hidd el jó lenne a beállitás.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X