Közlemény

Collapse
No announcement yet.

350-es 472-es Czetka fém láncvédő kerestetik!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    350-es 472-es Czetka fém láncvédő kerestetik!

    Sziasztok!

    Pár év alatt sem sikerült megtanulni tájékozódni itt, még most sem tudom mikor hova írjak
    Lényeg hogy mennék KPM-re a 472.4-es Czetkámmal amire kellene még a fém, teljesen burkolt, láncvédő mert az enyémet anno begyűrte ca laza lánc..gondoltam hátha valakinek lenne itt mert hirdetésekben találni nem lehet

    #2
    Mély együttérzésem, de szerintem levizsgáztatják nyitott láncvédővel is. Azt könnyebb szerezni. Más kérdés, hogy a tok jobban véd.
    sepy, karezoli és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszönöm Igen, mivel azt 3 helyről is tudnék szerezni az is megfordult a fejembe, meg a sport Czetkának és a 485 Cezetnek is csak felül van végülis ott kell védeni inkább, de mivel 1 hónapja járkálok csak hogy le tudjam vizsgáztatni a motor amivel évek óta szenvedek, szerelem, újítom, hogy még idén tudjak motorozni és volt hogy mivel véglegesen kivont már volt hogy nem lehet visszatenni..új papíros vázat vegyek, várjak a KEKKH-ra egy hónapot, hamisított a forgalmi..ilyen normálatlan ügyintézőktől..így már semmikép nem akarom hogy akármibe belekössenek, csak menjen már át és hagy menjek.

      Komment


        #4
        A láncvédő nem kell a műszakihoz, ha nincs, ahhoz sincs semi köze senkinek. Amúgy nekem is 477 láncvédő van felszerelve. Lehet kapni burkolt láncvédőt, de még nem volt kedvem keresgélni, meg nem fizetek érte 6000+ forintot...
        karezoli és Fergusson kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Nekem a KPM-es csávó mondta hogy gyári tükör ugye, prizma hátra, láncvédő meg a kormányt fordíthatom vissza de jövőhéten nagy valószínűséggel végre vizsgázik, fém burkoltat én még nem találtam, az x-motorból elkelt, az e-motorparts-nál pedig 14.000...lehet a 634-es fémtokos, gumis védőt teszem rá, abba már nem kötnek bele.

          Komment


            #6
            Szia !

            Én a múlt héten voltam KPM vizsgán (Vác) a jawa 250/559 motorommal és csont nélkül átment. Láncvédő idő hiányában nekem sem volt még felrakva. A 2 db tükröt kérték, annak ellenére, hogy régen ezen a motoron csak bal oldalon volt (a másikat a teljes kormány burkolat miatt nehéz elhelyezni). Most ezt úgy oldottam meg, hogy ideiglenesen a vizsgára felraktam + 1-et a jobb oldalra a gázmarkolat vég leszerelésével, aztán a vizsga után leszedtem.
            A lámpákat, dudát, fékeket és a lengés csillapítókat nézték. Indexet nem kértek, mert az gyárilag nem volt rajta.

            Üdv: Zoltán
            Bilo és heeegany kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Akkor te igazán szerencsés vagy, én senkitől nem hallottam még hogy jó hely a KPM.. Mindenki a legrosszabbtól tartva megy oda, bár ez is mint a vizsgaközpontoknál is, helytől függ..van ahol átmegy hiányosságokkal is, van ahol tokolsz és átmegy..van ahol pedig a gyertya márkába is belekötnek. Szerencsére úgy tűnik egy KPM-es ismerőssel megyünk, ő tudja mit kell, kihez kell bejelentkezni. Láncvédőnél maradok a 477-énél, nem lesz gond vele. Én új indexeket vettem, működnek bár szerintem a relé-m meg a fesz. szabályzóm se a legjobb de működnek, majd cserélem őket, még az elektronikát átnézzük mert ha felkapcsolom a fényszórót befullad a motor, valami nem kóser, egyébként ezek rendben vannak nekem is, köszönöm az infót, remélem szerencsém lesz, a héten kiderül
              karezoli kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Üdv Bilo!

                A győri vizsgáztatókról csak jót tudok mondani.Nagyon jóindulatú és korrekt emberek.Természetesen a hibákat nem nézik el,de nem keresnek mindenáron buktatási lehetőséget.Ha a primer és a szekunder biztonságot szolgáló berendezések rendben vannak,akkor nincs buktatás.
                karezoli kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Természetesen a hibákat nem nézik el,de nem keresnek mindenáron buktatási lehetőséget.Ha a primer és a szekunder biztonságot szolgáló berendezések rendben vannak,akkor nincs buktatás.
                  Ez a normális sztem.
                  sepy, karezoli és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Én Borsodi vagyok, Miskolcra megyek vizsgázni a KPM-be, sok jót nem hallottam róluk de személyes tapasztalatom még nem volt, így hogy ismerőssel megyünk és a motor gyári..nem csináltam rá cross sárvédőt meg ledes lámpákat, a kormányom se hagyom csutkán, fékek, indexek, lámpáim, gumiaim jók így nagy eséllyel indulok, ne merjenek kötekedni

                    Komment


                      #11
                      Viheted maszek vizsgaközponthoz is, pl. nekem Bükkábrányban mindkettőnél vizsgázott a Czetka. (nincs első féklámpakapcsolóm, láncvédőm, hátul volt mikor 12V os indexek voltak, az első fékem elég harmatos) És mégis mindíg megfelel...
                      Khm...Miskolcon a KPM-nél van olyan vizsgabiztos, aki veterános is...Ha jó napot fogsz ki könnyen veszed a vizsgát.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        Lehet őt fogtam ki nem rég, mikor a műszaki állomástól elküldtek a KPM-hez, haver hívott egy csávót hogy nézze már meg a motort hogy hogy menne át KPM-en, nem tudom ott melózik-e vagy ismerős ott csak, de mikor mondtam h láncvédőt nem nagyon találok rá gyárit azért nincs is rajta, akkor mondta nagy örömömre hogy Jawa-s neki is van egy azt hiszem 559-ese, kapni hozzá mai napig mindent. Mindenesetre a 477-es láncvédőjét faragtam ma fel beton biztosra, szépen lefújva, akár a gyári, csak tetszik nekik Nem tudom nem-e ő volt az de ha veterános-t kapok, remélem értékeli az igyekezetemet hogy nem hagytam a garázsban állni tovább 19 év után hogy majd a méh telep vonja ki véglegesen a forgalomból. Egyébként ez a láncvédő egyedül nem gyári cucc de Czetka és a funkcióját betölti..minden más az, és működik, ha nekem emiatt nem sikerül már kikelek magamból! Haza száguldok és beállok vele a nappaliba, ott lesz élete végéig, majd veszek egy csöves, véres nyakú, szakadt, fuldokló, rohadó Simsont mert az mehet forgalomba na meg persze vizsgáztatni sem kell..hülye idióta ország.

                        Komment


                          #13
                          477-es láncvédőt hol találtál?
                          És pontosan mit kellett átfaragni?

                          Komment


                            #14
                            Én hajlítottam egy füles bilincset előre a csőhöz, Hátul pedig egy Z alakra hajlított, 2 furatos lemezzel a teleszkóp alsó szeméhez rögzítettem.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Én hajlítottam egy füles bilincset előre a csőhöz, Hátul pedig egy Z alakra hajlított, 2 furatos lemezzel a teleszkóp alsó szeméhez rögzítettem.
                              Fotó?.....................
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X