Holnap megfelel? Kissé éjszaka van már hozzá.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
350-es 472-es Czetka fém láncvédő kerestetik!
Collapse
X
-
Remélem most sikerül képet beszúrnom..ha nem, HELP!
A lényeg hogy a 477-esen 2 csavarral volt odafogatva a lengőkaron lévő hegesztett fülekre, enyémen ugye nincs a 472-esen, így hátul egy maszek gyors Alupánttal fogattam oda jó erősen, alá belső gumi darabot téve hogy ne nagyon forogjon, elől pedig simán a blokkból kiálló átfúrt lemezhez csavarral( a gyári is ide támaszkodik fel úgy tudom) de mivel nem ért végig így vágtam egy kis lemez darabot toldásnak, 1 órás munka csak és bika nagyon, viszont keskeny a váz csöve és a sárvédő között a hely így ahogy mozog ugye a lengőkar, csiszolja ezt azt, én tettem a sárvédőhöz védőgumit, nehogy nekem a festést lecsiszolja, így vizsga után veszem is le, így nem mászkálok vele, még kicsit faragom majd hogy kényelmesen elférjen csak veszek egyet az öregnek, mert ez kölcsön van csak egy helyi veterános ismerőstől KPM-re Egyébként jofogáson találhatsz, most van egy srác, blokk híján majdnem két 477-est ad el darabokban, neki van. A prototípus, haha.:
emu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A prototípus, haha.:
20150908_161204.jpg20150908_161213.jpg"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Tessék ilyen az én megoldásom:
Remélem látszik valami belőle, elől a lengökar keresztcsövére van bilincsezve egy füles bilincsel, ami egy 10 mm széles alumíniumszalag, a végén lyukakkal, az összehúzó csavarnak, a közepén oldalra egy lyukas füllel. Ez van felhajtva, mikor a szalaggal át lett pántolva a cső, és ehhez csatlakozik a láncvédő eleje.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 10, 16:54."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Remélem látszik valami belőle, e
- - - Updated - - -
fogasd fel a blokkhozwsievers kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Gyárilag a hátsó felfogatás nagyon hasonló Wsievers megoldásához elöl egy fül van hegesztve a lengővillára belülről és egy M6 os csavar rögzíti. Két darabból van a láncvédő természetesen a Sport -ról van szó. Úgy mint Biló is szegecselte a blokkra az egy kicsi darab mely benyúlik a hosszúba és így tud mozogni .Szerintem ma már nincs akkora jelentősége a zárt /tokozott/ láncvédőnek mert az utakon nincs akkora sár és por. Szerelni pedig sokkal rosszabb a zárt láncvédő miatt. Ki cserélt már láncot mindkét megoldásnál tud véleményt mondani róla. A láncvédőre a sárvédő felül én is ragasztottam egy gumi lapot mert rezonált.Bilo kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 szept. 12, 20:57."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Üdvözlet!
Jövök én, nem tűnök el Sajnos nem azért vagyok távol, bonyolult egy hét volt..túl bonyolult. Ezt is megéltük! Véégre itthon, levizsgázva, papírokkal.....Most már biztosra mondom hogy a KPM, KEKKH, okmányiroda és a sors is úgy akarta hogy had menjen a vas! Ilyen variálás a büdös életbe nem lesz senkinek mint nekem. Kezdjük ott hogy több napot jártam oda ahova egyik tudatlan ügyintéző küldött a másik után...a Tiszaúji okmányirodában kezdtem miután Kpm-hez küldött a műszaki vizsgáztató mert hogy csak ott vizsgázhat és kellene egy adatlap is a motorról a KPM részére az okmányirodából”¦ az oi.-ba azt mondták hogy nincs meg a motor adatai, nincs már nyilvántartásba”¦ezért volt hogy nem lehet emiatt levizsgáztatni..aztán jött hogy max ha Pesten megvan még az adatai ami egy hónap mire lejön..aztán volt hogy hamis a régi forgalmi”¦aztán új vázat kell venni és arra lepapírozni ezzel nem fogom tudni ezt már soha”¦De mivel kiderült hogy 94-ig a rendőrség kezelte a forgalmikat így jártunk ott is, ők se tudtak többet segíteni”¦még mindig sehol nem jártam. Aztán inkább bementünk a Kpm-hez ha már ennyi okos ember van a helyi okmányirodában..Kpm fura módon azt mondta hogy nem kell más”¦elég ezek az adatok ami a régi forgalmiba van”¦mondom nagyon jó”¦még jóhogy egyformán tájékozottak az ebben dolgozó emberek. Gyárira visszaalakítani aztán vizsga”¦megis volt elég viccesen....kemény 4300Ft-ért rögtön átment az öreg!!!! Itt izgultam a láncvédő miatt, gyenge index stb...erre(persze biztos benne volt az ismerős keze) kemény 2 percet töltött a műhelyben, fotózás aztán fékpadon első hátsó fék...azt mondja a srác, lehet feltolni a futóra.....Állam leesett....ahogy tudtam futottam volna az okmányirodába a forgalmiért stb...de persze Péntek délután nem dolgoznak, jön a hétvége...örültem. Hétfőn édesanyám ment is intézkedni míg én dolgoztam...alig vártam h haza érjek, erre...azon kívül hogy KPM-be k*rvára nem tudnak gépelni és elírták motor helyett tehergépjárműre a típust és emiatt megint variálás lett”¦ezen felül itt jönnek rá hogy hoppáᔦ.nincs a nyilvántartásba a motor”¦nem lehet vissza helyeztetni.. na hát, mintha nem ezzel kezdtem volna az érdeklődésemet náluk”¦.azt mondják hogy pár nap, hét mire meglesznek az adatok, küldik a kérelmet Pestre..”¦én rettentő idegességembe le is tettem azzal a lendülettel már az idei motorozásról”¦Nagyon lerombolt...Viszont! egy kis kapcsolattal szintén, Mezőcsátról anya ismerőse fura módon hívta őt hogy lehet jönni a papírokért....olyan váratlanul mint a szívinfarktus. Erről én nem tudtam, mivel letettem már a gondolatáról is annyiszor csalódtam ez ügyben és épp dolgoztam is..mikor hazaért sunyiba behívott a konyhába hülye kifogással... És mi volt az asztalon? hát az új..plakettel, forgalmival, biztosítással... Olyan boldogságban ritkán volt részem még...nem is tudtam hogy lehetséges...a lényeg h meg lett és a törzskönyv majd csak most jön, mivel a kérelmet is csak most küldték fel Pestre. Valahogy ellett ott intézve az ismerős által, nem értem hogy, fura nagyon..de az már nem az én részem én csak fizethetek Valami 15000Ft lett kompletten a papírok úgyhogy nem panaszkodok, azonnal ültem is fel meghajtani! Itt jöttek is a bibik... első nap, 50km-es teszt kör gyönyörűen majd este 9 fele hazaérve az útcába bekanyarodva a lánc megadta magát...nem tudtam ideges lenni, mert nagyon durva de ppont haza hozott még mielőtt a lánc megfáradt Jólvan, kölcsön lánc tegnap, ma újra motorozás bandába, majd fél úton úgy gondolta az egyik hengerem hogy kihagy elég sokszor... Remek mondom! Út közbe gyertya csere, de ugyanazt csinálja..anyagot pedig kap, többen se tudtuk hirtelen h mi van. Nem is jöttünk rá, haza vánszorogtam vele mert megint haza hozott, aztán holnap ránézek, de nagyon úgy tűnik hogy megint beszart a jeladó....Tehát itt vagyok, friss papíros motor tulajdonosan, boldogan, mindenkinek széles utakat, gumi fákat, én kihasználom az év utolsó napjait is az biztos, meglátjuk hogy viselkedik a Jaffa!! A további szép napokat!Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 szept. 25, 16:49. Oka: Nem célszerű kiírni hivatalos adatot
- 8 likes
Komment
Komment