Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1980-as Romet kadet

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Nem kell tőle megijedni, annó a Rigát én a célra teljesen alkalmatlan kerékpárkulcsokkal szedtem szét, és raktam össze.
    zahi és dongos78 kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #47
      Sziasztok! Nos a hengert és a dugattyút szinte bárhol be lehet szerezni újonnan! Mármint motoros boltokban. Jellemzően a Moped 91 Kft. a magyar nagykereskedő. Na a másik dolog az Xmotor... Hát tőlük még levegőt sem szabad venni. Vannak videóik a Youtube-on. Szegénységi-bizonyítvány a javából. Bocsánat a negatív felhangért, de ezt vállalom!
      A Romet egyszerű motorka, moped, segédmotor... Vannak trükkjei, de aki érti a szerelési fogásokat szinte bekötött szemekkel is megjavítja!
      Totyi, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Sajnos, én a Moped 91 kft. "dolgaiban" is csalódtam már....nálunk az egyik kereskedő velük van szoros kapcsolatban (mindent onnan rendel 90 %-ban) és pont a Komar-hoz volt -állítólag- lengyel gyártmányú megszakító, de nem tudtam berakni,mert az eredetihez nem sok köze volt...
        zahi és pasetta kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Csak azért nyomtam meg a tetszik gombot, mert valóban igazad van.
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            tibi495 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            az istenért nem akar átfordulni a motor ne számíts tul sok jóra
            Erre mondják hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen.
            Ismét a Babettámmal példálóznék, jó néhány évig egy kert végében álldogált, mielőtt hozzámkerült. A dugattyút kalapáccsal kellett kiütni a hengerből, a porlasztó belsejében felismerhetetlen gümő izék voltak, stb. Ráköltöttem kb. 8ezer forintot, szerelgettem vagy 2 napig, lett belőle egy üzembiztos, motorozható gép....
            zahi, pasetta és Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Erre mondják hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen.
              Ismét a Babettámmal példálóznék, jó néhány évig egy kert végében álldogált, mielőtt hozzámkerült. A dugattyút kalapáccsal kellett kiütni a hengerből, a porlasztó belsejében felismerhetetlen gümő izék voltak, stb. Ráköltöttem kb. 8ezer forintot, szerelgettem vagy 2 napig, lett belőle egy üzembiztos, motorozható gép....
              Nekem is ez a tervem égész délután gondolkodtam és egyszercsak kitaláltam kerü
              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Erre mondják hogy nincs lehetetlen csak tehetetlen.
              Ismét a Babettámmal példálóznék, jó néhány évig egy kert végében álldogált, mielőtt hozzámkerült. A dugattyút kalapáccsal kellett kiütni a hengerből, a porlasztó belsejében felismerhetetlen gümő izék voltak, stb. Ráköltöttem kb. 8ezer forintot, szerelgettem vagy 2 napig, lett belőle egy üzembiztos, motorozható gép....
              Nekem is ez a tervem égész délután gondolkodtam és egyszercsak kitaláltam kerűl amibe kerül ezt én megcsinálom végtére is kis korom óta erről álmodok

              Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
              Fergusson, dongos78 és pasetta kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                tibi495 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nekem is ez a tervem égész délután gondolkodtam és egyszercsak kitaláltam kerűl amibe kerül ezt én megcsinálom végtére is kis korom óta erről álmodok
                Helyes! A kötelékek a fontosak! Én apám ( A Jó Isten nyugosztalja!) csónakját vásároltam vissza nagy nehézségek árán! Sajna a hajdani vevő halála adott lehetőséget erre. Most nagyobb becsben van, mint bármelyik motorom! Tudom, hogy ez szentségtörésként hat, de azokat én vettem és nem fűz olyan erős kötelék hozzájuk. Írtad, hogy családi darab. Írtad azt is, hogy sokáig "aludt" egy helyben. HÁT RAJTA! Hozd rendbe! Örülni fogsz a sikernek! Talán az őseid is, mert megmutathatod nekik, hogy igen is elérheted a kitűzött célodat! Ezzel a felelősség vállalás első lépcsőfokára lépsz, mire felérsz, majd öregen és fáradtan, akkor örömmel mesélhetsz az utókornak!-- Igen! Megtettem és nem bántam meg! Így váltam "emberré" a rögös úton!
                Fergusson és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Helyes! A kötelékek a fontosak! Én apám ( A Jó Isten nyugosztalja!) csónakját vásároltam vissza nagy nehézségek árán! Sajna a hajdani vevő halála adott lehetőséget erre. Most nagyobb becsben van, mint bármelyik motorom! Tudom, hogy ez szentségtörésként hat, de azokat én vettem és nem fűz olyan erős kötelék hozzájuk. Írtad, hogy családi darab. Írtad azt is, hogy sokáig "aludt" egy helyben. HÁT RAJTA! Hozd rendbe! Örülni fogsz a sikernek! Talán az őseid is, mert megmutathatod nekik, hogy igen is elérheted a kitűzött célodat! Ezzel a felelősség vállalás első lépcsőfokára lépsz, mire felérsz, majd öregen és fáradtan, akkor örömmel mesélhetsz az utókornak!-- Igen! Megtettem és nem bántam meg! Így váltam "emberré" a rögös úton!
                  Igen köszi és nagyon hálás vagyok a sok segítségért és bíztatásért!😄

                  Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
                  Fergusson, dongos78 és pasetta kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Na most voltam a szerelőnél mondta hogy mi a helyzet mondtam hogy minden képpen meg kel csinálni monda hogy min 20 e re számítsak de boldogan mondam hogy legyen

                    Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el

                    Komment


                      #55
                      Ha megcsinálja a henger felújítást, csapágy, szimering cseréket, plusz munkadíj, még csak nem is sok a 20 ezer.

                      Komment


                        #56
                        dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha megcsinálja a henger felújítást, csapágy, szimering cseréket, plusz munkadíj, még csak nem is sok a 20 ezer.
                        Akkor jó folég hogy még a főtengejt is cseréli de a pontos árat csak holnap tudom meg szegény kis motorom ha egyszer kész lesz rendszeresen karbantartom

                        Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
                        pasetta, dongos78 és Fergusson kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Sziasztok! Tibi! Kérd el a régi alkatrészeket!!! Nekem volt már rossz érzésem ilyen szerelésnél. Én mentem a haver gépéért átadás/ átvételi felhatalmazással és 5 órára szóló kölcsönadási szerződéssel. Nem volt jó érzésem a számla "véletlen elfelejtése" okán. Rászóltam a tagra, hogy áfás számla lesz és a régi alkatrészeket is kérem! Ment a nyüszítés: --" Mineeek, meg miiiiiért kell a hivatalos számla?
                          Hát azért, mert szar munka esetén megy a reklamáció. Na erre elém dobott pár nem gyártmány azonos dolgot. Itt bukott meg.

                          Komment


                            #58
                            Igen, sajnos csak abban lehetsz biztos, amit te magad csinálsz meg.
                            De azért persze akadnak becsületes szerelők is. Remélhetőleg ő is közülük való...
                            pasetta kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Rendben elkérem de ez télleg rendes mert egy mindig odaviszem a bringát pacsival köszönunk mindig előre megmondja az árat egyszer sem kellet többet fizetni meg amikor elvittem monda hogy másnap menjek vissza és leülunk azt átbeszéljuk a dolgokat azt mentem s mondta is hogy szerinte nem érné meg de hozzátette hogy ha akarom szivesen megcsinálja

                              Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
                              pasetta kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Tehát korrekt az embered! Helyes! Én is szívesebben veszem, ha bíznak a munkámban és adnak a szavamra.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X