Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szia! A Km óra valószínűleg bontott. Mármint a plexije magától nem esik le a peremmel. Lehet a gyárban már nagyon péntek délután volt. Ezért nem lehetetlen, hogy ott hibáztak és nem peremezték le rendesen, vagy a párazáró gumitömítés kirohadt, ezért jött le a plexi. Más. A gyújtáskapcsoló fordítva kellene álljon. A kapcsoló karja feléd kell álljon menetközben. Tehát 180 fokban fordítva kell beszerelni.
Szia! A Km óra valószínűleg bontott. Mármint a plexije magától nem esik le a peremmel. Lehet a gyárban már nagyon péntek délután volt. Ezért nem lehetetlen, hogy ott hibáztak és nem peremezték le rendesen, vagy a párazáró gumitömítés kirohadt, ezért jött le a plexi. Más. A gyújtáskapcsoló fordítva kellene álljon. A kapcsoló karja feléd kell álljon menetközben. Tehát 180 fokban fordítva kell beszerelni.
Rendben am nincs bene gyujtás kapcsolo elromlot azt ke let szedve és direktbe bekötve az csak úgy forog ott és igen a tömítést elégé szét ette a nap meg a mutatot is amugy minden eredeti még. Tenyleg a mutatot ki lehet csérélni és ha igen hol lehet szerezni?
Háááát.. Én a helyedben egy másik Km órát néznék! Mutatót cserélni nem tudsz újra, mert tudtommal nem árulnak ilyet. A keréknél van a km. óra meghajtása. Azt lehet kapni, de figyelj, mert a rajta lévő szám fontos! A komáré más számozású a kerék méret miatt, ezért fontos a számok ellenőrzése! Visszatérve az órára. Ha mindenképpen ezt akarod ráncba szedni, akkor vegyél egy donort. Azt egy kis csavarhúzóval, APRÓ fogásokkal körben feszegetve a karima alatt nyisd fel. Mintha a páncélos gyíkhúst ( löncshús) nyitnád fel. Az össze szerelésnél hasznos egy célszerszám, olyan amivel a honvédségi gázmaszkok törött üvegeit cserélték. Ha az nincs, akkor egy kicsi kalapács és egy puha fadarab használható a célra. Kicsi ütésekkel apránként haladva körben vissza peremezhető!
Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2015 jún. 09, 21:15.
Rendben akk szerintem az lesz mert ennél a motornál az lenne a cél hogy szinte teljesen fel legyen újítva de az eredeti alkatrészekkel a komar-nál meg inkáb majd a szépségre törekszem
Jó! Adok még ötleteket és infót! a keréknél lévő kihajtást az alu. öntvényen belül érdemes gyakran zsírozni, mert műanyagból csinálták! Nem szereti a sebességet! Hamar elolvad, vagy ledarálódik a csigakerék fogazata. A hajtás huzalt kend vastagon zsírral, hogy a tokozatban könnyedén foroghasson.
Nos ez rajtad múlik igazán! Ez olyan, mint egy barátnő választása... Amelyik tetszik és megtalálod a közös hangnemet vele, az lesz a kedves... Én nekem a Komar 2352W ( hármas) tetszik. Kormányváltós, berúgós ... Használom is rendesen! A km óra nem működik, de a festék is szakadt, meg úgy általában is pocsékul néz ki. Viszont egy igazi patkánygép! Mindenkit a frász kerülget, mert nem néznek ki belőle semmit! Aztán döbbenten bámulnak, mert ha kell, akkor megy, mint a golyó. Saccra tudja az 50-et két sebességgel. De azt is tudni kell, hogy ezek nem erre valók! Ezek a lassan, de biztosan célba érő "jószágok".
Ez a saját vasam.
Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2015 jún. 09, 21:16.
Nos ez rajtad múlik igazán! Ez olyan, mint egy barátnő választása... Amelyik tetszik és megtalálod a közös hangnemet vele, az lesz a kedves... Én nekem a Komar 2352W ( hármas) tetszik. Kormányváltós, berúgós ... Használom is rendesen! A km óra nem működik, de a festék is szakadt, meg úgy általában is pocsékul néz ki. Viszont egy igazi patkánygép! Mindenkit a frász kerülget, mert nem néznek ki belőle semmit! Aztán döbbenten bámulnak, mert ha kell, akkor megy, mint a golyó. Saccra tudja az 50-et két sebességgel. De azt is tudni kell, hogy ezek nem erre valók! Ezek a lassan, de biztosan célba érő "jószágok".
Ez a saját vasam.
[ATTACH=CONFIG]28106[/ATTACH]
Ja én inkább felujítani elrakni a garázsba néha élővenni meni egy két kórt motoros felvonulásra elmeni stb most van is 2 ami tetszik csak az egyik szép de fontos és drága a másik egy tizessel drágáb de beindul de elégé szakadt a kinézete de adnak mellé egy verhovina 3 mat
????????????? És az neked minek? Megszabadulni nehéz tőle, megjavítani meg felesleges! Ha rám hallgatsz, akkor nem ugrasz a levesbe fejjel!!! Mérlegelj! Mennyi pénzed van? Mennyibe kerülne a felújítás? Az idő és a türelem... Nos ha van egy üzemképtelen, de jó állapotú, akkor ne vegyél egy éppen hogy működő szakadt gépet! Egy kis hiba felderítés a vásárlás előtt sokat segíthet! Én vettem már "halott" vasat jó megjelenéssel. A vátel előtt körbe szimatoltam, megnéztem a benzin tankot, a karbit, a gyertya állapotából saccoltam. A szikra meg volt, de tócsa volt a blokk alatt. Főtengely szimmeringeket kellett cserélni, meg pár apró dolgot. Párnap alatt motorozhatóvá tettem. A Gabesz haverom kapta meg szülinapjára. Mai napig tip top a masina. És kábé 7000 Ft ba állt meg a javítási költség!
Komment