Valkón van egy blokk bontva.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Biztos, hogy ki kell cserélned azt a perselyt? Hisz,eddig is olajban futott, mi baja lehet?
Ami érdekes, mert a km órában 17.700 km van, amit igazolt az is, hogy még az eredeti ddr csapágyak és szimeringek voltak benne, némelyiken még el is gondolkodtam, hogy kell egyáltalán cserélni? De ha már egyszer szét van szedve... Akkor költsünk rá vastagonUtoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 júl. 16, 20:31.Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
km órában 17.700 km
- - - Updated - - -
Ja ! és ma lemostam az ETZ-t ! Két év után akksi be, két rúgás gyújtás nélkül, harmadik gyújtással, és röffff ! Aztán le is állt, mert tele van dzsuvával a karbi.
- 3 likes
Komment
-
Akkor költsünk rá vastagon
- - - Updated - - -
ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !dongos78 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Érdekelne a dolog, úgyis keresek primer hajtás lánckerekeket is (de újonnan nagyon drága, már így is 20e. fölött költöttem a blokkra)... Hol találtad? Kisegítenél egy linkkel?
Ha jól sejtem neked még nem duplasoros a primer lánckereked? Van az is jó ha érdekel ha kell kuplungkosárral talán még jó állapotú lánc is van. Korábbi felújítási projektből maradt. A perselyt adom a többi megegyezés tárgya
Ha érdekel valamelyik jelezd!
- 2 likes
Komment
-
Az ETZ ben 20.000 ,a Trophyban 54.000 van bontás nélkül.
- - - Updated - - -
sír új NGK gyertyát, ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !
-Vettem az autómba 4db NGK gyertyát, kb. 20ezer km után cseréltem őket, ugyanerre a tipusra, és persze ezek is hibátlanul működnek.
-Vettem a Babettába is NGK-t, ami kb. fél évet bírt (az Isolator 3 percig tartó működéséről nem is beszélve), és több helyről hallottam, olvastam hasonlókat.
Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem.
- - - Updated - - -
Ha érdekel valamelyik jelezd!Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem.
Amiket, régen vettünk, gyertyákat a motorba, sokkal nagyobb utat tettünk meg velük, pedig nem voltak hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen
- 2 likes
Komment
-
hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen
Lehet ez is csak összeesküvés elmélet. Gondolom mivel a mai termékeket úgy gyártják hogy ne legyenek túlméretezve (tartósság) a termékek minden részéből amit lehet csak lefaragnak leginkább súlycsökkentésre hivatkozva...
A gyertyáknál talán az a probléma hogy az autók legtöbbje már számitógép vezérlésű ami azt eredményezi hogy a lehető legjobb keverékkel működnek a lehető leg ideálisabb körülményeket teremtve a gyertyának.
Talán ezek az újhullámos gyertyák nem bírják a régi technikát.
Részemről ezekbe a kétüteműekbe Brisk-et teszek, eddig ez bizonyult a legjobbnak. Jawaba, Pannóniába egyaránt.Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
Komment