Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    nem mozog a csapszeg.
    Már leszedtem a dugattyút (is), az enyémben pl. szorult rendesen, ujjal egyáltalán nem volt mozdítható.

    Komment


      Vagy a dugóban mozog(mint a Lada) vagy a hajtórúdszembe( minden olyan gép, ami seeger és rugógyűrűvel, vagy aludugóval van biztosítva. Mindkettőben nem mozoghat.
      Atti69, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        És van úszócsapszeg is. (nem vízben)
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          Úszócsapszeg... de nem kétüteműben.

          ...bár lehet, hogy ez is úszócsapszeg lesz, ha a hegyen keresztbeáll nekem a motorban. Úgy behajítom a legközelebbi folyóba, hogy meg se áll a Földközi-tengerig...

          - - - Updated - - -

          Prox csapszeg, és tűgörgő megrendelve... 8000... :-/
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            a legközelebbi folyóba, hogy meg se áll a Földközi-tengerig...
            Ezek szerint mégis megpróbálod úsztatni. Igaz..kétüteműben még nem láttam. De el tudom képzelni.
            taluga kedvelte ezt.

            Komment


              A jó nénikéjét a fortuna belsőgumijának. 300 km, és kb. 2 hónapnyi "használat" után leeresztett. Egy lyukat találtam rajta, ami nem bökés, hanem egyszerűen szétnyílt...
              taluga és dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                fortuna
                Ilyen ez a szerencse. ..Aki nem kockáztat, nem is nyer.
                sepy, taluga és zahi kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Ilyen ez a szerencse. ..Aki nem kockáztat, nem is nyer.
                  Aha... ezért vettem bele egy új belsőt. Egy fortuna belsőt... :-)

                  (a lyukast befoltoztam, és elteszem tartaléknak)
                  taluga kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ezt a Fortune-t én még azelőtt kidobtam a motorból, mielőtt megtettem volna vele az első métert...egyszerűen ereszt álltában.
                    taluga kedvelte ezt.

                    Komment


                      Megjött a prox csapágy, és dugattyúcsapszeg. Egész igényes kivitel. Érdekes, hogy a falvastagsága kisebb, mint a gagyipiacosnak, de mégis nehezebbnek tűnik.

                      Azon gondolkodom, hogy milyen biztosítógyűrűt tegyek bele. A gyári drótot, vagy rendes zégert, vagy fül nélküli zégert? Én az utolsót tenném legszívesebben, de a dugóban a drótnak van előkészítve a hely, ami íves. A zéger meg szögletes.
                      zahi kedvelte ezt.

                      Komment


                        Üdv gesszti !

                        Bocs hogy belevau , talán nem az én fertályom ... De ha megengedsz egy megjegyzést , én a kör keresztmetszetű biztosító gyűrűt tennem bele , mégpedig úgy hogy a felhajlított végeket lecsípném , lecsiszolnám. A ki - be szerelést megkönnyítendő pedig egy horony szerű, nem túl mély kis bemarást ejtenék a dugattyún a csapszeg furatnál "vízszintes" irányban "gömgölyű" tűreszelővel , csak nehogy gyengüljön , de a biztosítóhoz hozzá férjek .
                        Sajnos már jártam úgy hogy a csapszeg külső letörése olyan nagy volt , továbbá a biztosító felhajlított kis fülei is befelé álltak , hogy a csapszeg (fene tudja miért talán minimálisan kúpos volt ) egyszerűen kitolta a biztosítót , ami önálló útra kelt a henger fala , és a dugattyú palástja közt ... az eredményt nem részletezem . ( igaz ezt egy magyar motor produkálta ! ) Ezt a megoldást pedig nem én találtam ki valamelyik japó márkában láttam ...
                        A szögletes keresztmetszetű seeger gyűrű alkalmazását, esetleg a dugó után munkálását követően (bizt.gy. horony) kellene megpróbálni , de az előző olcsóbb és egyszerűbb is . De ezek csak egyszerű javaslatok ...
                        taluga, sepy és dongos78 kedvelte ezt.

                        Komment


                          ami önálló útra kelt a henger fala , és a dugattyú palástja közt
                          Na, ezt szeretném én is mindenképp elkerülni, ezért keresem a legjobb megoldást. Ez a levágott gyűrű az egyik. Annál is inkább, mert a prox csapszeg éle le van törve. Így, ha ki is mozdulna a csapszegig, inkább belenyomja a gyűrűt a helyére, minthogy ki akarná onnan lökni, ahogy az egyenes végű csapszeg teszi.

                          A Pannoniások elég gyakran szerelik így, levágva a zégergyűrűt. Megelőzendő a bajt.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 júl. 01, 14:09.
                          taluga és dongos78 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Összeraktam a gépet. A prox csapszeget úgy kellett behúznom csavarral a felmelegített dugóba... Ez onnan nem fog kijönni önszántából szerintem. Találtam elég jó anyagú normális G alakú biztosítógyűrűt, és azzal összeraktam. Határozottan kellemesebb hangja lett a mocinak. Egy kis mz-s zörgés maradt benne, de annyi meg kell...

                            Ha valaki ilyet rak össze, akkor ne sajnálja bele a prox csapszeget, és görgőskosarat.
                            sepy, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Lánckenéshez kérek szépen ötleteket.
                              Zárt tokban van, így a "beleragad a por" nem szempont.

                              -wd40?
                              -váltóolaj?
                              -motorfűrész láncolaj?
                              -gépzsír?
                              -láncspré (3000 Ft...)
                              -teflon spré?
                              -fókazsír?

                              Komment


                                Castrol száraz láncspray, vagy ha mocskolni akarsz, grafitos faggyúban kifőzés.
                                sepy, Che és taluga kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X