Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szinte látom a belsejében lapuló gumírozott tűszelepet, ami annyira jellemző a kínai karburátorokra, és amivel már annyiszor meggyűlt a bajom
    Részemről, inkább maradok a 35 éves BVF-nél
    Ha jó az a gumi, akkor nincs gond a tűszeleppel. Egy izgő-mozgó 2T-nél még akár hasznos is lehet.

    A bvf karbi, amíg nincs szétkopva, és nincs benne kókányolás, addig egy tökéletes karbi A-ból B-be történő eljutásra. Viszont, ha kicsit többet vársz az mz-től, akkor hamar végére lehet érni a bvf-nek. Nekem most kicsit játék, kicsit kísérletezés, és kicsit a jövő évi nagy túrára való felkészülés az új karbi.
    taluga, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Lehet venni új BVF karburátort a németektől az MZA gyártja.Nekem a Simsonomon van ilyen új gyári karburátor és szerintem nagyon jó.Azért írom hogy gyári mert ha jól tudom megvettek egy pár ilyen régi márkát mint a BVF,EHR stb. és gyártják az alkatrészeket eredeti rajzok alapján és sok esetben az eredeti gépekkel zömében a régi Simson gyár dolgozói.És fejlesztenek is pl.:az új karbim anyagának a felülete fényévekkel szebb mint a gyárié.
      taluga, dongos78 és supermax kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Meg kb az összes japán motorban kb 1980 óta ugyanez a gumis tűszelep van. Mind selejt😍

        Komment


          #19
          Feri, az árát is nézted egy ilyen új karbinak postaköltséggel együtt?

          Komment


            #20
            Meg kb az összes japán motorban kb 1980 óta ugyanez a gumis tűszelep van. Mind selejtáááááá

            Nem a "konstrukció" rossz, hanem általában az ilyen kétes eredetű alkatrészeknél, az anyagminőség, mint anno a Moszkvicsnál a gyárinak mondott ac-pumpa felújító készlet, szépen passzolt méretileg, csak egy probléma volt vele, hogy nem volt benzinálló, és úgy "megkelt" a gumi benzint látva, hogy azt bármelyik kelt tészta megirigyelhette volna.

            Ez az Mza dolog érdekes, köszi az infót, mégha Kínában is gyártat a cég?(rákeresve számomra nem derült ki), ezeket talán jobban ellenőrzik minőségileg...
            Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2014 szept. 08, 18:33.
            taluga és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Haladgatok a dellortóval. 120-as főfúvókával, és x52-es tűvel (a legalsó állásban is) + 70-es teljesgáz-fúvókával kicsit sokall fél gáztól felfelé. Minél magasabb fordulat, annál nagyobb gázállásnál kezd el sokallni. Ki, mit változtatna?

              35-ös, és 50-es alapjárati fúvókát találtam, a 35 kevés, az 50 kicsit sok. 45-ös körüli lesz szerintem a befutó.

              Ami nagyon pöpec, hogy még ilyen "találomra" beállítással se torpan gázadásnál, hanem azonnal elindul.
              taluga, Süpi és demeter kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                - - - Updated - - -

                supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nem a "konstrukció" rossz, hanem általában az ilyen kétes eredetű alkatrészeknél, az anyagminőség, mint anno a Moszkvicsnál a gyárinak mondott ac-pumpa felújító készlet, szépen passzolt méretileg, csak egy probléma volt vele, hogy nem volt benzinálló, és úgy "megkelt" a gumi benzint látva, hogy azt bármelyik kelt tészta megirigyelhette volna.

                Ez az Mza dolog érdekes, köszi az infót, mégha Kínában is gyártat a cég?(rákeresve számomra nem derült ki), ezeket talán jobban ellenőrzik minőségileg...
                gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Feri, az árát is nézted egy ilyen új karbinak postaköltséggel együtt?
                Pl.:BVF 16N 3-4 8990Ft plusz posta ez a futármotorosboltnál 2000 forintot jelent cserébe a rendelés leadásától számított második napon eddig mindig megérkezett az alkatrész.Egy taiwani KENTSE karbi meg durván 5-6000 forint.Én úgy vagyok vele hogyha lehet német gyártmányú alkatrészt venni kicsit drágábban akkor miért adjak ki feleslegesen pénzt egy olcsóbb de tapasztalatom szerint mérföldekkel rosszabb karburátorért vagy akármilyen alkatrészért.És személyes véleményem pedig az hogy ezek a gyatra alkatrészek nagyban hozzájárulnak ahhoz hogy rossz a megítélése a keleti blokk motorkerékpárjainak,és kezdve először a Simsonnal az MZA gyárnak a FEZ-nek vagy akár a Lang-Tuning-nak köszönhető hogy a közel harminc éves simsonommal el merek indulni bármikor bárhová nyugodtan mert az első felújítás után amit bebuktam(taiwani alkatrész),inkább összegyűjtöttem a pénzemet újból és drágábban de vehettem normális alkatrészeket.És lásd csodát megbízhatóan működik a motor.
                Zweirad Schubert német webáruház oldalán szinte minden alkatrész megtalálható MZ hez,és 80 euro-s vásárlás fölött a futár díja Németországból 7 euro azaz durván 2100 Forint,80 euro alatt 13 euro a futár.De manapság már itthol is könnyedén beszerzik a boltok csak engem egyfeszt le akarnak beszélni róla és inkább webáruházakból vásárolok.

                - - - Updated - - -

                gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Feri, az árát is nézted egy ilyen új karbinak postaköltséggel együtt?
                http://www.zweirad-schubert.de/bvf-v...1-etz250251301

                Szóljatok Rám hogyha valamit nem jól csinálok a fórumon-itt gondolok arra hogy reklámozásnak minősülnek-e ebben a témában az eddigi hozzászólásaim?Mert én konkrét segítségnek szánom,nem reklámnak.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Feri92; 2014 szept. 08, 23:22. Oka: szokni kell a szerkesztést
                taluga, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  bsa10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Meg kb az összes japán motorban kb 1980 óta ugyanez a gumis tűszelep van. Mind selejtáááááá
                  Azért Japán és Kínai kivitelezést ne hasonlítsunk össze, én ez utóbbiakról formáltam véleményt. Amit persze továbbra is tartok, hiszen a tapasztalat az tapasztalat... Örülök, ha másnak jól működik, de én kerülöm ha lehet
                  taluga, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Én , a marha is ráugrottam egy kinai ..rra , -vettem egy dobozos vadi karbit a Honda SS em hez . Egy hét után kidagadtak belőle a gumik és kidobtam a ..ba .

                    Komment


                      #25
                      dongos78, tudsz valami jó motorosboltot Gödöllőn? Ha ma nem kapok itt Keszthelyen fúvókákat, akkor holnap du. körbenéznék Gödöllőn.

                      Komment


                        #26
                        Én ide szoktam járni:
                        Hevér Kkt Gödöllő Szabadság út 69
                        tel: 28/410-978; 30/491-3621.
                        Szerintem hívd fel a mobilon, kérdezd meg, hogy nehogy feleslegesen bóklássz.
                        Hevér Kkt.

                        Szokott tartani cuccokat régebbi motorokoz is, pl. Trophy indexeket is láttam már nála...

                        Komment


                          #27
                          Ugrik a dellorto-tól?! Király mi? Nekem is ez volt a legszembetűnőbb változás a BVF után. De szerintem veszek egy reccs új BVF karbit is és kipróbálom. Sok jót és rosszat hallottam már mindkét opcióról, ugyogy kipróbálom magam.

                          Komment


                            #28
                            dongos78, köszi a boltajánlót! Voltam bent, és találtam is egy fúvókát, ami még eddig hiányzott. Sok érdekességet láttam bent, de azért egy kicsit drágább úgy általában minden, mint felénk.

                            Komment


                              #29
                              Nagyon szivesen!
                              Én szeretem ezt a boltot, sokféle cucc van régebbi motorokhoz is. Ha pedig épp nincs, de nagykerben fellelhető, akkor beszerzik. Az ár pedig még határeset, nincsenek elszállva, bár ahogy írtad is, másutt van olcsóbb hely is...

                              Komment


                                #30
                                Az ETZ 250/251-esre való Bing84 karbikról mi a véleményetek? Én azzal szemezek egy ideje. A TS-re vennék újat.
                                Én nem akarom tuningolni a vasat, és nem sokban különbözik a BVF-től, de legalább még kapni hozzá mindent itthon gyáriban.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2014 szept. 22, 19:44.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X