Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Süpi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Így raktam föl a karbit:

    - - - Updated - - -
    Miért kaszaboltad szét a gyári csonkot? Egy egyszerű, kb. 1 mm falvastagságú gyűrűt kell esztergálni akarbira, szorosan illeszteni, és egyszerűen be a gyári karbi helyére.
    Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Ezen akkor nem is gondolkodtam. Az a csonk nem volt már jó semmire, nagyon el volt kopva. Így viszont elég könnyű szerelni. Azt nem tudom, mennyire számít, hogy a karbi mereven, vagy rugalmasan van rögzítve?

      Komment


        #48
        Ha mereven van rögzítve a karbi, akkor együtt mozog a motorral. Az úszóházban lötyög a benzin. A frekvenciától, légnyomástól, benzinszinttől, és a csillagok állásától is függ, hogy ez zavarja-e a működését. Ha rugalmasan van rögzítve, akkor elvileg, bizonyos körülmények közt kevésbé fog rezegni a karbi, ami miatt kevésbé fog lötyögni a benzin az úszóházban. Viszont, ha véletlenül rátalálsz a karbi és rögzítés saját frekvenciájára, akkor nagyon be tudja rázni a karbit. Biztos láttál már olyat, hogy pl. egy kocsiban, ha jár a motor, akkor kb. nyugalom van, de 1-2 rugalmasan rögzített kütyü-mütyü remeg, mint a szűzlány első ... után.

        Konklúzió: ha neked így tetszik jobban, akkor így jobb, ha úgy, akkor meg úgy jobb.
        OdinHEM, Süpi és taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Ez egy hosszú versenyre lett készítve. 24 óra. Legyen megbízható, könnyen lehessen szerelni. Ezek voltak az elsődleges szempontok. Mi meg voltunk vele elégedve. Érdekes dolog, hogy meglepően keveset fogyasztott a motor, viszont ment, mint a sárkány. 160 liter 98-ast szoktunk tankolni. Gyári karburátorral. Most meg 90 litert fogyasztott. Az elején kicsit aggódtam, nehogy megszoruljon. Tartósan szépen nézett ki a gyertya, szorulásnak semmi jele nem volt. Ha ott, azon a versenyen nem szakadt le, vagy egyéb dolog nem történt vele, akkor remélem eltaláltam a megoldást.

          Komment


            #50
            Én egy csináltattam ehhez a karbihoz és összekötőcsőhöz.
            Csak egy másik motor, ezért nem ide raktam.

            Komment


              #51
              Helyzetjelentés: dellorto karbi belőve. Végre találtam hozzá megfelelő fúvókákat.

              Főfúvóka 120, alapjárat 55, tű x52, power 60. dellorto phbh 28. Végre van rendes alapjárat, hirtelen gázra ugrik. 4. fokozatban 50-nél csutkára csuklás nélkül elindul. Tetszik. :-) Pénteken teszt élesben. :-)
              taluga, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                dellorto karbi belőve.
                Részvétem ! Én is megizzadtam mire a Jawan összeállt
                taluga, OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Én is megizzadtam mire a Jawan összeállt
                  Ha azt nézem, hogy a bvf-el állandóan gond volt, az a 25 szét-összerakás a dellortóval nem nagy ár azért, hogy végül jól működjön. Mondjuk maradt egy marék fúvókám, aminek javát 600-900 Ft/db áron sikerült megvenni.
                  dkari és taluga kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Mondjuk maradt egy marék fúvókám
                    Szintén zenész De a Pannonián is e van és már eleve a megvett karburátorokban is volt már, igaz nem pont a méret.
                    taluga és OdinHEM kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Fogyasztásmérés eredménye 4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek. A kezelési könyvben lévő fogyasztási görbe szerint azzal a tempóval (összesen két alkalommal mentem 70 fölé, max 2 km-en keresztül),ahogy a mért 204 km-t megtettük 3 L alatt (!) kéne lennie a fogyasztásnak.
                      Egyéb "panaszok":
                      - 80-nál többet csutka gázon sem megy szerény 65 kilóm alatt (mondjuk ez a legkisebb baj)
                      - indulástól számítva el kell telnie kb. 20 percnek mire normálisan ki lehet húzatni a motort. Addig pl. 3. fokozatban 55-nél lehörög ahelyett hogy tovább húzna.
                      - a biztosító lemez a síbertűn felülről a 3. rovátkában van. Gyújtást MZ-s haver nézte,szerinte jó helyen van.
                      Mi lehet a hiba oka?

                      Komment


                        #56
                        - 80-nál többet csutka gázon sem megy
                        Fogyasztásmérés eredménye 4,5 L/100 km lett.
                        Ne aggódj ! Ez ennyit tud. Az enyém is ( ETZ-150 ) sem megy többet 90 -nél, és ugyan ennyit eszik.

                        Komment


                          #57
                          Az elkokszosodott kipufogó?, tud ilyet produkálni ami füstöl nem biztos, hogy kipufog! Azért a 150-es nek mennie kell 105-öt. Légszűrő cserélve lett?. Pár ostoba kérdés de valamelyik nem oké.Légy türelmes és ismerkedj a géppel fogod még szeretni is!
                          Ricsi95D és Lemezjáték kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            Kipufogó levételével már próbálkoztunk, attól tényleg jobban megy.
                            De a fogyasztás sokkal zavaróbb számomra. Ne már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!

                            Egyébként a gép szeretetével nincs gond, LED-mestertől már megrendeltem a nappali menetfényt és a hátsó lámpákat! Jó lesz!

                            Komment


                              #59
                              Fogyasztásmérés eredménye 4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek.
                              Az egyik barátom 125 ös Csúzli Mzvel 2,3 literrel jár úgy hogy van rajta plexi+lábvédő lemez+rezonátor dob. A tiéddel valami nagy gond van. Jah 110km/h max. A gyári kipuffal 100km/h a fogyasztás pedig 2,5l.
                              Nincsennek a fúvókák átfúrkálva? Jah és a subertűt cseréld gyárira. Az utángyártott alakja nem is hasonlít.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 24, 17:37.
                              sepy, és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #60
                                Volt 125-ös és 15-es TS-em is, elég sokat motoroztam velük. Átlagosan 3 litert ettek. Én is az eltömődött kipufogóra vagy talán valami komoly elállítódásra tippelek (karbi, esetleg a szívató nem zár jól).

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X