Süpi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz karburálás
Collapse
X
-
Ha mereven van rögzítve a karbi, akkor együtt mozog a motorral. Az úszóházban lötyög a benzin. A frekvenciától, légnyomástól, benzinszinttől, és a csillagok állásától is függ, hogy ez zavarja-e a működését. Ha rugalmasan van rögzítve, akkor elvileg, bizonyos körülmények közt kevésbé fog rezegni a karbi, ami miatt kevésbé fog lötyögni a benzin az úszóházban. Viszont, ha véletlenül rátalálsz a karbi és rögzítés saját frekvenciájára, akkor nagyon be tudja rázni a karbit. Biztos láttál már olyat, hogy pl. egy kocsiban, ha jár a motor, akkor kb. nyugalom van, de 1-2 rugalmasan rögzített kütyü-mütyü remeg, mint a szűzlány első ... után.
Konklúzió: ha neked így tetszik jobban, akkor így jobb, ha úgy, akkor meg úgy jobb.
- 3 likes
Komment
-
Ez egy hosszú versenyre lett készítve. 24 óra. Legyen megbízható, könnyen lehessen szerelni. Ezek voltak az elsődleges szempontok. Mi meg voltunk vele elégedve. Érdekes dolog, hogy meglepően keveset fogyasztott a motor, viszont ment, mint a sárkány. 160 liter 98-ast szoktunk tankolni. Gyári karburátorral. Most meg 90 litert fogyasztott. Az elején kicsit aggódtam, nehogy megszoruljon. Tartósan szépen nézett ki a gyertya, szorulásnak semmi jele nem volt. Ha ott, azon a versenyen nem szakadt le, vagy egyéb dolog nem történt vele, akkor remélem eltaláltam a megoldást.
Komment
-
Én egy csináltattam ehhez a karbihoz és összekötőcsőhöz.
Csak egy másik motor, ezért nem ide raktam.
Komment
-
Helyzetjelentés: dellorto karbi belőve. Végre találtam hozzá megfelelő fúvókákat.
Főfúvóka 120, alapjárat 55, tű x52, power 60. dellorto phbh 28. Végre van rendes alapjárat, hirtelen gázra ugrik. 4. fokozatban 50-nél csutkára csuklás nélkül elindul. Tetszik. :-) Pénteken teszt élesben. :-)
- 7 likes
Komment
-
Fogyasztásmérés eredménye 4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek. A kezelési könyvben lévő fogyasztási görbe szerint azzal a tempóval (összesen két alkalommal mentem 70 fölé, max 2 km-en keresztül),ahogy a mért 204 km-t megtettük 3 L alatt (!) kéne lennie a fogyasztásnak.
Egyéb "panaszok":
- 80-nál többet csutka gázon sem megy szerény 65 kilóm alatt (mondjuk ez a legkisebb baj)
- indulástól számítva el kell telnie kb. 20 percnek mire normálisan ki lehet húzatni a motort. Addig pl. 3. fokozatban 55-nél lehörög ahelyett hogy tovább húzna.
- a biztosító lemez a síbertűn felülről a 3. rovátkában van. Gyújtást MZ-s haver nézte,szerinte jó helyen van.
Mi lehet a hiba oka?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Az elkokszosodott kipufogó?, tud ilyet produkálni ami füstöl nem biztos, hogy kipufog! Azért a 150-es nek mennie kell 105-öt. Légszűrő cserélve lett?. Pár ostoba kérdés de valamelyik nem oké.Légy türelmes és ismerkedj a géppel fogod még szeretni is!Ricsi95D és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Kipufogó levételével már próbálkoztunk, attól tényleg jobban megy.
De a fogyasztás sokkal zavaróbb számomra. Ne már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!
Egyébként a gép szeretetével nincs gond, LED-mestertől már megrendeltem a nappali menetfényt és a hátsó lámpákat! Jó lesz!"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Fogyasztásmérés eredménye 4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek.
Nincsennek a fúvókák átfúrkálva? Jah és a subertűt cseréld gyárira. Az utángyártott alakja nem is hasonlít.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 24, 17:37.sepy, és 2 további látogató kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
Komment