Helyzetjelentés MZ ügyben:
Súbertű a legalacsonyabb állásban, a főfúvóka vadi új 90-esre cserélve, gyújtást pedig Gesszti szaki állította indikátor órával. A kipufogót levettük,lemértük mérlegen, súlya ugyan annyi mint a tartaléknak.
Beszéltem az előző tulajjal,azt mondta,már újkorában sem lehetett 4 alá vinni a fogyasztást.
Menetteljesítmény egész jó, szépen megy 70-80-at. De van egy fordulatszám tartomány,ahol egyszerűen megtorpanik: pl. 3. fokozatban 55-nél elkezd hörögni,"gondolkodik" de ha odahúzok neki egy jó kövéret akkor túlmegy rajta és megindul mit a veszedelem. A fogyasztás 5 L/100 km!
Na ilyenkor mi van? Lehet,hogy gyári hibás a karbi?
Súbertű a legalacsonyabb állásban, a főfúvóka vadi új 90-esre cserélve, gyújtást pedig Gesszti szaki állította indikátor órával. A kipufogót levettük,lemértük mérlegen, súlya ugyan annyi mint a tartaléknak.
Beszéltem az előző tulajjal,azt mondta,már újkorában sem lehetett 4 alá vinni a fogyasztást.
Menetteljesítmény egész jó, szépen megy 70-80-at. De van egy fordulatszám tartomány,ahol egyszerűen megtorpanik: pl. 3. fokozatban 55-nél elkezd hörögni,"gondolkodik" de ha odahúzok neki egy jó kövéret akkor túlmegy rajta és megindul mit a veszedelem. A fogyasztás 5 L/100 km!
Na ilyenkor mi van? Lehet,hogy gyári hibás a karbi?
(korábbi visszakapcsolások , tovább pörgetések , állandó erőlködés többlet fogyasztással jár .)
. Nekem a silány minőségű új alkatrészek okozták a hibákat.
hibátlanra való csere!
Ötletek
Lehet, hogy azért is füstölt annyira. Dupla fogyasztás, dupla füst !
Komment