Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Nem szeretnék a tarka tollú papagáj lenni de kipufogó!
    Bezonyám, tud ez is tréfákat okozni.
    Korábban említettem hogy az ETZ megette akár a 6 litert is, és kb.100-nál többet nem lehetett kicsavarni belőle. Felújított motorral, tökéletes karburátor és gyújtás beállításokkal is. Viszont a kipufogó az öreg volt rajta és volt benne minden...
    (Viszont nem cseréltem le, mert nagyon szép mély öblös hangja volt. Az új kipufugó egy ideig olyan nyersen, pattogósan szól, ami annyira nem tetszett volna)
    Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 márc. 29, 15:47.
    taluga és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      Nem szeretnék a tarka tollú papagáj lenni de kipufogó!mivel egyszer már felvetettem és nem volt rá reakció.
      Igazad van Sepy, köszi!
      Kipufogócserével még valóban nem próbálkoztunk,de eljön annak is az ideje.
      taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        Hali! Mostanában én is 125-ös TS-el motorozom újból, sok év után vettem elő. Teljesen jó állapotú a motorja. Csapágy, szimering rendben. A henger gyári dugóhoz lett fúrva+1. Gyújtás helyén van. Szép alapjárata van könnyen indul, viszont nekem is 4l-t eszik városon kívül 70-80 közt. Többször is mértem, tehát nem lehet szembe szél vagy ilyesmi. A kipufogót szét vágtam, és a konfúzor utáni csőre fúrtam még két lyukat, azt gondoltam jót teszek vele. Nem lett fürgébb, viszont a 4l-t erre fogom, mert minden más rendben van és 3-3.5-öt evett korábban. Gondolom, ha nagyon el van kokszosodva az sem jó. Valószínű, sok energiát fektettek a gyárban a megfelelő kialakítására és minden változtatás hatással van a működésre.
        taluga, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #79
          Ricsi ! Nem kell azt kicserélni ezt kell kiégetni rendesen és kész. Ezt már kiveséztük. A kipufogó " herélése nem jó megoldás egymagában ahhoz más egyéb is kell.
          Lemezjáték, és kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            ezt kell kiégetni rendesen és kész
            Szétszedhető mint a Czetkáé?
            Mert ha nem akkor nagyon sajnálnám azt a szép krómot.

            Kaptam egy másikat egy jó ismerőstől,csak még nem tettük fel.

            Komment


              #81
              Szétszedhető mint a Czetkáé?
              Nem !.................

              Komment


                #82
                Nem !...
                Akkor hogyan tisztítsuk ki??

                Komment


                  #83
                  Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Akkor hogyan tisztítsuk ki??
                  Max. ki tudod égetni....vagy csere.

                  Komment


                    #84
                    Ha ott a dombon húztad neki rendesen, ahol a schwalbe kielőzött, akkor tényleg nincs rendben valami azzal a géppel. Vagy félre váltottál? (mintha matattál volna valamit a váltóval, de nem láttam jól)

                    Komment


                      #85
                      Húztam neki ami belefért,majdnem teljes gázzal. De 4-ben 60 alatt elmegy az erő,sőt 70-ről is elég könnyedén esik vissza a fordulat.

                      Komment


                        #86
                        70 alatt a nagy TS se szereti a 4-et. Ezt pörgetni kell. Ha 70-re visszaesik 4-ben, akkor vissza 3-ba, és gázt neki. Nem kell tőle félni, nem veri össze magát. Jó az a blokk.

                        Komment


                          #87
                          De 4-ben 60 alatt elmegy az erő,sőt 70-ről is elég könnyedén esik vissza a fordulat.
                          Keress valami sík, egyenes, hosszú utat. 3-ban menj kb. egyenletes sebességgel. Picit mozdíts a gázon, és figyeld, hogy mennyit reagál rá a motor. Ezt ismételd lassabb, és gyorsabb sebességeknél. Keresd meg azt a motorfordulatot, amikor ugyanakkora gázmozdításra legnagyobbat reagál a motor. Na, ekkor tedd 4-be, és jegyezd meg ezt a sebességet/fordulatszámot. Ha idáig visszaesik 4-ben, akkor kell visszaváltani emelkedőn.

                          Komment


                            #88
                            Sziasztok! Gondoltam le írom a tapasztalataimat a témában. Szóval sokaltam azt a 4 litert. Én a kipufogóra fogtam, bár alapjáraton pici gázt húzva mindíg be dúsúlt, valószínü a karbi is közre játszott. Rendeltem egy új kipufogót súbertűt, tűs fúvókát, alapjárati fúvókát. Tegnap jött meg, össze is raktam. A kipufogó után gyártott. Bele néztem, nem olyan mint a gyári, csak egy sík lyukas lemezt láttam a könyök cső felől. Nyilván nem véletlen a bonyolúltabb gyári kialakítás, de sajna csak ezt lehet kapni. Ma mentem egy 167 Km-es kanyart. Tiszavasvári-Rakamaz-Tolcsva-Fony-Tarcal-Rakamaz-Tiszavasvári. Sokat változott előnyére. Nincsen dúsulás, érezhetően kevesebbet kap, viszont sokkal jobban megy. Oda felé hegymenet, szembe szél volt. Nem esett nehezére tartani 70-80 közt, viszont szereti a fordolalot. 4.-ben hamar elfogy az erő, ilyen körülmények között. Vissza hát széllel jöttem. 80-90 sem esett nehezére. Viszont ennek, meg a kevés anyagnak köszönhetően, egy ilyen hajsza után Tolcsvára be érve, gázt vissza véve megragadt. " 1200 Km, fúrt henger, gyári dugóval". Pedig ilyet eddig nem tapasztaltam. Végül is elkaptam időben, nem lett gond, majd figyelem. A lényeg. 4.7L benzin 167Km. Indulásnál tete tank, tolómérős szint mérés. A végén tele tank, ugyan úgy. 2.81L/100Km. Csak ezt a 4 dolgot cseréltem, meg jól felfújtam a gumikat. Én nagyon meg lepődtem ekkora változáson, de aki nem hiszi és ilyen gondja van, járjon utánna.

                            Komment


                              #89
                              Köszönöm,hogy leírtad!
                              Honnan rendelted a kipufogót? Hányas fúvókákat szereltél be?
                              Ja igen! Milyen motorod van? TS 125?

                              Komment


                                #90
                                Az előző hozzászólásban említettem is. Bocs, szóval TS 125. A fő fúvóka maradt 90-es. Alapjárati, az új 35-ös, tűs fúvóka 67-es. Amúgy ez szemmel láthatóan szűkebb volt mint ami benne volt és a súber tűn is látszott már kopás, valamint az újon tovább tart az egyenes, kúp nélküli szakasz. Amúgy a "storesfield" lapról rendeltem a cuccokat.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X