e már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz karburálás
Collapse
X
-
Nem tudom mennyit fogyaszt,de nekem meglepetést okozott a 125-ös a 350-essel érkezve a nagybátyám által kölcsönzött"kis MZ-t"én azóta tisztelem:mert éppen-hogy nem ugrott ki alólam.....Húúúúúú.taluga kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
-
Akkor ott valami tényleg nincs rendben.80-nál többet csutka gázon sem megy szerény 65 kilóm alatt
Még az őse, az ES125 is tudja a 90-et
http://www.mz-es.de/mz-es-125-150/mz...-kfz-brief.jpg
Szétszedés előtt, kopott hengerrel az enyém is tudta.
- - - Updated - - -
Véleményem szerint sokkal jobbat nem lehet várni az MZ-től. Régen a 250-es ETZm is simán megette az 5.5 - 6 litert4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek
Annak előtte a Simsonom a 3.5-et. Szerintem 3.5-4 nél lejjebb nem érdemes reménykedni.
A ménest etetni is kell
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 márc. 24, 19:51.
- 5 likes
Komment
-
Na ott sem a kipufogó " kormol " !Az egyik barátom 125 ös Csúzli Mzvel 2,3 literrel jár úgy hogy van rajta plexi+lábvédő lemez+rezonátor dob. A tiéddel valami nagy gond van. Jah 110km/h max. A gyári kipuffal 100km/h a fogyasztás pedig 2,5l.
Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2016 márc. 24, 20:43.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
A szivító bowden végében van egy gumi dugó. Ebben a motorban egy elöregedett,megvastagodott dugó volt. Vettünk egy újat,ami vékonyabb volt (nem ért le annyira mint a másik) Amikor beleszereltük az újat,egyszerűen nem fogadott gáz a motort. 1 órát állítgattuk a karburátort mire rájöttünk,hogy ez okozza a bajt, visszatettük a régit,azóta jó. Lehet,hogy itt van a kutya elásva? Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?esetleg a szívató nem zár jól
Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?
Látom vegyesek a tapasztalataitok fogyasztás a sebesség terén!
Akkor ő valamit nagyon tudhat!Az egyik barátom 125 ös Csúzli Mzvel 2,3 literrel jár úgy hogy van rajta plexi+lábvédő lemez+rezonátor dob. A tiéddel valami nagy gond van. Jah 110km/h max. A gyári kipuffal 100km/h a fogyasztás pedig 2,5l
Gyári karbival?
Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2016 márc. 24, 21:09.Lemezjáték és taluga kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 2 likes
Komment
-
Lehet az a baja. De az is, hogy nem elég a szívató bovden holtjátéka. Nem szabad a dugó fölötti csavarral teljesen megfeszíteni a bovdent. Kb. két millimétert "kottyanjon". Nekem volt, hogy ez zavart be. A kormány mozgásakor a túl feszes szívató bovdenen pont annyit húzott, hogy elszúrta a keveréket.Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?
Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?
Bontóban nézelődjetek, de lehet abba kapni jó méretűt újat is. Én is vettem az enyémbe.
- 4 likes
Komment
-
Igen, gyárival. Érdekes módon a rezonátor felrakása után kevesebbet evett. Nagyon rajta van ezen a fogyasztás témán, az egyetlen változtatás a motoron, hogy hengergörgös csapágyak és vitonos szimmeringek vannak a fötengelyen, ami már a tügörgös változat.taluga kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Kétfélét is lehet kapni. Tudom, mert most vettem én is a Trophy-hoz. A boltos elém tett egy vékonyat, meg egy vastagot. Ecc-pecc-kimehetsz alapon a vékonyabbat választottam. Itthon persze kiderült, hogy a vastagabb való bele.Vettünk egy újat,ami vékonyabb volt
Azért beletettem a vékonyat, ezzel is működik, zár rendesen. Kicsit lejjebb kellett ereszteni, ennyi.
Egyébként az elöregedett, megkeményedett gumidugó valóban okozhat zavart.
- 4 likes
Komment
-
A CZ egy jó gép... Mondjuk a zongora is el van 4,5 literrel, ha 90-nél nem megy többet, akkor tényleg sok a csuzlitól.Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe a fogyasztás sokkal zavaróbb számomra. Ne már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!
Először precízen be kéne lőni a gyújtását, aztán szétszedni a karbit, és gyári fúvókákkal, gyári tűvel összerakni + beállítani az úszószintet. Innen aztán már lehet finomhangolni. 3-3,5 liter környékén lenne reális fogyasztása szerintem.
A hangjából ítélve én inkább gyújtás környékén nézelődnék először. Mennyire van állítva most?
Az alapjárati 35, a fő 90, az indító 70.
Gyújtás: fhp előtt 2,5-3 mmUtoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2016 márc. 25, 13:23.
- 6 likes
Komment
-
Könnyen lehet, pl csökkentették a benzinszintet, meg mondjuk kisebb főfúvókát kapott, mivel a szívatón kapott elég anyagot. Amikor bekerült az új dugó ez a rendszer felborult. Ahogy gesszti írta, alaposan át kell nézni a porlasztóbeállításokat és a gyújtás időzítését is. Jó szerelgetést!Amikor beleszereltük az újat,egyszerűen nem fogadott gáz a motort. 1 órát állítgattuk a karburátort mire rájöttünk,hogy ez okozza a bajt, visszatettük a régit,azóta jó. Lehet,hogy itt van a kutya elásva? Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?
Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2016 márc. 25, 19:43.
- 4 likes
Komment
-
Hétvégi események:
karburátorpucolás, súber visszakerült fölülről a 2. rovátkába, úgy szívatógumit raktunk bele (réginek kicsit kopott volt az alja),leszereltük a lábvédőt.
Így 4 L-re sikerült csökkenteni a fogyasztást,de akárki akármit mond ezt még mindig sokalljuk. í(70-es tempó városon kívül) Gessztivel ma személyesen beszéltünk a gyújtsáról, valamikor beállítja majd, reméljük ez megoldja a problémát."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 2 likes
Komment
-
Ricsi95D
Ez még valóban mindig sok, főleg 70-nél. Én 70-nél 3 körül (inkább alatta) jártam a TS 125-ösel, és a 150-essel is.Így 4 L-re sikerült csökkenteni a fogyasztást,de akárki akármit mond ezt még mindig sokalljuk. í(70-es tempó városon kívül) Gessztivel ma személyesen beszéltünk a gyújtsáról, valamikor beállítja majd, reméljük ez megoldja a problémát.
A gyújtásbeállítás még lehet opció, bár ehhez már nagyon rossz gyújtás kell...
Milyen módon méred a fogyasztást? ha rövid távon mész vele, könnyen csalhat a számítás.
A legbiztosabb, ha tele tankolod, lemégy vele tartalékig, az vagy 3-400 km, és újra rátankolva méred ki.
(Én annak idején próbálkoztam infúziós üveggel, baromira fals eredmények jöttek ki a kis mennyiség miatt...)Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 márc. 28, 22:11.
- 3 likes
Komment
-
Elég, ha néhány tizeddel odébb van a gyújtás, vagy épp ki van kopva a megszakító tengelye, és "szór" a gyújtás. Simán rádob 1 litert a fogyasztásra. (szerintem)Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA gyújtásbeállítás még lehet opció, bár ehhez már nagyon rossz gyújtás kell...
- 2 likes
Komment
Komment