Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    e már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!
    Nem tudom mennyit fogyaszt,de nekem meglepetést okozott a 125-ös a 350-essel érkezve a nagybátyám által kölcsönzött"kis MZ-t"én azóta tisztelem:mert éppen-hogy nem ugrott ki alólam.....Húúúúúú.
    taluga kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #62
      80-nál többet csutka gázon sem megy szerény 65 kilóm alatt
      Akkor ott valami tényleg nincs rendben.
      Még az őse, az ES125 is tudja a 90-et
      http://www.mz-es.de/mz-es-125-150/mz...-kfz-brief.jpg
      Szétszedés előtt, kopott hengerrel az enyém is tudta.

      - - - Updated - - -


      4,5 L/100 km lett. Ez az első rossz pontja az Ts 125-nek
      Véleményem szerint sokkal jobbat nem lehet várni az MZ-től. Régen a 250-es ETZm is simán megette az 5.5 - 6 litert
      Annak előtte a Simsonom a 3.5-et. Szerintem 3.5-4 nél lejjebb nem érdemes reménykedni.
      A ménest etetni is kell
      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 márc. 24, 19:51.
      sepy, taluga és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Régen a 250-es ETZm is simán
        Én 4-4,5l fogyasztással jártam. A kipuff vége szürke volt. Az első ETZ-be kb 50 000-et tettem, a másodikba kevesebbet. Tuning után evett 6-8l-t használattól függően.
        sepy, dongos78 és taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Az egyik barátom 125 ös Csúzli Mzvel 2,3 literrel jár úgy hogy van rajta plexi+lábvédő lemez+rezonátor dob. A tiéddel valami nagy gond van. Jah 110km/h max. A gyári kipuffal 100km/h a fogyasztás pedig 2,5l.
          Na ott sem a kipufogó " kormol " !
          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2016 márc. 24, 20:43.
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            esetleg a szívató nem zár jól
            A szivító bowden végében van egy gumi dugó. Ebben a motorban egy elöregedett,megvastagodott dugó volt. Vettünk egy újat,ami vékonyabb volt (nem ért le annyira mint a másik) Amikor beleszereltük az újat,egyszerűen nem fogadott gáz a motort. 1 órát állítgattuk a karburátort mire rájöttünk,hogy ez okozza a bajt, visszatettük a régit,azóta jó. Lehet,hogy itt van a kutya elásva? Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?
            Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?

            Látom vegyesek a tapasztalataitok fogyasztás a sebesség terén!

            Az egyik barátom 125 ös Csúzli Mzvel 2,3 literrel jár úgy hogy van rajta plexi+lábvédő lemez+rezonátor dob. A tiéddel valami nagy gond van. Jah 110km/h max. A gyári kipuffal 100km/h a fogyasztás pedig 2,5l
            Akkor ő valamit nagyon tudhat! Gyári karbival?
            Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2016 márc. 24, 21:09.
            Lemezjáték és taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?
              Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?
              Lehet az a baja. De az is, hogy nem elég a szívató bovden holtjátéka. Nem szabad a dugó fölötti csavarral teljesen megfeszíteni a bovdent. Kb. két millimétert "kottyanjon". Nekem volt, hogy ez zavart be. A kormány mozgásakor a túl feszes szívató bovdenen pont annyit húzott, hogy elszúrta a keveréket.

              Bontóban nézelődjetek, de lehet abba kapni jó méretűt újat is. Én is vettem az enyémbe.
              Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                Igen, gyárival. Érdekes módon a rezonátor felrakása után kevesebbet evett. Nagyon rajta van ezen a fogyasztás témán, az egyetlen változtatás a motoron, hogy hengergörgös csapágyak és vitonos szimmeringek vannak a fötengelyen, ami már a tügörgös változat.
                taluga kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #68
                  Vettünk egy újat,ami vékonyabb volt
                  Kétfélét is lehet kapni. Tudom, mert most vettem én is a Trophy-hoz. A boltos elém tett egy vékonyat, meg egy vastagot. Ecc-pecc-kimehetsz alapon a vékonyabbat választottam. Itthon persze kiderült, hogy a vastagabb való bele. Azért beletettem a vékonyat, ezzel is működik, zár rendesen. Kicsit lejjebb kellett ereszteni, ennyi.
                  Egyébként az elöregedett, megkeményedett gumidugó valóban okozhat zavart.
                  taluga, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De a fogyasztás sokkal zavaróbb számomra. Ne már,hogy egy 125-ös többet egyen mint a CZ 350!
                    A CZ egy jó gép... Mondjuk a zongora is el van 4,5 literrel, ha 90-nél nem megy többet, akkor tényleg sok a csuzlitól.

                    Először precízen be kéne lőni a gyújtását, aztán szétszedni a karbit, és gyári fúvókákkal, gyári tűvel összerakni + beállítani az úszószintet. Innen aztán már lehet finomhangolni. 3-3,5 liter környékén lenne reális fogyasztása szerintem.
                    A hangjából ítélve én inkább gyújtás környékén nézelődnék először. Mennyire van állítva most?


                    Az alapjárati 35, a fő 90, az indító 70.
                    Gyújtás: fhp előtt 2,5-3 mm
                    Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2016 márc. 25, 13:23.
                    OdinHEM, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Amikor beleszereltük az újat,egyszerűen nem fogadott gáz a motort. 1 órát állítgattuk a karburátort mire rájöttünk,hogy ez okozza a bajt, visszatettük a régit,azóta jó. Lehet,hogy itt van a kutya elásva? Mármint hogy a szivatón keresztül állandóan kapja a plusz üzemanyagot?
                      Ha ez a baj,hogyan tegyek bele másikat ha azzal meg nem veszi föl a gáz csak hörög?
                      Könnyen lehet, pl csökkentették a benzinszintet, meg mondjuk kisebb főfúvókát kapott, mivel a szívatón kapott elég anyagot. Amikor bekerült az új dugó ez a rendszer felborult. Ahogy gesszti írta, alaposan át kell nézni a porlasztóbeállításokat és a gyújtás időzítését is. Jó szerelgetést!
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2016 márc. 25, 19:43.

                      Komment


                        #71
                        Hétvégi események:
                        karburátorpucolás, súber visszakerült fölülről a 2. rovátkába, úgy szívatógumit raktunk bele (réginek kicsit kopott volt az alja),leszereltük a lábvédőt.
                        Így 4 L-re sikerült csökkenteni a fogyasztást,de akárki akármit mond ezt még mindig sokalljuk. í(70-es tempó városon kívül) Gessztivel ma személyesen beszéltünk a gyújtsáról, valamikor beállítja majd, reméljük ez megoldja a problémát.

                        Komment


                          #72
                          Ricsi95D
                          Így 4 L-re sikerült csökkenteni a fogyasztást,de akárki akármit mond ezt még mindig sokalljuk. í(70-es tempó városon kívül) Gessztivel ma személyesen beszéltünk a gyújtsáról, valamikor beállítja majd, reméljük ez megoldja a problémát.
                          Ez még valóban mindig sok, főleg 70-nél. Én 70-nél 3 körül (inkább alatta) jártam a TS 125-ösel, és a 150-essel is.
                          A gyújtásbeállítás még lehet opció, bár ehhez már nagyon rossz gyújtás kell...

                          Milyen módon méred a fogyasztást? ha rövid távon mész vele, könnyen csalhat a számítás.
                          A legbiztosabb, ha tele tankolod, lemégy vele tartalékig, az vagy 3-400 km, és újra rátankolva méred ki.
                          (Én annak idején próbálkoztam infúziós üveggel, baromira fals eredmények jöttek ki a kis mennyiség miatt...)
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 márc. 28, 22:11.

                          Komment


                            #73
                            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A gyújtásbeállítás még lehet opció, bár ehhez már nagyon rossz gyújtás kell...
                            Elég, ha néhány tizeddel odébb van a gyújtás, vagy épp ki van kopva a megszakító tengelye, és "szór" a gyújtás. Simán rádob 1 litert a fogyasztásra. (szerintem)

                            Komment


                              #74
                              Nem szeretnék a tarka tollú papagáj lenni de kipufogó!mivel egyszer már felvetettem és nem volt rá reakció.

                              Komment


                                #75
                                A rezódob lecserélése -2liter volt a 250-esnél. Igaz nem pörgött,de jobban motorozható lett. A 2 üteműnél nagyon fontos a jó méretezés.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X