Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz karburálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Többen is használnak bing84-et, és szeretik. A lényege tényleg az, hogy van utánpótlás jó minőségű alkatrészekből.
    taluga kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Köszönöm! Akkor a télen lehet beszerzek egyet.

      Komment


        #33
        ....jó, gyere át .
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          ...jó, gyere át .
          Úgy tudtam!!! Szinte biztos voltam benne!!! :-) :-)
          (nem teszi be nekem ezeket a k..va hangulatjeleket)
          Örs és dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Én hö..e meg csak száguldozok ott le-föl és el suhanok a jó bót előtt!................habár most már minden megvan már csak egy új főtengó kell!Igaz az ráér mert Q-a drága!Ezt meg most újjítottam fel!(Bocsi!Ezt a Dongosnak szántam!)!
            dongos78 és taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Szia Taluga!ETZ csatos karbit próbáltad már?Szerintem ha volna rá lehetőség akkor érdemes lenne előbb egy olyat kipróbálni.Azért egy Bing karburátor nem két forint de ezt nyilván tudod.Egyébként itthol is be lehet szerezni jó minőségű alkatrészt de ezt már korábban írtam.Ha mégsem találnál épp raktáron vagy webáruházba feltöltve és nem szeretnél külföldről rendelni akkor próbálj meg beszélni az Orbán Tomival.Ő üzemelteti ha nem tévedek a Simsonbolt.hu webáruházat és kizárólag jó minőségű alkatrészekkel foglalkozik.Na a lényeg hogy ő is németből szerzi be a cuccot és elég segítőkész szerintem be tudna neked szerezni MZ-hez is bármit.Vagy a Futármotorosbolt ők nem csak Simsonnal foglalkoznak.
              taluga kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Szia Feri92! Köszönöm az ötleteket!

                Komment


                  #38
                  Szívesen!Majd írj hogy mire jutottál!
                  taluga kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Nekem van egy kínai karbi TS 250-esen. Valami mikuni koppintás, pontos típust nem tudok mondani
                    Süpi, nem ez a Keihin klón van neked véletlenül?

                    Click image for larger version

Name:	752271444_702.jpg
Views:	1
Size:	133.5 KB
ID:	143533

                    Nézegettem megint a kínai karbikat és egy ilyet be akarok szerezni.

                    Komment


                      #40
                      Miért vetitek el pl. a használt dellorto karbikat. Akár a 28-as, akár a 30-as jó lehet 250-es MZ-re ízléstől függően. Minden kütyü-mütyü alkatrész beszerezhető hozzá, még ha nem is feltétlen olcsón. Akár 50 féle subertűből, és egy marék fúvókából lehet válogatni. Nagyon jól egyénre szabható karbi. A közdarabok se macerásak. 2 gyűrű kell, és kész. Be lehet akasztani a bvf helyére. A gázbovden hosszát kell igazítani, a szivatója meg vagy karos (bovden nélküli) vagy a babetta gázbovdene jó hozzá. (TS 250-nél legalábbis tökéletes)

                      Olcsó benzint, teli tankot mindenkinek!
                      2T füst legyen velünk, a többi meg majd alakul. :-)
                      mátéapu és zahi kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Elnézést hogy belepofátlankodok a "litániába " de , csatlakozom az előttem szólókoz ! A DELLORTO karbikkal elég jók voltak a tapasztalataim . Kisebb fogyasztás, jobb gázreakció nagyobb ford.sz. tartományban is,életre kelt a vas tőle, könnyebben beszabályozható , ezerféle fúvóka és tű , továbbá súberharang van hozzá , úszó , tűszelep is viszonylag elfogadható áron . De ha a 30-as helyett 28-ast teszel (ha kiszámolod a kör területét mindkét esetben , nem is olyan pici a különbség kb 15 %) tapasztalataim szerint az lesz a jelenség , hogy a magasabb fordszám tartományban már nehezebben tud kipörögni , alul viszont "jobban veszi a lapot" . A nagyobb átmérő esetén(Pl :30 helyett 32) pedig az alacsonyabb tartományban valamelyest kompenzál a változó torok ,de attól függetlenül érzékenyebb a gázra pontosabb beállítást igényel! (tű kialakítással lehet variálni , esetleg a súber-harangban nagyobb vagy kisebb letörésűre cserélni) viszont könnyebben kipörgi magát , lehet "húzatni" , nagyobb főfuvit is igényel . Mondjuk ki , mire akarja használni ....(én inkább egy picivel nagyobbat tennék )
                        Ez tudom hogy már nem aktuális , továbbá csak sejtem hogy 2T-hez valósi (de lehet hogy nem...) , csak azért hogy hátha próbálta már valaki ??? :

                        Archív: Dellorto 32 karburátor Csókakő ”¢ OLX.hu

                        Valamint , még egy kérdés kinek mi a tapasztalata a síktolattyús karbikkal kapcsolatosan , beállítás , gázreakció ...stb tekintetében , sajnos nem volt túl sokhoz szerencsém de azt hallottam róluk ,hogy azokból a kisebb átmérőjűek is megepően jól megetetik akár a nagyobb motorokat is ! (???)
                        Ja és mégvalami , ha jól emlékszem ,egy jó pár évvel ezelőtt a motor-revü című újságban találkoztam egy jó cikkel a témával kapcsolatban , ahol le volt írva egy képlet segítségével ,hogy a különböző motor paramétereket behelyettesítve ki lehet számolni az adott motorra való, közel optimális karbi átmérőt (csak már nem emlékszem rá...) A hozzávaló főfuvi átmérő pedig a régi mesterek tapasztalatai alapján kb 4,5 - 4,7 szerese a torokátmérőnek ... (ez a dellortó -nál nem jött be 26-os hoz 92-97 kellett...)

                        Komment


                          #42
                          Miért vetitek el pl. a használt dellorto karbikat.
                          Én pl. egyszerűen csak kíváncsi vagyok, mit tud egy ilyen, hogy megy majd a motor vele. Találtam elég olcsón, kipróbálom.
                          Ha használtat szeretnék, akkor ott a gyári.

                          - - - Updated - - -

                          Valamint , még egy kérdés kinek mi a tapasztalata a síktolattyús karbikkal kapcsolatosan , beállítás , gázreakció ...stb tekintetében , sajnos nem volt túl sokhoz szerencsém de azt hallottam róluk ,hogy azokból a kisebb átmérőjűek is megepően jól megetetik akár a nagyobb motorokat is !
                          Amit beszúrtam képen, az ilyen + ugye a powerjet, ami nagy gázon ad plusz üzemanyagot, elvileg jól használható minden tartományban. Azt olvastam egyébként, hogy a jobb gázreakció annak köszönhető, hogy rövidebb a ház, mint a körtolattyúson. Majd meglátom.
                          OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            #43
                            Így raktam föl a karbit:Click image for larger version

Name:	Fénykép0138.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	143811Click image for larger version

Name:	Fénykép0139.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	143812

                            - - - Updated - - -

                            Ezt nem hiszem el! Miért van ez fejjel lefelé?
                            OdinHEM, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              Aha, ez az, amire gondoltam.

                              Komment


                                #45
                                Miért van ez fejjel lefelé?
                                Fekve így könnyebb nézni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X