Többen is használnak bing84-et, és szeretik. A lényege tényleg az, hogy van utánpótlás jó minőségű alkatrészekből.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz karburálás
Collapse
X
-
Szia Taluga!ETZ csatos karbit próbáltad már?Szerintem ha volna rá lehetőség akkor érdemes lenne előbb egy olyat kipróbálni.Azért egy Bing karburátor nem két forint de ezt nyilván tudod.Egyébként itthol is be lehet szerezni jó minőségű alkatrészt de ezt már korábban írtam.Ha mégsem találnál épp raktáron vagy webáruházba feltöltve és nem szeretnél külföldről rendelni akkor próbálj meg beszélni az Orbán Tomival.Ő üzemelteti ha nem tévedek a Simsonbolt.hu webáruházat és kizárólag jó minőségű alkatrészekkel foglalkozik.Na a lényeg hogy ő is németből szerzi be a cuccot és elég segítőkész szerintem be tudna neked szerezni MZ-hez is bármit.Vagy a Futármotorosbolt ők nem csak Simsonnal foglalkoznak.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Miért vetitek el pl. a használt dellorto karbikat. Akár a 28-as, akár a 30-as jó lehet 250-es MZ-re ízléstől függően. Minden kütyü-mütyü alkatrész beszerezhető hozzá, még ha nem is feltétlen olcsón. Akár 50 féle subertűből, és egy marék fúvókából lehet válogatni. Nagyon jól egyénre szabható karbi. A közdarabok se macerásak. 2 gyűrű kell, és kész. Be lehet akasztani a bvf helyére. A gázbovden hosszát kell igazítani, a szivatója meg vagy karos (bovden nélküli) vagy a babetta gázbovdene jó hozzá. (TS 250-nél legalábbis tökéletes)
Olcsó benzint, teli tankot mindenkinek!
2T füst legyen velünk, a többi meg majd alakul. :-)
- 2 likes
Komment
-
Elnézést hogy belepofátlankodok a "litániába " de , csatlakozom az előttem szólókoz ! A DELLORTO karbikkal elég jók voltak a tapasztalataim . Kisebb fogyasztás, jobb gázreakció nagyobb ford.sz. tartományban is,életre kelt a vas tőle, könnyebben beszabályozható , ezerféle fúvóka és tű , továbbá súberharang van hozzá , úszó , tűszelep is viszonylag elfogadható áron . De ha a 30-as helyett 28-ast teszel (ha kiszámolod a kör területét mindkét esetben , nem is olyan pici a különbség kb 15 %) tapasztalataim szerint az lesz a jelenség , hogy a magasabb fordszám tartományban már nehezebben tud kipörögni , alul viszont "jobban veszi a lapot" . A nagyobb átmérő esetén(Pl :30 helyett 32) pedig az alacsonyabb tartományban valamelyest kompenzál a változó torok ,de attól függetlenül érzékenyebb a gázra pontosabb beállítást igényel! (tű kialakítással lehet variálni , esetleg a súber-harangban nagyobb vagy kisebb letörésűre cserélni) viszont könnyebben kipörgi magát , lehet "húzatni" , nagyobb főfuvit is igényel . Mondjuk ki , mire akarja használni ....(én inkább egy picivel nagyobbat tennék )
Ez tudom hogy már nem aktuális , továbbá csak sejtem hogy 2T-hez valósi (de lehet hogy nem...) , csak azért hogy hátha próbálta már valaki ??? :
Archív: Dellorto 32 karburátor Csókakő ”¢ OLX.hu
Valamint , még egy kérdés kinek mi a tapasztalata a síktolattyús karbikkal kapcsolatosan , beállítás , gázreakció ...stb tekintetében , sajnos nem volt túl sokhoz szerencsém de azt hallottam róluk ,hogy azokból a kisebb átmérőjűek is megepően jól megetetik akár a nagyobb motorokat is ! (???)
Ja és mégvalami , ha jól emlékszem ,egy jó pár évvel ezelőtt a motor-revü című újságban találkoztam egy jó cikkel a témával kapcsolatban , ahol le volt írva egy képlet segítségével ,hogy a különböző motor paramétereket behelyettesítve ki lehet számolni az adott motorra való, közel optimális karbi átmérőt (csak már nem emlékszem rá...) A hozzávaló főfuvi átmérő pedig a régi mesterek tapasztalatai alapján kb 4,5 - 4,7 szerese a torokátmérőnek ... (ez a dellortó -nál nem jött be 26-os hoz 92-97 kellett...)
Komment
-
Miért vetitek el pl. a használt dellorto karbikat.
Ha használtat szeretnék, akkor ott a gyári.
- - - Updated - - -
Valamint , még egy kérdés kinek mi a tapasztalata a síktolattyús karbikkal kapcsolatosan , beállítás , gázreakció ...stb tekintetében , sajnos nem volt túl sokhoz szerencsém de azt hallottam róluk ,hogy azokból a kisebb átmérőjűek is megepően jól megetetik akár a nagyobb motorokat is !
- 2 likes
Komment
Komment