Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ma szétszedtem az MZ ES250/2 porlasztóját (28N) a tű rögzítőlemeze a felső rovásban volt. Viszont az úszó az biztos nem belevaló, mert az ütközőlemezke az nem ütközik a porlasztóháznak. Próbálkoztam beszerzési forrást keresni de mindenhol az ETZ porlasztójának vannak alkatrészei.
Valakinek valami tippje???
Hát összerakáskor valamiért a legfelső állásba tettem a tűt Hogy mi vezérelt akkor, már nem tudom. Most lejjebb tettem egy rovátkával, de nem tudtam kipróbálni, eleredt az eső.
Álmomban nem gondoltam volna hogy egyetlen rovátka mennyit számít. Az imént mentem egy kisebb kört, a visszapillantóban épp csak annyi füstöt láttam amennyit a 2t üzem meg az arol indokol. Egyenletes menetben is sima a motor járása, nem "dadog". Kicsit kevésbé mérges a jószág, nem gyorsul olyan mértékben mint előtte, na de nem is dragster versenyekre építettem
Ha a felső rovátkába tetted akkor éppen hogy szegényítetted a levegő-benzin keverési arányt!Ergó kissebb füstnek kellett volna lenni!Most dúsítottad a keverési arányt,(vagyis több benzint adtál egységnyi levegőhöz!)és nem füstöl?Érdekesen működik a játékszer!No de hát az MZ-t nem érteni hanem érezni kell!
Nem nem. Inkább én fogalmazhattam pontatlanul.
Legfentebb volt a tű, tehát a legalsó rovátkában. Most eggyel lentebb eresztettem, tehát feljebb raktam a rögzítő lemezkét...
Most eggyel lentebb eresztettem, tehát feljebb raktam a rögzítő lemezkét...
A "tű" helyzete a "lemezen", általában középen szokott lenni....általában , mivel van, hogy csak négy rovátkás (szerelési kézikönyvben is így írják) az az "átkozott" .
Leszerelt karburátornál a tű helyzetét meg lehet határozni összejelöléssel. (filctoll) A tolattyút mozgatva be lehet sacolni üzem közben hogyan változik a rés. Leengedett tolattyúnál a tűfúvákát szinte zárnia kell,ekkor működik az alapjárati rendszer.
Most eggyel lentebb eresztettem,
Rövid próba két szélső helyzetben,s akkor lehet arányosan besaccolni. Ha a tartály helyett mérőedényből megy a benzin,pontosabb eredményt kapsz.
Rövid próba két szélső helyzetben,s akkor lehet arányosan besaccolni. Ha a tartály helyett mérőedényből megy a benzin,pontosabb eredményt kapsz.
Ezért van az, hogy a gyártó a kezelési kézikönyvben ( bármilyen karburátorosnál) leír egy alapállást. Attól természetesen ellehet ( néha kell) térni az üzemeltetés során...A klasszikus eset azonban a tű középállása lenne....
Komment